Ouwe aap schreef:Ik zeg "vergeten" continue tussen "" want het is niet echt vergeten.
Hoe weet jij dat nou, dat het niet echt vergeten is? Nu ben je dus echt aan het speculeren. TS geeft in z'n tweede bericht juist nog expliciet aan dat hij geen brandstofdief is en gewoon niet gezien heeft dat de brandstof niet in rekening was gebracht. Zelf geeft hij meteen toe dat dat slordig is enz. Het "Presumed Innocent until Proven Guilty" principe gaat gewoon altijd op... Toch? Hoop ik?
Mij is iets dergelijks nog nooit overkomen en ik kijk (denk ik
) inderdaad ook altijd(?) of het juiste bedrag op het display staat. Maar ik kan mij best voorstellen dat zoiets wat TS is overkomen iemand kan gebeuren. Terwijl diegene niks kwaads in de zin heeft.
Ik vraag mij af wat er gebeurd zou zijn als die pompbediende een nulletje teveel had ingetoetst. Had hij dan ook zomaar zijn krabbel gezet ofwel op de groene knop gedrukt ?
Wellicht. Ik weet het niet. Net zomin als jij dat kan weten. We zijn niet allemaal hetzelfde.
Waarom is dat dan, het tekenen/die groene knop ? Om alleen maar te gebruiken wanneer het klopt of als het in je eigen voordeel is ?
Alweer zo suggestief.
Ik ben nog van de categorie die zijn mond open doet wanneer de cassiere vergeet iets af te rekenen. Velen denken "ik heb ook een keer een mazzeltje". Maar eerlijk duurt het langst....
Ik ook. Wie zegt dat TS niet ook van deze categorie is? Waarom mag van jou de caissière wel wat vergeten en de klant (TS) niet?
Ik vind trouwens, in het algemeen dat de hulpvragen van mensen op Trosradar tegenwoordig al snel in twijfel getrokken worden d.m.v. allerlei ongenuanceerde, negatieve aannames.
Het lijkt mij sterk dat als iemand gedacht heeft van "ha, ze zijn vergeten de benzine in rekening te brengen, lekker puf.", bij een latere incasso z'n gal op dit of een ander forum gaat spuwen. Althans niet op de manier zoals TS dat gedaan heeft. Met andere woorden, ik geloof in de oprechtheid en dus in het verhaal van TS.
Ik ben er alweer klaar mee, ik heb stoom afgeblazen
Overigens vind ik je een toffe peer hoor Willem, dus trek je niet teveel aan wat betreft die mafketel uitspraak. Dat was meer om mijn mening extra kracht bij te zetten.
Dat zit wel goed hoor. Ik laat mij blijkbaar niet zo snel op de kast jagen als jij.