Ik moet inderdaad eerlijk bekennen dat ik de laatste jaren niet meer op controle ga omdat ik het niet kan betalen, ga alleen als ik pijn heb.
Ik ben daar niet blij mee, maar ja, tis niet anders
Gelukkig heb ik een redelijk goed gebit.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En dat is dus wat ik bedoel, dit begrijpen heel veel mensen niet, jij bent niet de engiste Sephora.sephora30 schreef:Wij kunnen hier een bepaald bedrag per jaar aan bijzondere bijstand voor de tandartskosten krijgen.
Ik moet inderdaad eerlijk bekennen dat ik de laatste jaren niet meer op controle ga omdat ik het niet kan betalen, ga alleen als ik pijn heb.
Ik ben daar niet blij mee, maar ja, tis niet anders![]()
Gelukkig heb ik een redelijk goed gebit.
Chocomelk schreef:
Ik vindt het niet normaal dat je een aanvullende verzekering nodig hebt voor een tandarts.
Ja ,maar dat is niet alleen voor de tandarts.tiptoo schreef:
kijk hier ben ik het dus helemaal mee eens, ieder mens moet naar de tandarts kunnen , dus ook de mensen met minder geld.
Sephora heeft een uitkering van de bijstand Snepke, die hebben een 'eigen' artssnepke schreef:Maar als je een verwijzing van HA hebt,dan kan je toch gewoon naar de fysio .
Dan wordt het toch vergoed.
Zit niet meer in het basispakket.Alleen als het chronisch is,is het na 9? behandelingen "gratis".En op verwijzing van HA.Chocomelk schreef:
Maar zitten de eerste 6 of 8 behandelingen niet in het gewone
basispakket van de ziekenkostenverzekering bij je Sephora ?
Niet normaal gewoon, ieder mens die fysio nodig heeft zou er gewoonriddert schreef:zoals ik het lees bij menzis word de fysio pas vanaf de 13e behandeling vergoed vanuit de basisverzekering. De eerste behandelingen komen of uit eigen zak of uit een aanvullende verzekering.
on en off topic is?tennis schreef:Dit is toch een helpende hand, of niet?Met deze campagne roept het ministerie iedereen op onverzekerden te informeren en zo boetes te helpen voorkomen.
Wie deze niet accepteert, dan op de harde manier!