tennis schreef:
Je mag van mij zoveel hulpmiddelen gebruiken, zoals je zelf wilt.
Mijn mening is/was, dat dit niet vergoed moet worden Dat het in het pakket zit, is andere koek.
dat is jouw mening tennis , niet de mijne
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
tennis schreef:
Je mag van mij zoveel hulpmiddelen gebruiken, zoals je zelf wilt.
Mijn mening is/was, dat dit niet vergoed moet worden Dat het in het pakket zit, is andere koek.
precies dan zijn we er, wie weet als ik begin dat ik niet eens een hulp middel nodig hebtennis schreef:Ok, ik respecteer jou, en je mijn mening, dat moet toch kunnen!
Wij hoeven toch niet alle dezelfde mening te hebben.
Misschien kan ik ook als hulpmiddel fungeren!tiptoo schreef:precies dan zijn we er, wie weet als ik begin dat ik niet eens een hulp middel nodig hebtennis schreef:Ok, ik respecteer jou, en je mijn mening, dat moet toch kunnen!
Wij hoeven toch niet alle dezelfde mening te hebben.
is goed zodra ik een datum heb geprikt mag je me helpentennis schreef:
Misschien kan ik ook als hulpmiddel fungeren!
kijk eens aan twee coachen dank je wel rozemarijntje , ik geef wel een brulrozemarijntje schreef:@tiptoo.,
nou nu moet je toch echt genoeg support krijgen...ik sta achter je en tennis!!
tegen die tijd geef je het aan we coachen je
of uh tennis wil jij dan gedeclareerd worden bij het ziekenfonds als zijnde hulpmiddel hiihihihiihihi grapje he...
Neen, anders worden de premies verhoogt!rozemarijntje schreef: of uh tennis wil jij dan gedeclareerd worden bij het ziekenfonds als zijnde hulpmiddel hiihihihiihihi grapje he...
hou ik je aantennis schreef:Neen, anders worden de premies verhoogt!rozemarijntje schreef: of uh tennis wil jij dan gedeclareerd worden bij het ziekenfonds als zijnde hulpmiddel hiihihihiihihi grapje he...
Gewoon Pro Deo!
Athoz schreef:Moet ik nu gaan betalen voor hulpmiddel tennis??? *moord* *brand*
j/k
tennis schreef:
Gewoon Pro Deo!
Als ik je dat ook nog moet uitleggen, is het de moeite niet waardtennis schreef:Wat staat er hier?
Dan vraag het toch niet!Athoz schreef:Als ik je dat ook nog moet uitleggen, is het de moeite niet waardtennis schreef:Wat staat er hier?
Athoz schreef:Moet ik nu gaan betalen voor hulpmiddel tennis??? *moord* *brand*
j/k
Je slaat de spijker op de kop! Rokers smijten wel met geld voor sigaretten maar als het op stoppen aankomt dan willen ze er vaak geen cent zelf voor uitgeven. Dat moet dan weer bekostigd worden door anderen middels de Zorg. Ik ben zelf ook op mijn 40ste gestopt met roken door motivatie en zelfovertuiging dat het gewoon smerig was, levensgevaarlijk, een slecht voorbeeld voor de kinderen en je hebt als ouder ook een verantwoording voor je gezin. Immers, als je door het roken de pijp uitgaat dan blijven moeder of vader met kinderen alleen achter en moeten dan maar zien hoe ze rondkomen. Gewoon begonnen met z.g. halvarettes,( halve hoeveelheid nicotine) toen enkele weken de helft van die halvarettes en toen mijn lichaam wat gewend was aan minder nicotine ben ik gestopt. NOOIT meer gerookt ! Mijn jongens hebben nooit gerookt en mijn vrouw is er ook mee gestopt. t Was niet gemakkelijk maar met de juiste dosis motivatie moet het lukken.GJvdZ schreef:Gezien de prijs van een pakje sigaretten moet het toch niet zo moeilijk zijn om het zelf te betalen?