Ik woon in Belgie, onze vriendin en haar vriend werken bij de politie in Nederland.Winterman schreef:Absoluut. Stuur je vriendin erop af! Beter nog, haal Marcel Vervloesem erbij!
Als jij ene Marcel Vervloesem kent, ikke niet, ga je gang!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik woon in Belgie, onze vriendin en haar vriend werken bij de politie in Nederland.Winterman schreef:Absoluut. Stuur je vriendin erop af! Beter nog, haal Marcel Vervloesem erbij!
Vooral niet als ze van jou komen.Winterman schreef:Ik ben boogschutter en waanideeën heb ik me nog nooit druk om kunnen maken.
Hier dus.Winterman schreef:Dus nu hangen we het op aan pedofielen en kleine kinderen?
Het is niet eens mogelijk om lid te worden van Badoo als je jonger bent dan 18 tenzij je liegt. Gaan we nu ineens beweren dat Badoo niet alleen email adressen verzamelt, maar ook nog in staat is de bijbehorende foto's van de "eigenaar" van dat email adres te vinden en die dan als "fake" profiel op hun website te plaatsen?????. Volledig tegen hun eigen voorwaarden ingaand????? Als ze al met valse profielen werken, denk je dan echt zo stom zijn om minderjarigen te gebruiken? Ga maar eens met vriendjes of klasgenoten van die 13 jarige praten. Vind je de dader wel.
Ik ben geen fan van Badoo, maar jullie kortzichtigheid en bekrompenheid is tenenkrommend.
Alu hoedje kopen?
Dat is het niet. Om een profiel aan te maken moet je je geboortedatum invullen. Data na 1994 bestaan niet in het Badoo systeem, dus leg mij maar eens uit hoe je dan het profiel van een 13 jarige aanmaakt.Guardian72 schreef:Hier dus.Winterman schreef: Het is niet eens mogelijk om lid te worden van Badoo als je jonger bent dan 18 tenzij je liegt.
Jij zegt dat het niet mogelijk is - maar dat is het wel.
Dus indirect maak jij mij uit voor leugenaar.
[onbeschofte taal verwijderd door de moderator]nederbelgkes schreef:Het lijkt dat Waterman Badoo verdedigt. Je kan er alles van maken of verdedigen waterman, maar dit is gewoon fout!!!! Als jij dit goed keurt, zegt dat veel over jou persoontje.
Zit die Willem te pitten of zo? Je klacht was toch dat je ongewenst lid ben gemaakt??? Moeten die e-mails trouwens niet als bewijs dienen?nederbelgkes schreef: In afwachting is het belangrijk niet in te gaan op de uitnodiging tot lidmaatschap, de e-mails niet te openen en onmiddellijk te verwijderen.
Hoogachtend
Willem Debeuckelaere
Voorzitter]
Word je film afgebroken - en ga je echt naar een andere pagina - of is dit een pop up/pop over, en speelt het fimpje door?SebastiaanZ schreef:Nou Badoo heeft nu weer een andere tactiek om aan leden te komen, ze breken gewoon je internet af. Als ik op YouTube filmpjes aan het kijken ben, word ik ineens naar badoo.com of .nl gezonden zonder er om te hebben gevraagd! Dit is gewoon agressief reclame maken van hun en als ik er dan een keer een mail over stuur, geven ze geen antwoord. En ik zocht het op op het internet, er zijn ondertussen tientallen klachten over.
Nog meer mensen hier die er ook last van hebben?