LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Ach, laat die mensen toch zeuren, die niet begrijpen dat je een boom via Internet koopt..
Als zij perse met hun kinderen naar een of andere vage bomenleverancier op een pleintje willen, moeten ze het zelf weten..alleen omdat ze perse een boom moeten (zie hdpaddy)
In Amerika werkt dit bedrijf wel en waarom zou het niet werken??
Ze hebben gewoon niet de juiste mensen in dienst en ze hebben verkeerde afspraken ... ze hadden gewoon een eigen vervoerder moeten hebben, kwestie van paar weken vrachtwagentje huren .. boom in auto, boom naar klant..klaar...dan waren ze van niemand afhankelijk geweest, geen gedoe met track en trace nummers enzo... maar ja, schijnt moeilijk te bedenken...
Als zij perse met hun kinderen naar een of andere vage bomenleverancier op een pleintje willen, moeten ze het zelf weten..alleen omdat ze perse een boom moeten (zie hdpaddy)
In Amerika werkt dit bedrijf wel en waarom zou het niet werken??
Ze hebben gewoon niet de juiste mensen in dienst en ze hebben verkeerde afspraken ... ze hadden gewoon een eigen vervoerder moeten hebben, kwestie van paar weken vrachtwagentje huren .. boom in auto, boom naar klant..klaar...dan waren ze van niemand afhankelijk geweest, geen gedoe met track en trace nummers enzo... maar ja, schijnt moeilijk te bedenken...
-
Ik krijg net de kaart binnen die op de afleveringsdatum van 1 december bij de kerstboom had moeten zitten. Dus we hebben in elk geval een kerstkaart van 40 euro.
Laatst gewijzigd door geenboom.com op 24 dec 2010 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Kerstboom bezorgen, zal wel een Paasboom worden!!!
Volgens mij gewoon een stelletje oplichters die profiteren van de mensen die door handicap of andere reden niet instaat zijn een boom ergens anders te halen.
Maar he verrek daar kwam plotseling na een bestelling van November,en veel *** e-mails van het bedrijf de boom op 23 december toch nog aan. Rest was er niet bij.
Zijn gewoon bedonderd.
Na diverse telefoontjes het verhaal om te mailen naar marketing ,dan zouden ze kijken of er een terugbetaling mogelijk zou zijn.
Als wij allemaal onze krachten eens bundelen en deze mensen dwingen het geld terug te betalen via het programma Radar.O.ja er werd gezegd dat ik de boom maar in de groen container moest gooien.
Volgend jaar 10 euro korting bij aanschaf via Kerstboombezorgen.Hoe dom denken ze daar dat wij zijn.
Volgens mij gewoon een stelletje oplichters die profiteren van de mensen die door handicap of andere reden niet instaat zijn een boom ergens anders te halen.
Maar he verrek daar kwam plotseling na een bestelling van November,en veel *** e-mails van het bedrijf de boom op 23 december toch nog aan. Rest was er niet bij.
Zijn gewoon bedonderd.
Na diverse telefoontjes het verhaal om te mailen naar marketing ,dan zouden ze kijken of er een terugbetaling mogelijk zou zijn.
Als wij allemaal onze krachten eens bundelen en deze mensen dwingen het geld terug te betalen via het programma Radar.O.ja er werd gezegd dat ik de boom maar in de groen container moest gooien.
Volgend jaar 10 euro korting bij aanschaf via Kerstboombezorgen.Hoe dom denken ze daar dat wij zijn.
Ook ik heb een kerstboom bij dit zeer onbetrouwbare bedrijf gekocht kerstboombezorgen.com. Uiteindelijk kreeg ik de boom pas 3 dagen voor kerst ipv begin december. Meerdere malen telefonisch contact gezocht en uiteindelijk ook het email adres [email protected] gekregen... na diverse mails nog steeds geen reply gekregen. Nadat ik daarover telefonisch navraag deed, kreeg ik te horen dat het met de kerstdrukte te maken had. Inmiddels zijn we al 13 dagen in Januari, lijkt me dat de kerstdrukte wel voorbij zou moeten zijn...
Heee...hebben jullie ook allemaal een mailtje gekregen vandaag, dinsdag 1 februari 2011?
Bijna dezelfde mail als die ze in december al gestuurd hadden.
