LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pals groep

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
jeanne-veghel

Re: Pals groep

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

ongelukje99 schreef:
Friestyler schreef:hier reageren chocomelk en chocAmelk :?:

en als TS tevreden is met Pals, so be it..als ze 9 jaar wil goedpraten

Pals heeft trouwens geen advocaten in dienst, daarvoor zetten ze Houkes in

denk dat je advocaattechnisch gezien dus eerder aan Houkes vastzit dan aan Pals.

voor ervaringen met Pals, lees eens wat topics door :D
wat Houkes betreft: alsof er een tijdklok op de agenda zit en pas na een week kan worden geopend
Hoi inderdaad de advocaten zijn van Houkes , kan je bellen of mailen en meteen antwoord ! Zeer goed met een zeer hoog slagingspercentage voor de rechtbank.
Zo zie je maar weer dat er duidelijk verschil is tussen de behandeling
zaak Friestyler en Ongelukje99 door Houkes.

Friestyler moet blijkbaar héél véél moeite doen om een antwoord
te krijgen en bij Ongelukje99 wordt dus altijd gelijk gereageerd.

Ik zou wel eens willen weten waar dat nu aan ligt. :roll:

ongelukje99

Ongelezen bericht door ongelukje99 »

Hoi , ja zou ik ook wel een willen weten , want als ik bel krijg ik meteen contact , soms kan het zijn dat de advocaat het druk heeft, maar dan maakt hij meteen een terugbelafsprak of mailt mij (meestal binnen 24 uur)

jeanne-veghel

ongelukje99 schreef:Hoi , ja zou ik ook wel een willen weten , want als ik bel krijg ik meteen contact , soms kan het zijn dat de advocaat het druk heeft, maar dan maakt hij meteen een terugbelafsprak of mailt mij (meestal binnen 24 uur)
Friestyler heeft helaas hele andere ervaringen en dat vind ik
nog steeds heel jammer voor hem.

ongelukje99

heel vervelend inderdaad ,maar ik ken die zaak niet inhoudelijk uiteraard , dus lastig om over te oordelen,maar , ik kan nu bellen en krijg meteen antwoord , er gaat blijkbaar veel mis , ik wil niet zeggen dat bij mij alles goed gaat maar ik wordt door Pals en Houkes goed geholpen, maar bij de rechtbank duurt het heel lang gewoon, ik heb dozen vol en kan een boek schrijven erover , maar dat zullen vele van jullie hebben waarschijnlijk

jeanne-veghel

ongelukje99 schreef:heel vervelend inderdaad ,maar ik ken die zaak niet inhoudelijk uiteraard , dus lastig om over te oordelen,maar , ik kan nu bellen en krijg meteen antwoord , er gaat blijkbaar veel mis , ik wil niet zeggen dat bij mij alles goed gaat maar ik wordt door Pals en Houkes goed geholpen, maar bij de rechtbank duurt het heel lang gewoon, ik heb dozen vol en kan een boek schrijven erover , maar dat zullen vele van jullie hebben waarschijnlijk
U gebruikt nu ook al de termen van een advocaat zie ik en
ikzelf moet wel even vermelden, dat ik afgelopen jaar september 2010 een
fatsoenlijke bespreking heb gehad met Pals over mijn eigen zaak.
Dat heeft eerst heel wat voeten in de aarde gehad, maar Pals heeft zich
toen wel aan zijn afspraak gehouden.
De bespreking met de andere persoon in mijn zaak (zie mijn topic)
is uiteindelijk op niets uitgelopen vorige week. (wordt vervolgd)

Het blijft blijkbaar moeilijk voor personen om verantwoording te aanvaarden
voor datgene waar ze wel degelijk verantwoordelijk voor zijn.
Ook recente adviezen (vorig jaar nog) horen daarbij, omdat men die
dan geeft op eigen titel en als ze dan fout blijken te zijn,
moet men die verantwoording gewoon nemen en dragen.
Ook belangenbehartigers hebben het wel eens mis,
maar draai er dan niet omheen.

Nogmaals, ik wilde dat er met Friestyler ook zo werd omgegaan
als er met u wordt omgesprongen.
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 08 mar 2011 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.

ongelukje99

heb je een link waar jou zaak staat en die van Friestyler alvast bedankt groetjes

jeanne-veghel

ongelukje99 schreef:heb je een link waar jou zaak staat en die van Friestyler alvast bedankt groetjes
mijn eigen topic staat bij forumoverzicht onder letselschade

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=440
link friestyler

bij deze.

