Re: Lijbrandt/Glashart glasvezel word maar niet opgeleverd
Geplaatst: 17 jan 2012 12:36
25 Oktober jongstleden zijn de glasvezsel draden bij ons in de meterkast aangelegd. Na telefonisch overleg met de aannemer zou er een aannemer komen op 23 December om ons kastje/modem voor de glasvezel geinstalleerd worden. Zo gezegd zo gedaan, maar de monteur/aannemer kwam er achter dat er iets niet goed was in de centrale waardoor hij mijn kastje niet kon activeren. Hij vertelde mij dat er die dag niemand in de centrale was om er naar te kijken dus er zou iemand in de loop van de week contact met mij opnemen om een nieuwe afspraak te maken in die week er na aangezien 23 December op een vrijdag was. Na wachten en afwachten is er geen contact met mij opgenomen en ben ik zelf gaan bellen. Niemand kon mij een duidelijk antwoord geven en dus ben ik zelf naar de Reggefiber winkel gegaan in Alphen aan den Rijn.
De medewerker van die winkel wist mij niet veel te vertellen dus hij belde een aannemer om te vragen hoe of wat. Ik moest na de bouwvak vakantie terug komen, omdat de aannemers vakantie hadden. Zo gezegd zo gedaan. Na de bouwvak vakantie ben ik weer terug gegaan naar de Reggefiber winkel, de medewerker van de winkel belde weer de aannemer om te vragen hoe dit zat. De medewerker vertelde mij wat die meneer aan de telefoon tegen hem zij. Mevrouw maakt u zich geen zorgen, wij zorgen ervoor dat er hoe dan ook VOOR 15jnuari iemand langs komt om het probleem op te lossen en desnoods sturen wij een storingsdienst. Oke, ik wachtte af tot een week later (Inmiddels 12 Januari) Nog steeds niks gehoord, dus Lijbrandt weer gebeld. Deze mevrouw wist mij te vertellen dat als de volgende dag mijn lampjes nog niet knipperde ik weer contact met ze op te nemen. Mijn lampjes knipperde die volgende dag niet dus ik heb ze weer gebeld. Deze jongen wist mij verder niet erg veel te vertellen dus nadat ik opgehangen had ben ik gelijk weer naar de Reggefiber winkel gegaan om verhaal te halen. De medewerker van de winkel heeft de aannemer gebeld om te vragen hoe of wat. Werd mij mede gedeeld dat ik net op het moment binnenkwam toen de aannemer naar huis was!(Waar haalt hij het lef vandaan aangezien ZIJ contact met MIJ op zouden nemen wat al meerdere malen niet nagekomen is!NOOIT dus!)Ik had dus gewoon pech en ik moest maar wachten tot maandag, de medewerker van de winkel moest een notitie achterlaten voor zijn collega zodat hij dit als eerste kon doen als hij binnen kwam! (Inmiddels betekende dat dus al in elk geval dat ik zondag zonder internet telefonie en televisie zou zitten) Maandag nog niks gehoord, dus om 12.30 zelf naar de winkel gegaan. Na langdurig uitzoek werk en heen en weer gemail van de leidinggevende van de winkel en een aannemer/collega van de centrale kwam hij tot de conclussie dat ik nog ergens tussen hing, wat betekende dat Lijbrandt mij nooit heeft doorgevoerd als zijnde dat ik alles in huis heb om geactiveerd te worden!! (Dit duurt nogmaal 2 a 3 weken) Deze datum stond op 9 Januari terwijl die monteur/aannemer mijn kastje 23 December heeft geplaatst!! Inmiddels staat die datum op 16 Januari..!?! Hoe langer het duurde hoe pissiger ik werd hoe ze het lef hebben om zo met hun klanten om te gaan! Totaal geen service, geen oplossing enzovoorts. Ze hadden tegen mij kunnen zeggen afgelopen donderdag dat het niet voor de 15e ging lukken dan had ik nog iets kunnen regelen met mijn oude provider, maar aangezien ik er toen al uitlag kon mijn oude provider ook niks meer voor mij betekenen aangezien de kabels er al uitgehaald waren!! Na maandag weer van het kastje naar de muur gestuurd te worden en meerdere keren gebeld te hebben naar lijbrandt en reggefiber ben ik nog geen steek verder aangezien iedereen echt iedereen mij van het kastje naar de muur stuurt en niemand een antwoord heeft hoelang het nog gaat duren!! Niemand schijnt mij te willen helpen of een oplossing te willen bedenken maar ik zit nu met de sh*t en heb sinds afgelopen zondag geen internet telefonie en televisie!!! En niemand kan mij vertellen hoe lang dit nog gaat duren...!!!!!!??????