Ze kunnen nergens iets aan doen, alles is de schuld van externe factoren en we moeten blij zijn met de kortingscode van 10 euro voor een boom van volgend jaar!
Zijn jullie ook zo blij?
Is alles toch nog goed gekomen:
20 december een kleine (1 meter), kale, scheve boom (ipv 8 december een mooie, volle boom van 175 cm)
20 euro aan telefoonkosten naar dat stomme 0900 nummer (ipv een gratis nummer gekregen)
en óók nog eens 10 euro korting op dezelfde ellende dit jaar...
Wie wil dit nou niet?
Dus mensen: allemaal snel een boom bestellen bij kerstboombezorgen.nl ! Goed voor hart en bloedvaten....
Bijna dezelfde mail als die ze in december al gestuurd hadden.
Ze kunnen nergens iets aan doen, alles is de schuld van externe factoren en we moeten blij zijn met de kortingscode van 10 euro voor een boom van volgend jaar!
Zijn jullie ook zo blij?
Is alles toch nog goed gekomen:
20 december een kleine (1 meter), kale, scheve boom (ipv 8 december een mooie, volle boom van 175 cm)
20 euro aan telefoonkosten naar dat stomme 0900 nummer (ipv een gratis nummer gekregen)
en óók nog eens 10 euro korting op dezelfde ellende dit jaar...
Wie wil dit nou niet?
Dus mensen: allemaal snel een boom bestellen bij kerstboombezorgen.nl ! Goed voor hart en bloedvaten....
Idd ik heb ook zo'n aardig mailtje gehad. Ik heb mijn boom begin december besteld en hij zou 8 dec geleverd worden. 23 dec werd mijn boom bij mijn buurman geleverd terwijl ik 2 dagen voor kerst voor 5 dagen op vakantie was. Anders had ik hem nooit aangenomen. De dag na kerst kwam ik thuis en werd door de buurman een boom gegeven welke ik uiteraard niet meer heb opgezet. WAARDELOOS dus. Na meer dan 10 mailtjes en geregeld telefonisch contact 2 keer een mail terug met een compensatie van 10 euro welke ik pas ontvang wanneer ik weer 80 euro uitgeef. Wat is dit voor verkooptechniek? Kunnen we hier met zijn allen niet wat aan doen? Mijn boom mogen ze nog steeds komen ophalen als ik mijn geld maar terug krijg.
Gr. Frank
Gr. Frank
Ja, hoe gek denken ze dat wij zijn.
Code weg gehaald. Wil niemand anders de zelfde problemen bezorgen als wij hebben gehad.Compensatie inzake uw bestelling bij kerstboombezorgen.com
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw klacht over de levering van uw kerstboom kunnen we u als volgt berichten.
In de eerste plaats nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren nadat u bij ons een bestelling heeft geplaatst.
Wij begrijpen dat het voor u erg vervelend is geweest dat u uw kerstboom niet op tijd heeft ontvangen. De late levering van de kerstbomen heeft een aantal oorzaken gehad.
Het slechte weer heeft voor een enorme groei gezorgd van het aantal online inkopen in Nederland. De logistieke afhandeling van al deze orders heeft in combinatie met de staking bij TNT voor de nodige problemen gezorgd. Daarnaast heeft het enorme succes van onze winkel ons ook verrast. We hebben tijd nodig gehad om de enorme stroom aan orders, samen met onze partners, in goede banen te leiden. Het grote aantal bestellingen en leveringsproblemen hebben in december geleid tot een grote druk op de klantenservice en gezorgd voor lange responsetijden.
Al met al heeft dit geresulteerd in een te late levering van uw kerstboom en lange wachttijden bij onze klantenservice.
In december 2010 heeft u daarom van ons een kortingscode voor 2011 ontvangen. Deze bon t.w.v. ¤10 geeft u recht op korting bij de aanschaf van een kerstboom. De code voor de bon ****************** kan vanaf 1 november 2011 gebruikt worden en is overdraagbaar.
Het feit dat de voorkeursdatum door ons niet is gehaald is voor het grootste deel, hoe vervelend ook, te wijten aan externe factoren. We zijn van mening dat u met de kortingscode een passende compensatie heeft ontvangen.
