26-9-2019: Set tafeltjes besteld (afgegeven levertijd november)
5-10-2019: 8 stoelen besteld (afgegeven levertijd 3 weken)
1-11-2019 WhatsApp gestuurd wanneer de stoelen en tafeltjes binnen zouden komen
Antwoord Hummel: Stoelen hopelijk volgende week tafelsetjes duurde nog wel enkele weken.
Woensdag 6-11-2019: Door Hummel bericht middels WA dat de stoelen zaterdag 9-11 bezorgt zouden gaan worden.
Vrijdag 8-11-2019: Door Hummel bericht middels WA dat de stoelen maandag 11-11 ergens tussen 18 en 21 uur bezorgt gaan worden.
Hier was ik niet blij mee omdat ik bewust mijn agenda had vrijgehouden op die zaterdag
Wagens zaten zaterdag allemaal vol volgens Hummel.
Maar ik woon in hetzelfde dorp. Moet toch geen probleem zijn???
Ik kon ze ook wel afhalen….
Op 11-11-2019 krijg ik het bericht dat de stoelen niet vandaag maar morgen geleverd gaan worden…..
Als grap maak ik de opmerking dat ik dan zeker wel een goede korting als compensatie krijg want ik blijf mijn afspraken maar afzeggen.
Maar nee dat kon niet want er was maar een marge van een paar euro per stoel…
Ach dan haal je de transportkosten er toch af? Op zijn site stond voor een bestelwaarde boven de €250.00 waren de kosten €9.95. Dus ach… 10 euro korting
Na een hele discussie over concollega’s en handel uit China zouden deze stoelen uit Europa komen.. Tuurlijk met zo’n lange levertijd??
Opeens dreigde hij om de bestelling er uit te halen omdat ik boos was.
12 november worden alsnog de 8 stoelen geleverd…
De laatste doos die binnengebracht werd was een geopende doos met een totaal andere kleur. Deze 2 stoelen niet geaccepteerd.
Per WA aan Hummel gevraagd wanneer de 2 stoelen nageleverd zouden gaan worden.
Daar zou Hummel de volgende dag naar kijken
Mijn twee stoelen waren er niet meer en het zou wel 3 weken kunnen duren voor deze weer binnenkwamen.
Toen begon de discussie over de transportkosten.
Op zijn site Hummel Lifestyle stond op dat moment nog duidelijk dat er bij een orderwaarde boven de €250 er een scherp transport tarief van €9.95 stond.
Toen gaf Hummel het antwoord dat dit een site van 10 jaar oud was en dat daar al 10 jaar al niets meer aan gedaan was.
En ik had de stoelen op FB gevonden en daar zou het tarief bij staan.
Op dat moment stond het tarief er niet bij
Maar op zijn FB pagina stond een link "eetstoelen.nl" daar haalde ik de transportkosten van.
Hummel werd ondertussen moe van mijn discussie was zo zonde van zijn tijd.
Toen begon hij over het feit dat zijn ouders in onze straat wonen.
Alsof dat ook maar iets aan het hele verhaal veranderd???
20-11-2019 maar eens een WA gestuurd over wanneer de tafeltjes (besteld 26-6-2019) binnen zouden komen.
Antwoord Hummel: Kon nog wel 2 weken duren…
4-12-2019 weer een WA gestuurd wanneer de tafeltjes binnen zouden komen…
18-12-2019 weer een WA gestuurd over de tafeltjes…
19-12-2019 een algemeen bericht aan iedereen die wat besteld had:
Men kon de bestellingen 23-12-2019 tijdens een speciale afhaalronde afhalen in hun
magazijn.
Hehe eindelijk zijn mijn stoelen binnen.
Maar de tafeltjes niet…. Dat zou pas 10-1-2020 worden.
23-12-2019 de twee stoelen proberen af te halen.
Het was druk achter mij een hele lange rij.
Alles ging prima totdat protesteerde over de vrachtkosten die ik volgens hem nog bij moest betalen.
Ik had al €14.95 betaald…
Maar goed meneer duldde geen tegenspraak en begon met stem verhef.
Ik was zo iemand die bedrijven kapot zou maken door slechte recensies te schrijven over bedreigen.
Nou de eerste die ik plaats is deze...
Er stond denk ik een 30 man achter mij die mee konden genieten van de discussie.
ik werd op een gegeven moment door zowel Maurice Hummel als zijn zoon Emile Hummel gedreigd dat ze mij de zaak uit zouden gooien.
Gelukkig heeft mijn zoon deze hele discussie inclusief dreigementen opgenomen op zijn telefoon.
Uiteindelijk kreeg ik dus geen stoelen mee en zouden ze de andere 6 wel weer op komen halen,
Dat zou het zoontje zelf wel even doen....
)))
Nou nee toch maar niet want kreeg 's avonds een WA van Hummel dat de chauffeur wel langs zou komen.
Op de vraag of zoonlief niet meer durft heeft hij niet meer gereageerd.
Ook de tafeltjes zal ik denk ik niet meer krijgen.
Maar ach ik heb anderen besteld en die krijg ik (binnen 3 dagen) de 27e al binnen voor 3 tientjes meer....
Hij is zo smerig bezig dat hij de mensen contant af laat rekenen maar aangeeft geen wisselgeld terug hebben.
Mensen durven niet in discussie te gaan omdat er een hele rij achter hen staat.
En als je dat wel doet dan krijg je gewoon je spullen niet mee.
@Sharon jouw verhaal klonk zo op mijn verhaal.
1 keer maar nooit weer. Ik luister in het vervolg goed naar de recensies