Ik vind het grappig dat ik eerder een berichtwissel hier op het forum heb gehad met de apotheker van de Thuisapotheek (die ondertussen verwijderd is, puur onze 2 berichten dan) waarin hij aangeeft dat de medicatiebewaking gewaardborgd wordt door gebruik te maken van het LSP......??nog even voor de volledigheid, wij weten GEEN medicatiehistorie! Het EPD of LSP wordt niet gebruikt.
En dan hier keihard opeens het tegenovergestelde beweren....hoezo betrouwbaar.
Vond het een jammerlijk stukje toneel net in de uitzening.
Die mensen gaven aan dat ze elk medicament verteld kregen van de callcenter medewerker en hij beweerd nu dat dat absoluut niet het geval is.
Zij weten niets...
Vind het ook triest dat hij de "buurtapotheek" beschuldigd van zwartmakerij.
Hetgene waar wij ons zorgen over maken is puur de gezondheid van de personen die gebruik maken van deze "service" (die elk andere apotheek trouwens ook biedt), omdat naar ons inzien de medicatiebewaking niet optimaal is en kan zijn.
Wij als assistenten maken ons niet druk om de centen, wij zijn er voor de betrouwbaarheid van zorg en ik denk dat iedere assistente hier op het forum dat kan beamen.
Vind het maar een ontbetrouwbaar verhaal.
Een ieder die wel van de Thuisapotheek gebruik wilt maken moet dat uiteraard zelf weten, het is een vrij land.
Maar zoals eerder ook al vermeld worden de mensen hier om de tuin geleidt en daar moet ik op reageren.
Ben benieuwd of "Buren" hier een reactie op wil geven.........