Nou, ik heb precies hetzelfde probleem....
Was in de week van 10 sept tot 13 sept ( moest me eigen 14 sept weer beter melden) ziek met 40 gr koorts.
Dat ik ziek was is door het uitzendbureau waar ik voor werkte op 12 sept doorgegeven en Acture heeft dit op 14 sept door gegeven aan UWV. Vandaag Uwv gebeld en die zeggen tegen mij dat Acture dit pas op 21 sept heeft doorgegeven,Of Uwv heeft t dan pas ontvangen ???
Ook vind ik het niet fair van Acture,want na meermaals een mail van mij,krijg ik wel na 48uur na mn laatste mail een mail terug,terwijl op de site word gezegd dat je na 24uur antwoord terug krijgt.
Uwv is er na mijn belletje wel mee bezig, maar mijn dagloon is al bekend bij Uwv. omdat ik vanaf omtrent Maart 2012 een uitkering heb aangevraagd. Omdat ik wisselend werkte ( weinig werk in de branche waar ik werk) heb ik vanaf April weer gewerkt tot Juli ( kreeg de melding sorry vakantie,dus Geen werk voor je) in Augustus weer begonnen met werken, en kreeg in mijn ziekte week te horen dat het werk op 13 September weer op was tot medio Januari 2013. Dus ik gelijk weer een ww-uitkering aangevraagd op 11 september, word ik gebeld door uwv dat mijn ww-uitkering GELIJK weer doorgezet zou worden (dus mijn dagloon is bekend bij uwv). Maar tot op heden dag 1 keer een uitkering van uwv gehad (vakantietoeslag van €67) en niet het betreffende loon.
Nu heb ik gelukkig weer vast werk gevonden( wel in een andere branche) maar mijn loon is nu per maand, en word pas rond de 20e van oktober uitbetaald. In de week van 13 september heb ik mn laatste weekloon van het uitzendbureau gehad. En na de vakantietoeslaguitkering van uwv (wat net genoeg was voor boodschappen en een beetje benzine) is de bankrekening flink in de debet kant gaan staan.
Ook is mijn vrouw zonder werk komen te zitten, ze heeft een 0 uren contract om schoon te maken bij een firma, maar nadat zij bekend heeft gemaakt dat we in verwachting zijn, zegt de baas van de firma, je hebt je werk altijd goed gedaan,maar moet je nu maar gaan rusten vanwege je zwangerschap( maar de dag erna werd er wel gelijk een nieuwe schoonmaakster ingewerkt,dus of over terugkomst is bij het bedrijf na bevalling is onzeker). Dus zij heeft ook geen recht op een uitkering (0 uren contract)
Ook bij mij is mijn Brutojaar loon gehalveerd ( na werk uitzendbureau,en nieuwe werkgever)
dus hier voor de benodigde toeslagen voor aan gevraagd ( blijkt dus dat ik waarschijnlijk nog recht heb op toeslagen vanaf Maart 2012) en nu ziet mijn lijst van inkomsten er zo uit
Uwv - ww uitkerings betaling 18 Oktober (hopelijk eerder omdat ik gebeld heb en terug gebeld word)
Acture - Hopelijjk over 3 a 4 weken is dus ong Ma 15 tm Vrij 24 Oktober
Toeslagen van belastingdienst - op site staat ong 18 oktober Maar na verandering in loon van vrouw moet het aangepast worden op site van belasting,maar zij heeft geen DigiD dus kunnen we nu nog 5 dagen wachten op de DigiD aanvraag en daarna nog ong 8 weken voor de toeslagen eventueel uitbetaald word.dus dan ong medio november.
Loon werkgever ong 20 Oktober
Nou is het over 4 dagen einde van de maand, en komen de vaste lasten er weer aan,terwijl er niet eens geld is voor boodschappen enz en beide rekeningen flink in t rood. Dus nu is mijn vrouw bij alle instanties een betalings uitstel aan het aanvragen (als dat wel kan) om herineringskosten te voorkomen (wat dan nog meer gaat kosten).
Nu zijn we allebei echt ten einde raad, en krijgen echt het gevoel dan na alle uitbetaling er nog niks mee word opgeschoten om alles weer recht te trekken.
In Januari word ons kind geboren en met alle opgaande kosten kan ik bijna met zekerheid zeggen dat ons kind voor galg en rad opgevoed zal worden.
Wat is het toch leuk om in Nederland te wonen