LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BADOO

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nederbelgkes

Re: BADOO

Ongelezen bericht door nederbelgkes »

Winterman schreef:Absoluut. Stuur je vriendin erop af! Beter nog, haal Marcel Vervloesem erbij!
Ik woon in Belgie, onze vriendin en haar vriend werken bij de politie in Nederland.

Als jij ene Marcel Vervloesem kent, ikke niet, ga je gang!

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Badoo is een site voor one-night stands, :?

Ben even ingeschreven geweest bij deze site, en kreeg een hoop spam in de en andere rommel in de email bus, en de 'dames' zochten letterlijk een man voor een 'warme winternacht...',

Ik kon veel dames krijgen voor één nacht..., en daar had ik geen zin aan, een leuke relatie had ik veel meer mee dan een vrouw die alleen direct sex wil hebben,

De site heb ik vaarwel gezegt en mijn account opgedoekt,

Ik heb nu weer een leuke vriendin en heb deze site nooit nodig gehad,

Vriendelijke groeten

Ulbe.

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

nederbelgkes schreef: Ik woon in Belgie, onze vriendin en haar vriend werken bij de politie in Nederland.
Badoo is toch grensoverschreidend!
Ulbe schreef: Ik kon veel dames krijgen voor één nacht...
En dat geloof jij???

nederbelgkes

Je moet aangiften doen in het land waar iets gebeurt. Ik woon in Belgie en op mijn pc met heb ik een Belgische provider, dus aangiften in Belgie doen.

Zeg waterman, het lijkt wel of je het allemaal zo leuk vind, het je geen donder kan schelen als er iets gebeurt met kleine meisjes enz. Die site is gevaarlijk en zeker op de manier hoe hun handelen.

Winterman

Ik ben boogschutter en waanideeën heb ik me nog nooit druk om kunnen maken.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Winterman schreef:Ik ben boogschutter en waanideeën heb ik me nog nooit druk om kunnen maken.
Vooral niet als ze van jou komen.
Bedankt dat je mij voor leugenaar uitmaakt.

Winterman

Guardian72 schreef: Bedankt dat je mij voor leugenaar uitmaakt.
En waar doe ik dat dan?

Guardian72
Contacteer:

Winterman schreef:Dus nu hangen we het op aan pedofielen en kleine kinderen?

Het is niet eens mogelijk om lid te worden van Badoo als je jonger bent dan 18 tenzij je liegt. Gaan we nu ineens beweren dat Badoo niet alleen email adressen verzamelt, maar ook nog in staat is de bijbehorende foto's van de "eigenaar" van dat email adres te vinden en die dan als "fake" profiel op hun website te plaatsen?????. Volledig tegen hun eigen voorwaarden ingaand????? Als ze al met valse profielen werken, denk je dan echt zo stom zijn om minderjarigen te gebruiken? Ga maar eens met vriendjes of klasgenoten van die 13 jarige praten. Vind je de dader wel.

Ik ben geen fan van Badoo, maar jullie kortzichtigheid en bekrompenheid is tenenkrommend.
Alu hoedje kopen?
Hier dus.

Jij zegt dat het niet mogelijk is - maar dat is het wel.
Dus indirect maak jij mij uit voor leugenaar.

nederbelgkes

Het lijkt dat Waterman Badoo verdedigt. Je kan er alles van maken of verdedigen waterman, maar dit is gewoon fout!!!! Als jij dit goed keurt, zegt dat veel over jou persoontje.

Winterman

Guardian72 schreef:
Winterman schreef: Het is niet eens mogelijk om lid te worden van Badoo als je jonger bent dan 18 tenzij je liegt.
Hier dus.

Jij zegt dat het niet mogelijk is - maar dat is het wel.
Dus indirect maak jij mij uit voor leugenaar.
Dat is het niet. Om een profiel aan te maken moet je je geboortedatum invullen. Data na 1994 bestaan niet in het Badoo systeem, dus leg mij maar eens uit hoe je dan het profiel van een 13 jarige aanmaakt.

En dan maak ik je nog steeds niet voor leugenaar uit. Liegen doe je niet, maar je kraamt wel onzin uit.
nederbelgkes schreef:Het lijkt dat Waterman Badoo verdedigt. Je kan er alles van maken of verdedigen waterman, maar dit is gewoon fout!!!! Als jij dit goed keurt, zegt dat veel over jou persoontje.
[onbeschofte taal verwijderd door de moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 21 feb 2012 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

nederbelgkes

Duidelijk is wel, dat je niet serieus wordt genomen met je uitspraken. Het doet je helemaal niks hoe Badoo handelt.

