| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wig drijven tussen klanten
Re: wig drijven tussen klanten
Prima Luc,
Ik vind deze discussie, die overigens door jou al eerder is begonnen, uberhaupt niet nodig. Ik begrijp werkelijk niet waarom je steeds zo je best doet om dingen die niet eens een issue zijn tot een enorm conflict op te blazen. 'Sara is volgens mij niet betrokken en dus fout want ze is te zakelijk en dus fout'. Daar komt het op neer. Ik begrijp dat niet. Zo denk ik niet. Misschien is dat het probleem.
Maar goed, moe dus. Slaap lekker Luc.
Groet, Sara
Ik vind deze discussie, die overigens door jou al eerder is begonnen, uberhaupt niet nodig. Ik begrijp werkelijk niet waarom je steeds zo je best doet om dingen die niet eens een issue zijn tot een enorm conflict op te blazen. 'Sara is volgens mij niet betrokken en dus fout want ze is te zakelijk en dus fout'. Daar komt het op neer. Ik begrijp dat niet. Zo denk ik niet. Misschien is dat het probleem.
Maar goed, moe dus. Slaap lekker Luc.
Groet, Sara
Dag Sara,
Wat toon je hier een lieve karaktertrek van je. Openhartig en weet je soms lopen de gevoelens hoog op in dit forum. Echt ik probeer ook die 150 mensen te helpen op mijn manier.
Kritiek is zo makkelijk en dan probeer ik op mijn manier nog die mensen, die anderen helpen een compliment te geven. Dat is mijn manier om iets te doen. Wat een rot situatie is dit eigenlijk voor alle mensen die dachten iets te verdienen.
Groet,
Albert.
Wat toon je hier een lieve karaktertrek van je. Openhartig en weet je soms lopen de gevoelens hoog op in dit forum. Echt ik probeer ook die 150 mensen te helpen op mijn manier.
Kritiek is zo makkelijk en dan probeer ik op mijn manier nog die mensen, die anderen helpen een compliment te geven. Dat is mijn manier om iets te doen. Wat een rot situatie is dit eigenlijk voor alle mensen die dachten iets te verdienen.
Groet,
Albert.
Laatst gewijzigd door Albert op 14 aug 2003 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Goh Albert,
Mooi verhaal hoor, maar wat gaf jou enige aanleiding om mij waardeloos te noemen omdat ik niet mijn bankrekening ter beschikking stel? Jij gaat van ernstig vleien naadloos over in uiterst negatief en rancuneus. En vice versa. Ik weet niet waar die instabiliteit hem in zit, maar het begint me wel te storen. Zowel het ene uiterste als het andere. Dat is toch helemaal niet nodig? Ertussen zit een meer dan begaanbare weg. Ik voer graag gesprekken met mensen, maar dan wel op een normale manier.
Groet, Sara
Mooi verhaal hoor, maar wat gaf jou enige aanleiding om mij waardeloos te noemen omdat ik niet mijn bankrekening ter beschikking stel? Jij gaat van ernstig vleien naadloos over in uiterst negatief en rancuneus. En vice versa. Ik weet niet waar die instabiliteit hem in zit, maar het begint me wel te storen. Zowel het ene uiterste als het andere. Dat is toch helemaal niet nodig? Ertussen zit een meer dan begaanbare weg. Ik voer graag gesprekken met mensen, maar dan wel op een normale manier.
Groet, Sara
Sara,
Je hebt 100% gelijk maar dat komt, omdat ik een zeer emotioneel mens ben. Dat is nou éénmaal mijn karakter. Heb ik het best moeilijk mee hoor voor mezelf. Maar zo ben ik nu. Erg afhankelijk van stemmingen. Maar wel 100% eerlijk.
Baasje wil soms ook wat zeggen en als ik het dan later teruglees, denk ik, dat had ik niet moeten zeggen etc.
Ik ben er één met een gebruiksaanwijzing maar ik bedoel het echt niet slecht. Kon ik dat maar.
Welterusten,
Albert.
Je hebt 100% gelijk maar dat komt, omdat ik een zeer emotioneel mens ben. Dat is nou éénmaal mijn karakter. Heb ik het best moeilijk mee hoor voor mezelf. Maar zo ben ik nu. Erg afhankelijk van stemmingen. Maar wel 100% eerlijk.
