| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke provider is de beste keus?? En welke niet??
-
renegade66
Re: Welke provider is de beste keus?? En welke niet??
kijk, dat is nu eens een ander verhaal, wat vaker voorkomt dan men denkt. al zal het bij sommige mensen niet altijd goed gaan. zoals eerder aangegeven, het ligt ook vaak aan de mensen hoe ze zelf reageren en uitleggen wat het probleem is.
het protocol wat de medewerkers handhaven is er niet voor niets, het is een bewezen gegeven dat het in veel gevallen werkt. al moet ik toegeven dat er bepaalde dingen in staan die totaal nergens op slaan.
wat nu in deze periode weer zeer veel gaat gebeuren is het volgende; mensen gaan bellen met UPC dat hun modem niet meer werkt, alles wordt nagegaan, mensen gaan er tegen in omdat er niets veranderd is en er wordt een monteur gestuurd. wij komen aan de deur en vragen nog eens wat het probleem is, na uitleg gaan we eens kijken en zijn binnen 5 minuten weer weg. want wat blijkt? de mensen hebben een kerstboom geplaatst en de stekker van het modem er uitgehaald om plaats te maken voor de kerstverlichting. ze staan hier bij de helpdesk niet bij stil omdat ze een script voor zich hebben. ik als monteur kan me daar behoorlijk aan ergeren omdat ik nu de klant voorrijkosten moet berekenen. dit had je de klant op een eenvoudige manier kunnen besparen.
en zo zijn er nog wel meer dingen op te noemen. maar over het algemeen werkt het script wel naar behoren. ik zou alleen eens willen dat ze naar de monteurs die constant op weg zijn en in de praktijk meemaken wat er speelt luisteren en overleggen.
het protocol wat de medewerkers handhaven is er niet voor niets, het is een bewezen gegeven dat het in veel gevallen werkt. al moet ik toegeven dat er bepaalde dingen in staan die totaal nergens op slaan.
wat nu in deze periode weer zeer veel gaat gebeuren is het volgende; mensen gaan bellen met UPC dat hun modem niet meer werkt, alles wordt nagegaan, mensen gaan er tegen in omdat er niets veranderd is en er wordt een monteur gestuurd. wij komen aan de deur en vragen nog eens wat het probleem is, na uitleg gaan we eens kijken en zijn binnen 5 minuten weer weg. want wat blijkt? de mensen hebben een kerstboom geplaatst en de stekker van het modem er uitgehaald om plaats te maken voor de kerstverlichting. ze staan hier bij de helpdesk niet bij stil omdat ze een script voor zich hebben. ik als monteur kan me daar behoorlijk aan ergeren omdat ik nu de klant voorrijkosten moet berekenen. dit had je de klant op een eenvoudige manier kunnen besparen.
en zo zijn er nog wel meer dingen op te noemen. maar over het algemeen werkt het script wel naar behoren. ik zou alleen eens willen dat ze naar de monteurs die constant op weg zijn en in de praktijk meemaken wat er speelt luisteren en overleggen.
renegade66 schreef: zoals eerder aangegeven, het ligt ook vaak aan de mensen hoe ze zelf reageren en uitleggen wat het probleem is.
hier ben ik het dus niet mee eens , niet alleen bij upc is dat hoor maar echt ze halen het bloed onder je nagels vandaan als je iets uitlegd en dan simpelweg tig keren in de wacht en doorverbonden wordt , maar zoals gezegd dat is bij elke provider en jawel dan krijg je zelfs het kalmste mens kwaad
dat mensen een modum er uit doen is superdom , daar heb ik geen medelijden mee.
-
UPC Webcare
- verified
@ FemmiejFemmiej schreef:![]()
![]()
UPC
![]()
![]()
![]()
Ik heb te weinig geld terug gekregen van UPC dus heb ik vorige week maar weer gebeld. Contact gehad met de Special Care afdeling, hij moest het even uitzoeken. Meneer van de Special Care zou mij voor 6 uur terugbellen.
NIET DUS..
Het spijt ons te lezen dat je niet volgens de gemaakte afspraak bent teruggebeld door onze Special Care afdeling.
Zou je je klantgegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'Reactie Tros Radar Forum'? Dan zorgen wij ervoor dat er alsnog zo spoedig mogelijk contact met je wordt opgenomen.
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare Team
Tiptoe heeft zijn doel bereikt, intrieste bezigheden van Ttiptoo schreef:Renegade is zijn baantje kwijt hier op het forum
Henri42 schreef:
Tiptoe heeft zijn doel bereikt, intrieste bezigheden van T
dan moet je bij jolanda zijn.
