LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jantje
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jul 2003 16:01

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door Jantje »

Ook ik heb vanmorgen een e-mail verstuurd.
We laten ons toch niet de duimschroeven aandraaien door Dexia. Laten we massaal raegeren tot ze op hun knieen vallen en ons alles kwijtschelden.
Samen staan we sterk!

Gast

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien een raar idee maar waarom niet al de reeds bekende dexia.nl personele emailadressen bestoken met emails? In dit forum heb ik er al een aantal langs zien komen. De actie van Payback vind ik een prima idee. Gewoon blijven sturen tot ze er daar helemaal gestoord van worden.

D :lol: n

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door aert0001 »

Persoonlijk vind ik het allemaal begrijpelijk, alleen kom op er zijn toch lopende rechtzaken, alles kan toch ook zonder dat iedereen persoonlijk wordt, Ook de dexiaanse medewerkers zijn mensen die proberen 'n boterham te verdienen. het probleem ligt hogerop, bij die mensen die denken dat ze wat meer zijn dan doorgeevolueerde apen.
Ik begrijp ook best dat als je bij mensen aan hun centen komt dat je ze dan in hun diepste ziel raakt.
Ik ben bang dat alles gewoon verkeerd af gaat lopen, dat het inderdaad wachtten is op het eerste schot.
Dexia geef nu toch gewoon toe dat er door jullie & legio wel heel agressief is verkocht, en dat er gewoon heel veel dingen fout zijn gelopen. Dan kan de rechter gewoon zijn werk doen en kunnen we allemaal rustig gaan slapen. Onder de gedupeerde zijn heus wel redelijke mensen. Ze zijn alleen bedondert!!
Hoe is dat bij Dexia? We kunnen toch zo ook niet verder, en Dexia zeker niet, ik bedoel als je bij je eigen bank of giro Dexia noemt dan krijg je al 'n stoel, koffie en een bemoedigend praatje.
Ook voor Dexia geen best teken. Hoe moet dit alles de geschiedenis ingaan? Wordt het een lachertje of huilertje. Wordt het stront of pudding? Iemand zei; de beurs is altijd goed voor veel ellende. laten we het controleerbaar houden.
Iedereen gebruik je verstand en je redelijkheid,

Ton

jan2

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door jan2 »

ben het volstrekt niet met je eens dat we DExia moeten ontzien vanwege de medewerkers of omdat alles al bekend is.
Zodra we dat zouden doen zal Dexia weer in de aanval gaan om ons zoveel mogelijk geld afhandig te maken.
Ik hou nog steeds in mn achterhoofd de mogelijkheid open dat een rechtszaak te lang zal duren en Dexia het ook niet goed aandurft en dat ze daarom vroeg of laat door de knieen zal gaan en met een echt aanbod zullen komen om degenen die niet getekend hebben grotendeels schadeloos te stellen.
Daarom moeten we ermee doorgaan dat het Dexiabedrijf door onze acties in haar activiteiten zodanig belemmerd wordt dat ze aan haar normale werk niet meer toekomt.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door Luc »

:shock: Nee Jan, dat is niet de manier. Het is niet de bedoeling dat er op personen gespeeld wordt. In het geheel niet.

Demonstraties, email-akties, (ingezonden) brieven, alert blijven op dit forum (Dexia is ook hier aanwezig), Dexia bellen om te klagen en het opvolgen van de adviezen van SLV/SEL zijn wél geoorloofd en dáár moet gebruik van worden gemaakt.

jan2

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door jan2 »

is toch niet anders dan wat ik zeg.

als de dexiamederwerkers op hun werk hinder van ons hebben, prima.......we kunnen ze het niet lastig genoeg maken met onze post en mailtjes.....laat het personeel maar weglopen.....
Thuis/prive benaderen in uiteraard niet goed, hetzelfde geldt voor de heer B.

Margriet bierdop

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door Margriet bierdop »

HOI PIET NET EVEN DE EMAIL WEG GEDAAN HOPELIJK VOLGEN ER NOG VELE. SUCCES MET DE ACTIE GROETEN MARGRIET.