De kwaliteit van de bomen die door ons geleverd zijn staat niet ter discussie, we hebben hier veel positieve reacties over ontvangen. Omdat wij met de beste intenties gestart zijn met www.kerstboombezorgen.nl hopen wij u voor de komende kerst weer in onze webwinkel kunnen verwelkomen. Wij garanderen bovendien dat u de boom voor 6 december in huis hebt als u voor 30 november met uw code hebt besteld.
Indien u nog aanvullende vragen hebt kunt u die sturen aan [email protected].
Met vriendelijke groet,
Annelies, Hans-Willem, Peter en Johan.
Het team van www.kerstboombezorgen.com
Ook ik heb die mail gehad... idd ook teveel betaald.
Externe factoren zijn imo hun probleem, zij hebben blijkbaar verkeerde leveranciers/transport gekozen. TNT gaf aan de bomen veel te laat te hebben ontvangen en toen ineens heel veel ontving waardoor ook zij niet alles konden verwerken. 10 euro op de volgende zending is een belachelijke oplossing, daarbij heb ik nog steeds nooit persoonlijk antwoord gehad op mijn vele mails. Nogmaals wil ik mensen die volgend jaar een book overwegen te kopen bij dit bedrijf waarschuwen: NIET DOEN.
Externe factoren zijn imo hun probleem, zij hebben blijkbaar verkeerde leveranciers/transport gekozen. TNT gaf aan de bomen veel te laat te hebben ontvangen en toen ineens heel veel ontving waardoor ook zij niet alles konden verwerken. 10 euro op de volgende zending is een belachelijke oplossing, daarbij heb ik nog steeds nooit persoonlijk antwoord gehad op mijn vele mails. Nogmaals wil ik mensen die volgend jaar een book overwegen te kopen bij dit bedrijf waarschuwen: NIET DOEN.
En ja hoor, het bewijs dat Groupon alleen maar voor het grote geld gaat.. Vandaag zag ik een deal van kerstboomberzorgen.com staan.
WAARSCHUWING, DOE HET NIET!!! Vorig jaar een boom bij dit clubje amateurs besteld, gewenste levering 6-12, uiteindelijk 4 dagen voor kerst geleverd. Dit (gelegenheids-)bedrijf reageert consequent NIET op emailtjes en beschouwd een klant maar als lastig..
Vind je het niet erg om zaken te doen met een arrogant bedrijf dat z'n afspraken niet nakomt, ga je gang! Ik haal m'n boom weer "ouderwets" bij een plaatselijk tuincentrum!
WAARSCHUWING, DOE HET NIET!!! Vorig jaar een boom bij dit clubje amateurs besteld, gewenste levering 6-12, uiteindelijk 4 dagen voor kerst geleverd. Dit (gelegenheids-)bedrijf reageert consequent NIET op emailtjes en beschouwd een klant maar als lastig..
Vind je het niet erg om zaken te doen met een arrogant bedrijf dat z'n afspraken niet nakomt, ga je gang! Ik haal m'n boom weer "ouderwets" bij een plaatselijk tuincentrum!
Ik ben wel benieuwd in hoeverre ze het dit jaar gaan aanpakken. Als ik zo voorgaande berichten lees, lijkt het eerder op een clubje studenten die als project een webwinkel moeten oprichten wat grandioos mislukt.
Na sinterklaas kun je trouwens op bijna elke hoek v/d straat wel kerstbomen kopen, en ook nog eens zelf uitzoeken, dus waarom zou je online kopen. Vorig jaar was meer dan de helft v/d bomen bij mijn "bomenboer" nogal scheef, maar dan kun je nog wel zelf een keuze maken. Dit jaar schijnen ze nog duurder te worden, dus goedkoper zal het sowieso niet zijn via een webshop.
Na sinterklaas kun je trouwens op bijna elke hoek v/d straat wel kerstbomen kopen, en ook nog eens zelf uitzoeken, dus waarom zou je online kopen. Vorig jaar was meer dan de helft v/d bomen bij mijn "bomenboer" nogal scheef, maar dan kun je nog wel zelf een keuze maken. Dit jaar schijnen ze nog duurder te worden, dus goedkoper zal het sowieso niet zijn via een webshop.