Moet zeggen dat mijn internet het draadloos niet goed deed maar sinds ik de kabel er in had zitten haalde ik netjes 28mb...tiptoo schreef:ik heb zonder problemen bij upc opgezegd , moet zeggen ben blij dat ik er af ben maar voor de rest geen internet gehad, en daarvan zeg ik wel gelukkig gezien de vele storingen.
Laat ze ook eens naar de klant luisteren, dat is al te moeilijk voor ze!renegade66 schreef:ik zou alleen eens willen dat ze naar de monteurs die constant op weg zijn en in de praktijk meemaken wat er speelt luisteren
ABSOLUUT mee eens!tiptoo schreef:hier ben ik het dus niet mee eens , niet alleen bij upc is dat hoor maar echt ze halen het bloed onder je nagels vandaan als je iets uitlegd en dan simpelweg tig keren in de wacht en doorverbonden wordt , maar zoals gezegd dat is bij elke provider en jawel dan krijg je zelfs het kalmste mens kwaad
Die zogenaamde protocollen werken helemaal niet..
Hoe kan het nu dat meneer 1 'zwart' zegt en meneer 2 'wit'
Je moet een router kopen, Nee hoor dat helpt helemaal niet..
En dat is 1 voorbeeld wat me even te binnen schiet maar ze spreken elkaar allemaal tegen bij UPC hoor..!
Ik ben NATUURLIJK niet teruggebeld door Dhr. ....Hopen maar dat Dhr. .... Nu wel weer eens terug belt!
Vandaag maar weer gebeld en het kon 24 uur duren voordat ze terug bellen. Ik heb vorige week Vrijdag gebeld, in het weekend werken ze niet, dus je zou zeggen dat ze vandaag zouden bellen...
Maar tot op heden nog niks gehoord en ze werken maar tot 18.00.
Nogmaals als dit Special Care is kan je je wel afvragen wat de gewone service van UPC is!
Nu maar kijken of Webcare me gaat helpen.. Heb er een hard hoofd in..
-
renegade66
helaas voor jolanda, maar ik heb mijn baantje nog steeds hoor, ik heb zelfs helemaal nog niets gehoord
jolanda77 houdt zich nu meer met cijfertjes bezig van een nietszeggend programma als Kassa
ik heb altijd al gezegd dat ik dan wel aan upc word uitgeleend, ( ik zal het ff goed zeggen
) maar dat ik niet uit hun naam antwoord, maar uit eigen beweging reageer.
en wat Tiptoo zegt over het bloed onder de nagels weghalen enz. ben ik het ook eens. er zitten er bij die alles uit eigen beweging zeggen en doen en niet het script ( hoe verkeerd die ook is ) handelen. en ja dan krijg je dit soort dingen. dat een klant meerder tegenstrijdigheden te horen krijgt. en dat zou absoluut niet mogen gebeuren.
pfff ik moet oppassen, ik ben het nu wel vaak met tiptoo eens straks gaat ze me nog aardig vinden.

jolanda77 houdt zich nu meer met cijfertjes bezig van een nietszeggend programma als Kassa
ik heb altijd al gezegd dat ik dan wel aan upc word uitgeleend, ( ik zal het ff goed zeggen
en wat Tiptoo zegt over het bloed onder de nagels weghalen enz. ben ik het ook eens. er zitten er bij die alles uit eigen beweging zeggen en doen en niet het script ( hoe verkeerd die ook is ) handelen. en ja dan krijg je dit soort dingen. dat een klant meerder tegenstrijdigheden te horen krijgt. en dat zou absoluut niet mogen gebeuren.
pfff ik moet oppassen, ik ben het nu wel vaak met tiptoo eens straks gaat ze me nog aardig vinden.
Ik heb het UPC HD Pakket .
Prima beeld maar als je daarmee een 2e tv wilt kijken is een 2e HD mediabox niet leverbaar en kan je dan alleen maar de DVR huren .Dan maar zelf een HDMI splitter gekocht .Alleen heeft dat natuurlijk zijn nadelen en is men dan anders verplicht analoog te kijken .
Ook waarom nog steeds niet in de Sept de beloofde Cam Module ?
Dat je niet zoals bij Ziggo niets kan kopen stoort mij al jaren maar helaas nog steeds kabelmonopoly in Nederland .Die geeft tenminste ook nog Ned 1,2 en 3 zonder extra kosten in HD door .
