LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PC4Everyone

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
rarawibi
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2011 16:10

Re: PC4Everyone

Ongelezen bericht door rarawibi »

Ik heb ook een laptop besteld bij deze firma. Vandaag hoorde ik echter via de telefoon dat het bedrijf gestopt is met alle activiteiten.
Als iemand weet hoe dit opgelost kan worden dan help ik graag. Ik heb 414 euro betaald.

harry3533
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2011 23:05

Re: PC4Everyone

Ongelezen bericht door harry3533 »

Aan alle gedupeerden van pc4everyone.
Heb heden 30 maart 2011 een brief ontvangen van pc4everyone waarin in het kort word medegedeelt dat zij 29 maart 2011 zijn opgehouden te bestaan en geen kans meer bestaat om geld terug te krijgen.Tevens hebben zij ter compensatie van het verlies via een derde partij bereid gevonden om onverplicht een complete computer met TFT scherm beschikbaar te stellen waarvoor echter een copie van het aankoop bewijs binnen 24 uur met handtekening per post dient te verzonden die uiterlijk op 1 april 2011 moet zijn ontvangen bij pc4everyone.

Ondergetekende meent echter van deze royale aanbod geen gebruik te maken daar mogelijkerwijs dit zal worden gebruik als of afstand zal worden gedaan van de vordering van de eis tot terug betaling van de reeds gestorte betaling(en),integendeel echter zal thans door ondergetekende worden overgegaan van aangifte bij de bevoegde instanties in aanloop naar het verdere juridische traject.

heb gemeend er goed aan te doen het een en ander in dit forum te melden met de aantekening dat voor een ieder van u die het slachtoffer is geworden van pc4everyone zijn eigen conclusies hier uit te trekken.

Foija
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2006 19:28

Re: PC4Everyone

Ongelezen bericht door Foija »

zo'n brief heeft mijn vader ook ontvangen.
maar beschikbaar stellen is heel wat anders, trap er dus ook niet in!!!
straks krijg je ook nog van die firma een rekening!
de brief is afkomsting van pc4everyone europe?!
zijn ze weer opnieuw begonnen onder deze naam???
want voorheen was het toch alleen pc4everyone?

Beer1941
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2008 11:24

Re: PC4Everyone

Ongelezen bericht door Beer1941 »

Omdat ik geen laptop(s) van Pc4Everyone betrokken heb maar wel twee! desktops -- van uitstekende kwaliteit! -- en bovendien goede service en een luisterend oor van Pc4E ondervonden heb, kan ik alleen maar mijn leedwezen betuigen, dat Pc4E per 29 maart 2011 opgehouden heeft te bestaan.

De reden daarvoor is mij echter niet bekend gemaakt maar jammer is het wel.

Zo dit resultaat de bedoeling van TROS Radar geweest mocht zijn, dan is zij daarin ten volle geslaagd, helaas.

Een zeer tevredengewezen klant van Pc4Everyone.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: PC4Everyone

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Beer1941 schreef: Zo dit resultaat de bedoeling van TROS Radar geweest mocht zijn, dan is zij daarin ten volle geslaagd, helaas.
Wat een onzin!

De ondergang heeft PC4E uiteraard geheel aan zichzelf te danken. Mensen (regelmatig) wel laten betalen maar niets leveren doet je bedrijf geen goed....

Is uiteraard niet de schuld van Radar dat PC4E op deze manier het eigen bedrijf om zeep heeft geholpen.

Beer1941
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2008 11:24

Re: PC4Everyone

Ongelezen bericht door Beer1941 »

Amen.

Gesloten