LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Website Ultimategifts.nl oplichting?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Elowynpfaine

Re: Website Ultimategifts.nl oplichting?

Ongelezen bericht door Elowynpfaine »

Ik heb eens geprobeerd om iets te bestellen, maar als ik wil betalen krijg ik de melding dat het betalingsaccount is geblokkeerd.. Misschien dat ze er mee bezig zijn? Ik hoop in ieder geval van wel!

en zoals ik al eerder zei, als iemand haar adres weet, dan ga ik er graag naar toe!!

wolkje21

Ongelezen bericht door wolkje21 »

nou ik kan me bij de rest aansluiten
ik heb op 22 oktober iets besteld en nooit ontvangen tot op heden krijg ik geen contact met ze
dus ik hoop dat ze blij is met die 120 euro
jammer dat aangifte doen niet echt helpt want de site is nog altijd in de lucht
ik lees nu dat er mensen in september al opgelicht zijn als de politie een beetje beter ze werk doet was de site allang uit de lucht geweest en wij nu niet allemaal de duppe geworden
maar goed fijne feestdagen

robin75

Ongelezen bericht door robin75 »

Had ik maar eerst ff gesnuffeld op internet.
Dan had ik nooit bij ze besteld.

Zelfde probleem hier, al weken geleden wat besteld (voor sinterklaas) niks ontvangen, meerdere mails gestuurd.
Heb wel een reactie gehad dat ze de betaling niet binnen hadden kopie van overboeking (ideal) opgestuurd en het blijft weer stil.
Heb ze nu de officiële tijd gegeven om iets te regelen anders ontbind ik de koop maar dan kan ik nog fluiten naar mijn centen.
Je kan een ideal niet storneren helaas dat moeten ze zelf doen.

Ga ze weer proberen te mailen, nu met dit in mijn achterhoofd bij geen reactie doe ik gewoon aangifte, ook al is het maar 30 euro anders blijven ze mensen belazeren.
Gaat radar hier ook nog aandacht aan besteden ?

Nicole Lebbe

Ongelezen bericht door Nicole Lebbe »

zo jammer dat ik tot heden nog steeds niks heb
mijn bestelling had ik 10 augustus geplaatst
en tot heden helemaal niks gekregen
wel veel geld armer

ik krijg geen contact ook geen reactie op briefen die ik per post heb gestuurd
aangetekent ken niet vanwege postbus ofzoiets

ben echt kwaad en hoop toch dat er een manier is dat we allemaal ons geld trug krijgen

Elowynpfaine

Ongelezen bericht door Elowynpfaine »

Het zou ook handig zijn als al deze klachten werden gemeld op:
http://www.klachtenoplossing.nl/ultimategifts/

Hoe meer klachten er komen, hoe sneller deze site contact gaat leggen met degene die ultimategifts runt.

Misschien dat dit iets helpt, en met alle respect maar reactie van redactie radar laat wel erg lang op zich wachten.

Gesloten