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door willem »

up

Gast

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door Gast »

Willem het is wel de bedoeling dat je ook wat schrijft. alleen maar up is het ook niet helemaal. Duidelijk :shock:

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door Piet »

Met "up" wordt zeker het stijgende aantal deelnemers bedoelt.

Dit klopt ook wel want we zijn inmiddels al over de 500 !!

Dankzij onze opgestuurde e-mails kan straks, na het zomerreces, de Tweede Kamer en het Europees Parlement aan de slag gaan voor ons.

Dan kan het incasso bureau en dexia een heeeeeeeeeel lang zomer en herfst reces houden.

Groeten,
Piet

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door willem »

Up tik ik alleen even in om de topic weer boven aan te zetten.
Dit is momenteel de belangrijkste topic van allemaal.
Ik heb de mails allang verstuurt, maar ik wil bereiken dat een ieder dat doet, want samen staan we sterk.

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door willem »

Zet hem maar weer bovenaan, want ik heb het idee, dat nog lang niet iedereen de email verstuurt heeft.

jan4

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door jan4 »

Van de problemen van 500 mensen ligt Den Haag niet wakker.

Zijn er soms helemaal geen 100.000 gedupeerden ????

Mailen dus, anders verliezen we onze geloofwaardigheid.

Denk niet, die ene van mij maak niet uit, 100.000 x 1keer = 100.000

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Willem,

Bedankt voor het uppen, hierdoor doen steeds meer mensen mee aan de actie.
Gisteren hebben 28 mensen een e-mail verstuurd.

Alleen door gezamelijke inzet kunnen we iets bereiken.

Ik heb afgelopen week een paar politieke partijen gebeld en positieve reacties gekregen op onze actie.

Groeten,
Piet

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door willem »

Piet,

Is het niet mogelijk om andere gedupeerden, die niet op het forum aanwezig zijn hier aan mee te laten doen.
Lijkt me erg wenselijk, dat mensen die bij SLV geregistreerd staan deze mail versturen.
Misschien iets voor die stichting om ook eens een inspanning te leveren en de geregistreerden aan te schrijven.

jan2
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2003 14:23

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door jan2 »

Leaseverlies zou op zijn minst op haar site op de "nieuws" pagina kunnen zetten dat men eens bij www.trosradar.nl zou moeten kijken.

Hebben ze tevens weer wat te melden....!!!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Willem,

De vereniging PAYBACK heeft meerdere brieven verstuurd naar de Stichting Leaseverlies om te komen tot een vorm van samenwerking of overleg.
Helaas heeft de SLV hier nooit op gereageerd.

Ook het plaaten van informatie over demonstraties of acties is altijd geweigerd.

Op de "In het nieuws" pagina op hun site staat wel het artikel wat de Volkskrant heeft geschreven n.a.v. ons persbericht.

Groeten,
Piet

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door willem »

Jammer maar helaas. Het zal SLV een zorg zijn of e.e.a. nou 3 of 7 jaar duurt heb ik het idee.

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door willem »

Maar de aanhouder wint

jan2
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2003 14:23

Re: E-MAIL ACTIE STOPZETTING INCASSO EN BKR MELDING

Ongelezen bericht door jan2 »

Je moet dat anders zien, geen nieuwe visie trouwens.
LV neemt geen risico dat ze de zaak verliezen door onnodige fouten in de voorbereiding.
PB en wij hier zorgen voor constante publiciteit.
En alles bij elkaar moet het er toe leiden dat Dexia door de knieeen gaat, voortijdig of bij de rechter.
Maar dat ze de tegenstand die ze nu ondervindt niet verwacht heeft moge duidelijk zijn.
Daarom, elkaar of andere stichtingen niet afvallen, ook al zou het een beetje meer kunnen.
Dexia moet van alle kanten bestookt worden, nu met demomstraties en mailtjes,
straks door de raad van wijzen en op lange termijn hangt, als er iets mislukt, dan hangt hen nog het goed voorbreidde proces van LV boven het hoofd.

Gesloten