@denny
Er zijn mensen die een boom niet thuis kunnen krijgen (geen vervoer, slecht ter been etc.). Er een thuis laten bezorgen kan dan erg handig klinken.
En er zijn ook mensen die het gewoon gemakkelijk vinden.
Punt is dat het bedrijf/de site beloofde mooie bomen ruim op tijd te zullen leveren en de boom kwam niet, of pas na de kerst en de bomen zag er in 9 van de 10 gevallen niet uit. Zou zeker niet nogmaals met dit bedrijf in zee gaan, ook al heb je een bon van vorig jaar.
Helaas zullen er weer een hoop mensen zijn die erin trappen, zeker als Groupon er ook nog een actie voor heeft.
Er zijn mensen die een boom niet thuis kunnen krijgen (geen vervoer, slecht ter been etc.). Er een thuis laten bezorgen kan dan erg handig klinken.
En er zijn ook mensen die het gewoon gemakkelijk vinden.
Punt is dat het bedrijf/de site beloofde mooie bomen ruim op tijd te zullen leveren en de boom kwam niet, of pas na de kerst en de bomen zag er in 9 van de 10 gevallen niet uit. Zou zeker niet nogmaals met dit bedrijf in zee gaan, ook al heb je een bon van vorig jaar.
Helaas zullen er weer een hoop mensen zijn die erin trappen, zeker als Groupon er ook nog een actie voor heeft.
Zojuist een mail gehad van deze club...
Ik kan niet genoeg benadrukken, DOE HET NIET!!!!! Met deze arrogante mensen in zee gaan levert alleen maar frustraties op, en geen mooie boom!!
De toezegging dat de zending uiterlijk 1 dag later dan gewenst komt (zie hun site...) is onzin! Vorig jaar kwam de boom 2(!) weken te laat!
Ik kan niet genoeg benadrukken, DOE HET NIET!!!!! Met deze arrogante mensen in zee gaan levert alleen maar frustraties op, en geen mooie boom!!
De toezegging dat de zending uiterlijk 1 dag later dan gewenst komt (zie hun site...) is onzin! Vorig jaar kwam de boom 2(!) weken te laat!
@@@
Die 10 euro korting had moeten zijn: elke benadeelde klant uit 2010 krijgt dit jaar de kerstboom gratis!!! Zo doe je dat, als je consumenten fatsoenlijk wilt behandelen
Maxiem.
Die 10 euro korting had moeten zijn: elke benadeelde klant uit 2010 krijgt dit jaar de kerstboom gratis!!! Zo doe je dat, als je consumenten fatsoenlijk wilt behandelen
Maxiem.
-
We vinden het vervelend dat er vorig jaar bij een aantal klanten problemen zijn geweest met de levering van de kerstboom. Dit had verschillende oorzaken zoals de staking bij PostNL, het slechte weer en de enorme groei van Kerstboombezorgen.
We hebben alle gevallen beoordeeld en een voorstel voor compensatie gedaan. Omdat het alweer een jaar geleden is hebben wij onlangs alle klanten door middel van een e-mail herinnerd aan de geboden compensatie. Helaas kunnen we de situatie van vorig jaar niet veranderen.
Om dit jaar problemen te voorkomen hebben wij het bestel- en afleverproces verbeterd. Daarnaast hebben wij alle klanten van 2010 een korting van 10,- aangeboden.
Ten slotte willen we u nogmaals onze excuses aanbieden voor het ongemak van vorig jaar. Wij doen er alles aan om samen met onze partners u fijne kerstdagen met een mooie boom te bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Annelies, Hans-Willem, Jeroen en Johan.
Het team van kerstboombezorgen.com
We hebben alle gevallen beoordeeld en een voorstel voor compensatie gedaan. Omdat het alweer een jaar geleden is hebben wij onlangs alle klanten door middel van een e-mail herinnerd aan de geboden compensatie. Helaas kunnen we de situatie van vorig jaar niet veranderen.
Om dit jaar problemen te voorkomen hebben wij het bestel- en afleverproces verbeterd. Daarnaast hebben wij alle klanten van 2010 een korting van 10,- aangeboden.
Ten slotte willen we u nogmaals onze excuses aanbieden voor het ongemak van vorig jaar. Wij doen er alles aan om samen met onze partners u fijne kerstdagen met een mooie boom te bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Annelies, Hans-Willem, Jeroen en Johan.
