LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
joldelgra
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2007 16:14

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door joldelgra »

ik heb per vandaag de aanbieding van onetimedeal op marktplaats geplaatst met een waarschuwing voor onetimedeal, morgen een nieuwe aanbieding, die plaats ik dan dus ook weer op internet, net zolang tot hij de 17,90 terug betaald heeft.
staan al meerdere advertenties op ter waarschuwing.
hoop dat het helpt.

jolanda

joldelgra
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2007 16:14

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door joldelgra »

GOED NIEUWS,
ik heb op 30-11-2010 de 17,90 van onetimedeal terug gekregen.
ik heb gelijk de advertenties van marktplaats gehaald.

ik hoop dat jullie ook binnen kort jullie geld terug ontvangen.
succes.

Appelscha
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2010 15:02

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door Appelscha »

Op 8 oktober 2010 bestelde ik een Horloge van het merk Extro voor de prijs van 99.95 bij One Time Deal. Maar na een week heb ik gebeld waar mijn horloge bleef. Bleek er een fout te zijn bij de leverancier. Maar binnen enkele dagen zou hij worden verstuurd. Maar een week later weer niets ontvangen. Toen maar eens weer gebeld... en ze sturen je daar echt het Riet in. Elke keer een ander Smoesje. Ik besloot toen gewoon elke dag te bellen. Niet alleen naar het telefoonnummer van het bedrijf maar ook een ander nummer die bij KvK bekend is. En jawel daar kreeg je steeds de grote oplichter [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] persoonlijk aan de lijn. Na vele telefoontjes en mails werd er steeds niet gereageerd. Tot dat ik een plan bedacht..... ik belde de [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] weer op zijn persoonlijke nummer. En vertelde dat er een advokaat mee luisterde en dat we het gesprek werd opgenomen. Toen knapte iets bij hem denk ik.... hij werd echt laaiend. En we vermelden nog aan hem dat we direct werk ervan gingen maken als het produkt of geld niet binnen 3 dagen binnen zou zijn. En ja hoor krijg een mail de volgende dag dat het produkt is verstuurt via TNT. En ja hoor de volgende dag netjes binnen.
Maar mensen 1 ding koop nooit bij dit bedrijf want hij laat je betalen en levert daarna gewoon niet uit.
Vroeger was die [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] samen met een ander bedrijf de eigenaar van deze webwinkel. Maar dat bedrijf heeft zijn handen er vanaf getrokken omdat de bewuste [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] de zaken niet op orde heeft.
Dus u bent gewaarschuwd KOOP NIET BIJ ONETIMEDEAL.NL!!!!!!!!!!!!!!

P.s. Dit was voor mij echt een One Time Deal en dus nooit weer.
Gr.
Appelscha

FPMS9
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2010 17:38

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door FPMS9 »

Levert niet, helaas wel betaalt via ideal.
Diverse emails verzonden, slechts een reactie, "ik lever morgen als ik het binnen heb", gaat over een fles eau de toilette van 37,95.

Dat morgen duurt nu al even en zal wel oneindig zijn.
Ga nu maar gewoon in de winkel een kerstkado kopen. Gaat dus nu 2x zoveel kosten.

Is hier nou niets tegen te doen, legaal, om mensen die spul "verkopen" wat zij niet hebben en ook nooit zullen krijgen af te stoppen. Zonder dat ik voor de rechter kom?
En hoe komt zo'n bedrijf op de site van "vanvoordeel"terecht, die zich vervolgens overal van distancieerd.. Of zit deze ook in de plofketen??

asussie
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 okt 2010 00:55

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door asussie »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

asussie
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 okt 2010 00:55

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door asussie »

Van de site van One Time Deal ;I.v.m. met de kerstvakantie zijn wij deze week telefonisch niet bereikbaar.
Volgens mij hebben ze bij One Time Deal het hele jaar kerstvakantie want ze zijn nooit bereikbaar!!!!!!!!

wgosens
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2010 09:57

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door wgosens »

Ik ben ook slachtoffer geworden van de praktijken van Onetimedeal.
Ik had 2 Sony wireless controllers voor de PS3 besteld maar nooit gekregen.
Er wordt niet of nauwelijks op mail gereageerd en men gaat niet over tot terugbetaling. Ik ga daarom een advocaat in de hand nemen die bekend is met dit soort praktijken en een aangifte doen samen met wat andere slachtoffers. Deze heb ik via de mail benaderd. Ik zal er tevens alles aan doen om nieuwe potentiële klanten te waarschuwen voor Onetimedeal uit Houten. Ik ken wel wat handige mensen die me daar bij kunnen helpen. Het is bij mij een principe kwestie en ik zal daarmee door gaan tot het uiteindelijk terug betaald is.

asussie
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 okt 2010 00:55

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door asussie »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

asussie
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 okt 2010 00:55

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door asussie »

Om het iedereen makkelijk te maken hier het email adres van Ideal

e-mail [email protected]

Mailus
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2011 19:20

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door Mailus »

HELP.
ONE TIME DEAL
Vorig jaar een wii balance board besteld in november 2010. Nooit geleverd. Ze nemen geen telefoon op en beantwoorden ook geen mail.
Nu een jaar later krijg ik allemaal betalingsherrinneringen en nu dreigen ze met een incasso bureau. Ik ga niet betalen voor iets wat ik nooit geleverd heb gekregen wat moet ik nu doen? Iemand een idee?
Gr A

MAXIEM

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Mailus

Gewoon even het bericht van het incassobureau afwachten. Daarna kun je daar schriftelijk aangeven, dat er nooit geleverd is en dat je derhalve niets zult betalen, omdat je aan hun opdrachtgever niets verschuldigd bent.

Maxiem.

Mailus
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2011 19:20

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door Mailus »

bedankt voor de tip

FPMS9
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2010 17:38

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Ongelezen bericht door FPMS9 »

www.faillissementsdossier.nl › Faillissementen en surseances

Op 28-12-2010 is Onetimedeal B.V. te Houten (Utrecht) door de rechtbank in Utrecht failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. M.J.G.H. Verviers.

Effe meldfen bij de curator dat er weer geknoeid wordt.. EN aangifte doen bij de politie
succes, vooral bij het doen van de aangifte.

Een van de vele gedupeerden.
FPMS9

Gesloten