Verder als maar eventjes een kabeltje (ja heb de goede ) niet goed zit kan je geen programma gemist meer kijken .
Wat zoal duur is want je moet daarvoor bijna overal voor bijbetalen maar gelukkig heb ik daarvoor Net TV (o.a.Philips TV) .RTL gemist de hele week gratis en de publieke omroepen nog langer .Alleen jammer dat SBS (met UPC alleen maar hart van Nederland en Piets weerbericht voor niets) hiermee niet mee doet maar die zie wel ergens te downloaden .
Overigens ik ken iemand die Canel Plus heeft .Nooit geen storing .Uitgezonderd die ene keer in het jaar bij een zware onweersbui .En wat betreft voor HD Echt de goedkoopste .Opnemen in HD gaat ook heel simpel zonder beperkingen .
Het enigste nadeel is misschien eventjes de investering .
Voor Internet heb ik Tele 2 Woon vlak bij een wijkcentrale .
Verder bij UPC ook helemaal geen nieuwsgroepen tenzij je een payserver neemt .
Prima beeld maar als je daarmee een 2e tv wilt kijken is een 2e HD mediabox niet leverbaar en kan je dan alleen maar de DVR huren .Dan maar zelf een HDMI splitter gekocht .Alleen heeft dat natuurlijk zijn nadelen en is men dan anders verplicht analoog te kijken .
Ook waarom nog steeds niet in de Sept de beloofde Cam Module ?
Dat je niet zoals bij Ziggo niets kan kopen stoort mij al jaren maar helaas nog steeds kabelmonopoly in Nederland .Die geeft tenminste ook nog Ned 1,2 en 3 zonder extra kosten in HD door .
Verder als maar eventjes een kabeltje (ja heb de goede ) niet goed zit kan je geen programma gemist meer kijken .
Wat zoal duur is want je moet daarvoor bijna overal voor bijbetalen maar gelukkig heb ik daarvoor Net TV (o.a.Philips TV) .RTL gemist de hele week gratis en de publieke omroepen nog langer .Alleen jammer dat SBS (met UPC alleen maar hart van Nederland en Piets weerbericht voor niets) hiermee niet mee doet maar die zie wel ergens te downloaden .
Overigens ik ken iemand die Canel Plus heeft .Nooit geen storing .Uitgezonderd die ene keer in het jaar bij een zware onweersbui .En wat betreft voor HD Echt de goedkoopste .Opnemen in HD gaat ook heel simpel zonder beperkingen .
Het enigste nadeel is misschien eventjes de investering .
Voor Internet heb ik Tele 2 Woon vlak bij een wijkcentrale .
Verder bij UPC ook helemaal geen nieuwsgroepen tenzij je een payserver neemt .
renegade66 schreef:
pfff ik moet oppassen, ik ben het nu wel vaak met tiptoo eens straks gaat ze me nog aardig vinden.![]()
nou ik ken dan wel iets zeggen maar wil toch niet dat wie dan ook zijn/haar baan kwijt raakt hoor tis internet
Bovenstaande is off topic, onderwerp is Welke provider is de beste keus?? En welke niet??, Tiptoe vul eens in en jaag niemand de werkeloosheid in:(tiptoo schreef:renegade66 schreef:
pfff ik moet oppassen, ik ben het nu wel vaak met tiptoo eens straks gaat ze me nog aardig vinden.![]()
![]()
zo je bent het een keertje met me eens
![]()
nou ik ken dan wel iets zeggen maar wil toch niet dat wie dan ook zijn/haar baan kwijt raakt hoor tis internet
Henri42 schreef:
Bovenstaande is off topic, onderwerp is Welke provider is de beste keus?? En welke niet??, Tiptoe vul eens in en jaag niemand de werkeloosheid in:(
lezen kun je niet en een vraag beantwoorden ook niet, laat maar verder en ga door met onelinerstiptoo schreef:Henri42 schreef:
Bovenstaande is off topic, onderwerp is Welke provider is de beste keus?? En welke niet??, Tiptoe vul eens in en jaag niemand de werkeloosheid in:(beste provider bestaat niet Henrie
ik zou sowieso niet met upc in zee gaan maar ook niet met kpn.
Henri42 schreef:
lezen kun je niet en een vraag beantwoorden ook niet, laat maar verder en ga door met oneliners
okee als ik zo moeten kiezen dan xms of online, zo goed Henrie
tiptoo schreef: okee als ik zo moeten kiezen dan xms of online, zo goed Henrie
Neem online, provider met weinig problemen!
Ja Hunri, ben echt tevreden over mijn provider !