Ik heb al een bevestigingsbrief ontvangen van de ID fraude melding die ik heb gedaan.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Uit dit topic zijn een aantal berichten verwijderd. Er werd te veel afgedwaald van het oorspronkelijke onderwerp en er werd bovendien persoonlijk aangevallen hier en daar. Al deze zaken zijn in strijd met onze gedragsregels en staan wij derhalve dus niet toe. Gelieve bij het onderwerp te blijven, met respect voor alle forumgebruikers. Signaleren wij opnieuw overtredingen van de gedragsregels, dan zijn wij genoodzaakt om forum-bans uit te delen.

Winterman

nederbelgkes schreef: In afwachting is het belangrijk niet in te gaan op de uitnodiging tot lidmaatschap, de e-mails niet te openen en onmiddellijk te verwijderen.

Hoogachtend
Willem Debeuckelaere
Voorzitter]
Zit die Willem te pitten of zo? Je klacht was toch dat je ongewenst lid ben gemaakt??? Moeten die e-mails trouwens niet als bewijs dienen?

nederbelgkes

Lezen winterman!

Ik ben niet de enigste met een klacht! Ze hebben denk ik meer dan genoeg bewijzen en om te voorkomen dat je ongewenst lid wordt, mails niet openen!

Dus toch antwoord en AKTIE in Belgie Winterman!

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

@nederbelgkes

ik hoop dat ze er iets tegen gaan doen, succes.

Isabeau

Ongelezen bericht door Isabeau »

Ik zou zeggen: bewaar al die spam ongeopend in een speciaal mapje dat je in je postvak IN aanmaakt, want bewijs weggooien vind ik op z'n minst vreemd.

Succes, Nederbelgkes.

Kimberly 1988

Ongelezen bericht door Kimberly 1988 »

wilde even me ding zeggen had een profiel bij badoo,
dacht als ik geld stort kan ik gebruik maken van de balk erboven om zo eerder in contakt te komen met een leuk iemand.
zo gezegd zo gedaan ik had 7400 credits denk kan ik mooi een tijdje vooruit.
nu wil ik me een dag later aanmelden is me profiel verwijderd voor ongeoorlofd gedrag. en als ik me weer zo misdraag wordt de overheid ingeschakeld. dacht wat vreemd ik een nieuw profiel aangemaakt met me eigen email adres en geen probleem me fotos kwijt en me credits indd alle 7400 stuks ook kwijt schade bijna 80€. stuur badoo een mailtje om uitleg maar zelfs 2 weken later niet één reactie en een credits terug gekregen.
:oops:
Badoo bedankt en ik hoop dat andere mensen wijzer zijn dan ik zelf en niets overmaken ze zouden uit de lucht gehaald moeten worden en zou ze bijna bij opgelicht aan willen melden.
Kimberly

SebastiaanZ

Ongelezen bericht door SebastiaanZ »

Nou Badoo heeft nu weer een andere tactiek om aan leden te komen, ze breken gewoon je internet af. Als ik op YouTube filmpjes aan het kijken ben, word ik ineens naar badoo.com of .nl gezonden zonder er om te hebben gevraagd! Dit is gewoon agressief reclame maken van hun en als ik er dan een keer een mail over stuur, geven ze geen antwoord. En ik zocht het op op het internet, er zijn ondertussen tientallen klachten over.

Nog meer mensen hier die er ook last van hebben?

Guardian72
Contacteer:

SebastiaanZ schreef:Nou Badoo heeft nu weer een andere tactiek om aan leden te komen, ze breken gewoon je internet af. Als ik op YouTube filmpjes aan het kijken ben, word ik ineens naar badoo.com of .nl gezonden zonder er om te hebben gevraagd! Dit is gewoon agressief reclame maken van hun en als ik er dan een keer een mail over stuur, geven ze geen antwoord. En ik zocht het op op het internet, er zijn ondertussen tientallen klachten over.

Nog meer mensen hier die er ook last van hebben?
Word je film afgebroken - en ga je echt naar een andere pagina - of is dit een pop up/pop over, en speelt het fimpje door?

Indien 1 - dan een scan van je PC doen, op mogelijke 'malware'.
Er zijn "virussen" die geen schade an sich doen, maar je browser zodanig bewerken dat je zoekt op A, maar naar X gaat als je op de gevonden link klikt.

SebastiaanZ

Ongelezen bericht door SebastiaanZ »

Filmpje word geheel afgebroken en pagina gaat naar een andere website, Badoo.com in dit geval.

En heb de scanner er al een keer overheen laten gaan en niks... het is trouwens niet alleen op YouTube bij mij voorgekomen. Op verschillende sites en dan zocht ik niet naar badoo of gerelateerde items.

Gesloten