LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Volledig aankoopbedrag terug: klant accepteert dit niet.

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
JtC

Re: Volledig aankoopbedrag terug: klant accepteert dit niet.

Ongelezen bericht door JtC »

Ja, misschien ben ik wel gek om die 120 Euro terug te betalen. Echter, ik neem de gok dat dit mij de minste ellende oplevert. Ik sta er namelijk niet echt op te wachten.

JtC

Om even een oude koe uit de sloot te halen:

Deze klant heb ik zijn Euro 120,00 teruggegeven. Het leukste daarvan is dat ik daarna van zijn bevriende advocaat wederom een brief kreeg om, ondanks de terugbetaling, om alsnog te leveren. Ik heb geantwoord dat ik zijn client dan graag voor de rechter ontmoet.

Uiteindelijk niets dus...

Het grappige ervan is dat de klant daarna op een openbaar forum mij begon zwart te maken, met de bedoeling om mij schade toe te brengen. Iets dat op dit forum met grote regelemaat gebeurt. Daar ben ik me natuurlijk zelf in gaan mengen, want het gaat hier wel om mijn naam en mijn broodwinning. Deze klant baalt nu waarschijnlijk als een stekker, want in tegenstelling tot wat hij wilde bereiken met zijn bericht, heeft hij het tegengestelde bereikt: ik had er een paar klanten bij gekregen, naast de alleen maar positieve reacties.

Eind goed, al goed.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

Ben blij voor je dat het eindelijk is opgelost.

JtC

Dank je. Maar zonder dit hele verhaal was natuurlijk beter geweest, althans voor de tijd die ik erin moest steken. Ach, had ik maar een vak moeten leren of voor een baas moeten werken :lol:

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

JtC schreef:Dank je. Maar zonder dit hele verhaal was natuurlijk beter geweest, althans voor de tijd die ik erin moest steken. Ach, had ik maar een vak moeten leren of voor een baas moeten werken :lol:
:lol: :lol: kan alsnog , een vak leren :lol:
nee hoor wees blij dat het opgelost is.

Gesloten