Het team van kerstboombezorgen.com
-
Kan ik een boompje bestellen voor 10,-- ? Dat is exclusief de korting uiteraard. Die halen we er van af.KerstboomBezorgen schreef:Om dit jaar problemen te voorkomen hebben wij het bestel- en afleverproces verbeterd. Daarnaast hebben wij alle klanten van 2010 een korting van 10,- aangeboden.
Beste mensen, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Geef hier je goede geld niet aan. Ondanks dat het 'team' van kerstboombezorgen.com aangeeft beste bedoelingen te hebben blijkt dit goede voornemen te zijn verdwenen zodra ze hun geld hebben ontvangen. Onjuiste informatie over aflevering, in feite gewoon geen levering en een onheuse bejegening aan de telefoon. Ga maar gewoon naar het tuincentrum om een boom te kopen, iets meer moeite, maar dan heb je tenminste een boom voor je geld. Kerstboombezorgen.com is een malafide bedrijf dat zijn toezeggingen totaal niet na kan komen.
Dus .......je hebt al ervaring met de verbeteringen die zijn doorgevoerd?hanna63 schreef:Beste mensen, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Geef hier je goede geld niet aan. Ondanks dat het 'team' van kerstboombezorgen.com aangeeft beste bedoelingen te hebben blijkt dit goede voornemen te zijn verdwenen zodra ze hun geld hebben ontvangen. Onjuiste informatie over aflevering, in feite gewoon geen levering en een onheuse bejegening aan de telefoon. Ga maar gewoon naar het tuincentrum om een boom te kopen, iets meer moeite, maar dan heb je tenminste een boom voor je geld. Kerstboombezorgen.com is een malafide bedrijf dat zijn toezeggingen totaal niet na kan komen.
Oftewel..je hebt al een boom besteld?
Right...gewoon een kwestie van je frustratie uiten...
De meeste tuincentra's bezorgen ook, daar kun je een boom,lampjes en ballen/decoratie uit zoeken, je weet waar ze zitten (niet verscholen achter een website) en omdat ze dichtbij zitten bezorgen ze ook snel... Ik ben oud medewerker van een tuincentrum.. goede kerst dit jaar..
Vorig jaar heb ik via Groupon een mooie Nordman boom ontvangen via kerstboombezorgen.nl. Omdat het eea mis was gegaan met bezorgen, kreeg ik 10 euro korting dit jaar.
Ik heb via de site een servische spar besteld, die tussen de 80-100 cm moest zijn.
Na bezorging leek dit boompje van 76 cm niet in de verste verte op de foto's van een servische spar op hun site. Ik heb mijn geld teruggevraagd maar dat kreeg ik niet. Wel een korting van 25 euro dmv een code. Maar een Nordman van 150 cm kost 49 euro,, dus betaal ik weer 25 euro. Ze worden voor 15 euro aangeboden bij tuincentra. Dit heb ik hen ook gemaild. Ze hebben excuses aangeboden en zullen de foto op de site aanpassen.
Ik heb via de site een servische spar besteld, die tussen de 80-100 cm moest zijn.
Na bezorging leek dit boompje van 76 cm niet in de verste verte op de foto's van een servische spar op hun site. Ik heb mijn geld teruggevraagd maar dat kreeg ik niet. Wel een korting van 25 euro dmv een code. Maar een Nordman van 150 cm kost 49 euro,, dus betaal ik weer 25 euro. Ze worden voor 15 euro aangeboden bij tuincentra. Dit heb ik hen ook gemaild. Ze hebben excuses aangeboden en zullen de foto op de site aanpassen.
Daar gaan we weer..... deze mensen hebben hun kans gehad. Als je de reacties leest zijn mensen honds behandeld. Dat leer je echt niet af in een jaar.... welke garantie hebben de klanten dat het nu beter gaat ?
Veel mensen hebben door jullie falen en lamlendigheid een kerst zonder boom gevierd. Nu is falen menselijk maar mensen niet of slecht te woord staan zegt wel wat over de aard van het beestje..
Veel mensen hebben door jullie falen en lamlendigheid een kerst zonder boom gevierd. Nu is falen menselijk maar mensen niet of slecht te woord staan zegt wel wat over de aard van het beestje..