De medewerker van die winkel wist mij niet veel te vertellen dus hij belde een aannemer om te vragen hoe of wat. Ik moest na de bouwvak vakantie terug komen, omdat de aannemers vakantie hadden. Zo gezegd zo gedaan. Na de bouwvak vakantie ben ik weer terug gegaan naar de Reggefiber winkel, de medewerker van de winkel belde weer de aannemer om te vragen hoe dit zat. De medewerker vertelde mij wat die meneer aan de telefoon tegen hem zij. Mevrouw maakt u zich geen zorgen, wij zorgen ervoor dat er hoe dan ook VOOR 15jnuari iemand langs komt om het probleem op te lossen en desnoods sturen wij een storingsdienst. Oke, ik wachtte af tot een week later (Inmiddels 12 Januari) Nog steeds niks gehoord, dus Lijbrandt weer gebeld. Deze mevrouw wist mij te vertellen dat als de volgende dag mijn lampjes nog niet knipperde ik weer contact met ze op te nemen. Mijn lampjes knipperde die volgende dag niet dus ik heb ze weer gebeld. Deze jongen wist mij verder niet erg veel te vertellen dus nadat ik opgehangen had ben ik gelijk weer naar de Reggefiber winkel gegaan om verhaal te halen. De medewerker van de winkel heeft de aannemer gebeld om te vragen hoe of wat. Werd mij mede gedeeld dat ik net op het moment binnenkwam toen de aannemer naar huis was!(Waar haalt hij het lef vandaan aangezien ZIJ contact met MIJ op zouden nemen wat al meerdere malen niet nagekomen is!NOOIT dus!)Ik had dus gewoon pech en ik moest maar wachten tot maandag, de medewerker van de winkel moest een notitie achterlaten voor zijn collega zodat hij dit als eerste kon doen als hij binnen kwam! (Inmiddels betekende dat dus al in elk geval dat ik zondag zonder internet telefonie en televisie zou zitten) Maandag nog niks gehoord, dus om 12.30 zelf naar de winkel gegaan. Na langdurig uitzoek werk en heen en weer gemail van de leidinggevende van de winkel en een aannemer/collega van de centrale kwam hij tot de conclussie dat ik nog ergens tussen hing, wat betekende dat Lijbrandt mij nooit heeft doorgevoerd als zijnde dat ik alles in huis heb om geactiveerd te worden!! (Dit duurt nogmaal 2 a 3 weken) Deze datum stond op 9 Januari terwijl die monteur/aannemer mijn kastje 23 December heeft geplaatst!! Inmiddels staat die datum op 16 Januari..!?! Hoe langer het duurde hoe pissiger ik werd hoe ze het lef hebben om zo met hun klanten om te gaan! Totaal geen service, geen oplossing enzovoorts. Ze hadden tegen mij kunnen zeggen afgelopen donderdag dat het niet voor de 15e ging lukken dan had ik nog iets kunnen regelen met mijn oude provider, maar aangezien ik er toen al uitlag kon mijn oude provider ook niks meer voor mij betekenen aangezien de kabels er al uitgehaald waren!! Na maandag weer van het kastje naar de muur gestuurd te worden en meerdere keren gebeld te hebben naar lijbrandt en reggefiber ben ik nog geen steek verder aangezien iedereen echt iedereen mij van het kastje naar de muur stuurt en niemand een antwoord heeft hoelang het nog gaat duren!! Niemand schijnt mij te willen helpen of een oplossing te willen bedenken maar ik zit nu met de sh*t en heb sinds afgelopen zondag geen internet telefonie en televisie!!! En niemand kan mij vertellen hoe lang dit nog gaat duren...!!!!!!??????