En wie zegt, dat ik online heb!
En wie zegt, dat ik online heb!
geef eens een normaal antwoord Henrie, ken je waarschijnlijk niet eensHenri42 schreef:
Nee Tannes zit bij UPC veronderstel ik
Ben ik het dus niet mee eens!Henri42 schreef:Ik gun iedereen de provider die hij/zij heeft,op de blaren zitten hoort erbij:)
Ik heb een product aangevraagd, betaal ervoor en het zal dus ook geleverd moeten worden!
Als jij bij mij een brood koopt en hij blijkt beschimmeld, wil je het toch ook niet? Daar betaal je toch niet voor???
Femmiej schreef:
Als jij bij mij een brood koopt en hij blijkt beschimmeld, wil je het toch ook niet? Daar betaal je toch niet voor???
Dinsdag heb ik maar weer eens naar UPC gebeld, ik was immers nog niet terug gebeld.
De meneer die ik aan de telefoon kreeg vond het inderdaad niet zoals het hoort.
Hij heeft in overleg met een collega mijn zaak bekend gemaakt bij de manager van Special Care.
Dinsdagmiddag wordt ik gebeld en het is Dhr. ....
Hij was het helemaal vergeten om mij terug te bellen.. Voor de zoveelste keer!
Hij had mijn klachten hier op het forum gelezen waar ik had gezegd: 'Zat eraan te denken weer naar UPC te gaan maar nu dit weer gebeurd...' (Dhr. .... kwam de zoveelste afspraak niet na)
Om daarvoor excuus aan te bieden kan er van alles als ik weer naar UPC kom.
Ik krijg een gratis installatiemonteur en 3 maanden gratis abonnement.
Maar ik heb nog geen vertrouwen dat mijn mediabox nu wel goed gaat werken en dat UPC wel klantenservice heeft.
Om problemen met UPC te voorkomen vraag ik of er een mogelijkheid is dat ik als ik weer klachten krijg, op kan zeggen zonder termijn of afkoopbedrag.
Dhr. .... snapt dit helemaal en zou dit na vragen aan zijn manager.
Ik krijg een paar dagen om er over na te denken en te overleggen thuis.
Dan belt hij mij weer terug, hij vraagt wanneer en hoelaat??
Vrijdag om 11.00.
Vrijdag 13.30.. Dhr. .... belt
Hij had een late dienst en begon dus pas om 12.00.
Waarom vraag je dan aan mij wanneer je kan bellen??? Zeg dan gelijk dat je dan niet werkt!
Hij had het nog niet aan zijn manager nagevraagd en kon mij dus niets beloven.
Hij zou het alsnog navragen en rond 15.00 terugbellen..
Je raad het al..
NIET DUS!
De meneer die ik aan de telefoon kreeg vond het inderdaad niet zoals het hoort.
Hij heeft in overleg met een collega mijn zaak bekend gemaakt bij de manager van Special Care.
Dinsdagmiddag wordt ik gebeld en het is Dhr. ....
Hij was het helemaal vergeten om mij terug te bellen.. Voor de zoveelste keer!
Hij had mijn klachten hier op het forum gelezen waar ik had gezegd: 'Zat eraan te denken weer naar UPC te gaan maar nu dit weer gebeurd...' (Dhr. .... kwam de zoveelste afspraak niet na)
Om daarvoor excuus aan te bieden kan er van alles als ik weer naar UPC kom.
Ik krijg een gratis installatiemonteur en 3 maanden gratis abonnement.
Maar ik heb nog geen vertrouwen dat mijn mediabox nu wel goed gaat werken en dat UPC wel klantenservice heeft.
Om problemen met UPC te voorkomen vraag ik of er een mogelijkheid is dat ik als ik weer klachten krijg, op kan zeggen zonder termijn of afkoopbedrag.
Dhr. .... snapt dit helemaal en zou dit na vragen aan zijn manager.
Ik krijg een paar dagen om er over na te denken en te overleggen thuis.
Dan belt hij mij weer terug, hij vraagt wanneer en hoelaat??
Vrijdag om 11.00.
Vrijdag 13.30.. Dhr. .... belt
Hij had een late dienst en begon dus pas om 12.00.
Waarom vraag je dan aan mij wanneer je kan bellen??? Zeg dan gelijk dat je dan niet werkt!
Hij had het nog niet aan zijn manager nagevraagd en kon mij dus niets beloven.
Hij zou het alsnog navragen en rond 15.00 terugbellen..
Je raad het al..
NIET DUS!