Emmy75 schreef:
Klopt en daarin ben ik het ook helemaal eens met Barman.
Alleen er is wel een verschil tussen Nederlanders die bijvoorbeeld half Duitsland doorrijden op weg naar een skivakantie of mensen die vlak bij de grens wonen en net even een paar meter de grens over gaan om een uurtje boodschappen te doen.
Dat ik met barman ook eens ben, heb ik reeds geschreven.
Maar het gaat er niet om. of mensen welke langs de grens wonen anders worden behandeld, als mensen welke door Duitsland rijden, want het topic is:
Winterbanden in Duitsland verplicht
Er is duidelijk geen verschil!
Das bedeutet für Autofahrer: Wer bei Schnee und Eis fährt, braucht Winter- oder Ganzjahresreifen. Autos mit Sommerreifen müssen stehen bleiben. Das angedrohte Bußgeld verdoppelt sich auf bis zu 80 Euro.
Dat betekend, even over de grens wippen en het wordt sneeuw en ijsel, dan moet je de auto laten staan, of bij een aanhouding € 80 betalen.
Dit is nu wettelijk geregeld, wat in de bijdrage van TS, toen nog niet was, maar in feite hetzelfde is gevleven.
Mevrouw Deftig schreef:
Ik zie dat tennis dit topic geopend heeft misschien kan hij/zij dit topic nader toelichten.
Het topic is toegelicht, maar misschien wil je tennis iets vragen wat je niet begrijpt, dan stuur TS een PB,