LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aan de bewoners van....
Re: Aan de bewoners van....
Wij hebben hier ook 3 containers, betalen we niks voor.
Jij betaalt niets voor je afvalstofheffing dus leging oa voor de containerssephora30 schreef:Wij hebben hier ook 3 containers, betalen we niks voor.
-
Hallo nu ik al 8 jaar voor het bedrijf sandd werkt kan ik u vertellen dat onze post echt wel een adres heeft en het dus wel in de brievenbus mag gegooit worden alleen post zonder adres mag niet in de brievenbus gedaan worden ik loop zelf geen post maar zit in het bedrijf zelf en ik heb de post dagelijks in mijn handen en als je de code kent weet je dat er ook een adress aan vast zit het enige wat niet geadresseerd is is de flijer waar mee wij werken voor werving van nieuwe bezorgers en die bestaat uit 1 blaadje dus daar raakt de kliko niet vol van .
mvg
mvg
Lekker helder verhaal...zo zonder leestekens...Danoontjee schreef:Hallo nu ik al 8 jaar voor het bedrijf sandd werkt kan ik u vertellen dat onze post echt wel een adres heeft en het dus wel in de brievenbus mag gegooit worden alleen post zonder adres mag niet in de brievenbus gedaan worden ik loop zelf geen post maar zit in het bedrijf zelf en ik heb de post dagelijks in mijn handen en als je de code kent weet je dat er ook een adress aan vast zit het enige wat niet geadresseerd is is de flijer waar mee wij werken voor werving van nieuwe bezorgers en die bestaat uit 1 blaadje dus daar raakt de kliko niet vol van .
mvg
Krijg je dat als je teveel kindertoetjes eet?
ach even naar een papier bak, of bij een kerk of vereniging kan je oudpapier inleveren. zij krijgen er namelijk geld voor bij zoveel kilo. dan steunt u ook nog wat. En het levert een loopje op altijd goed voor de gezondheid!