Baasje wil soms ook wat zeggen en als ik het dan later teruglees, denk ik, dat had ik niet moeten zeggen etc.
Ik ben er één met een gebruiksaanwijzing maar ik bedoel het echt niet slecht. Kon ik dat maar.
Welterusten,
Albert.
Luc heeft zichzelf weer mooi te kijk gezet. Over etaleren gesproken. Jammer...
PLUKKER - zag dit al weken aankomen
PLUKKER - zag dit al weken aankomen
P.Lucker wat ben jij een geweldig figuur.
Albert.
Albert.
Albert, waar is je interessante berichtje? P.Lucker? Hmmm... Iets teveel wijn, waarde romanticus?
PLUKKER - houdt er niet van als mensen hun woorden terugnemen
PLUKKER - houdt er niet van als mensen hun woorden terugnemen
Hé, da's een heel ander verhaal.
PLUKKER - houdt niet van mensen die terugkomen op eerdere berichten
PLUKKER - houdt niet van mensen die terugkomen op eerdere berichten
Plukker toch,
Terug komen op iets is prima, zolang je dat maar eerlijk zegt. Toch?
Terug komen op iets is prima, zolang je dat maar eerlijk zegt. Toch?
P. Lucker ik heb het altijd gevolgd het forum en eens heb jij je ware verhaal op het forum gezet. Geeft verder niet. Maar ook P.Lucker zijn familie woont in Amsterdam. Albert niet maar weet wel meer over Plukker, dan P. zelf denkt.
Albert.
Albert.
Inderdaad Sara, maar PLUKKER las toevallig een interessant berichtje dat Albert bij nader inzien toch niet durfde te laten staan en verving voor het huidige P.Lucker berichtje. En dat vindt PLUKKER jammer.
PLUKKER - denkt: een man een man etc.
PLUKKER - denkt: een man een man etc.
Laatst gewijzigd door PLUKKER op 14 aug 2003 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ongetwijfeld Albert, PLUKKER hoopt dat je blij wordt van die kennis en er iets nuttigs mee doet.Albert niet maar weet wel meer over Plukker, dan P. zelf denkt.
PLUKKER - is kennelijk een bekende van Albert
Nou P.Lucker zo interessant was dat niet hoor.
Albert.
Albert.
Dus...
PLUKKER - denkt: waar hebben we het dan nog over
PLUKKER - denkt: waar hebben we het dan nog over
Ik zou het niet weten. Maar soms kan er wel eens iets zinnigs uitkomen.
Plukker is bijzonder goed op de hoogte van het forum, dus wel een beetje een pottekijker.
A.
Plukker is bijzonder goed op de hoogte van het forum, dus wel een beetje een pottekijker.
A.
Nee Albert,
Plukker neemt gewoon deel aan de forum discussie en is dus zeker geen forum gluurder, of zoals jij het noemt 'pottekijker'.
Plukker neemt gewoon deel aan de forum discussie en is dus zeker geen forum gluurder, of zoals jij het noemt 'pottekijker'.
Nou dan weet ik dat ook weer hoor Sara.
Ben ik blij dat Sara ook maar een mens is.
Albert.
Albert.
Sara, bedankt voor je "waardevolle" bijdrage in deze topic.
Het was weer verhelderend......
Morgen worden we weer serieus.
Dat is wel te hopen voor al die gedupeerden die een slechte nachtrust hebben en onze steun nodig hebben.
Groeten,
Piet
Het was weer verhelderend......
Morgen worden we weer serieus.
Dat is wel te hopen voor al die gedupeerden die een slechte nachtrust hebben en onze steun nodig hebben.
Groeten,
Piet
Hoi Piet,
P.Lucker kat alleen maar af op Pay-back en de zinvolle bijdrage van Sara was waardevol maar de laatste tijd beperkt tot niets.
Albert,
P.Lucker kat alleen maar af op Pay-back en de zinvolle bijdrage van Sara was waardevol maar de laatste tijd beperkt tot niets.
Albert,
Laatst gewijzigd door Albert op 14 aug 2003 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.