Nogmaals ik ben blij voor u, dat uw zaak wel volgens plan verloopt
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 08 mar 2011 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.

ongelukje99

Dank je , ik ga eens op me gemakje lezen , groetjes en ja het loopt wel goed maar ik ben na 9 jaar wel financieel aan de grond , maar ja , kop op en zonnetje schijnt !

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Fijn dat ze bij u zo snel reageren als u contakt opneemt, natuurlijk is een advokaat niet altijd bereikbaar dat is ook te begrijpen, maar fijn dat u binnen 24 uur antwoordt krijgt of een mail.

Helaas is dat bij Friestyler niet zo en die heeft toch echt met dezelfde firma van doen.

Chocomelk

ongelukje99 schreef:Dank je , ik ga eens op me gemakje lezen , groetjes en ja het loopt wel goed maar ik ben na 9 jaar wel financieel aan de grond , maar ja , kop op en zonnetje schijnt !
Dat is iets wat Palsgroep voor u moet gaan regelen een voorschot, niet 1 voorschot gehad in 9 jaar tijd, sorry ik vindt het schandalig. :shock:

jeanne-veghel

ongelukje99 schreef:Dank je , ik ga eens op me gemakje lezen , groetjes en ja het loopt wel goed maar ik ben na 9 jaar wel financieel aan de grond , maar ja , kop op en zonnetje schijnt !
Heeft u gisterenavond het programma Uitgesproken gezien
over Letselschade op Ned.2? Dat ging over de gedragscode
en er kwam een letselschadeslachtoffer aan het woord die
ook al 7 jaar bezig was met zijn zaak.
Het is nog te zien bij programma gemist en zou ik zeker
bekijken als ik u was.
Dan weet u misschien een beetje hoe het er aan toegaat
en wat u kan doen. Ze geven nl. advies hoe te handelen
als het allemaal te lang gaat duren.
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 08 mar 2011 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk

Gisteren was er ook iets over letselschade te zien bij hart van Nederland, toch zijn er bepaalde gedragscode's waaraan een letselschade behartiger/advokaat zich aan moet houden, ook over de tijd hoelang een letselschadezaak max. mag lopen.

ongelukje99

ow nee , bedankt voor de tip ! lief , ik ga eens kijken op gemist groetjes

Chocomelk

@ Ongelukje, mag ik je vragen waar je nu van leeft dan ?
Je hebt neem ik aan geen inkomen meer van je ex werkgever, geen voorschot, niets ?

Chocomelk

@ Ongelukje,

- Je bent nu 9 jaar bezig met de letselschade zaak en nog voelt werkgever zich niet verantwoordelijk, is wel aansprakelijk gesteld door rechtbank maar werkgever gaat in beroep ertegen, zie ik het zo goed ?

Hoe kan het zijn dat dit al 9 jaar duurt, ik bedoel, er wordt in eerste instantie gevraagd of werkgever de aansprakelijkheid erkent.
NEE
Dan moet je dus naar rechtbank, daar krijg je dan naar een paar weken de uitslag van.
Rechtbank heeft werkgever aansprakelijk gesteld en nu gaat werkgever in beroep ?????
(ondertussen ben je 9 jaar verder !)

- je hebt een opdracht gekregen op je werk om die uit te voeren, die opdracht had je niet alleen mogen uitvoeren, daarbij is blijvend letsel ontstaan.
Wist jij zelf dat je die opdracht niet alleen mocht uitvoeren ?
Was je daarvan op de hoogte ?

- je hebt er hersenletsel aan over gehouden, in welk vorm ?
Hersenletsel is heel verschillend bij mensen, de ene persoon heeft dit en de andere dat, kan het doormiddel van bijv. revalidatie nog iets goed komen ?

- kan je door dit hersenletsel wat je hebt opgelopen geen werk meer verrichten, heb ik niet over werk wat je deed maar bijv. aangepast werk ?

- waarom heb je in die 9 jaar tijd niet 1 voorschot gehad ?
Om welke reden is dat niet gebeurd ?

ongelukje99

Hoi ik leef van wao helemaal afgekeurd , maar het is niet zo dat je naar de rechtbank gaat en een paar weken later uitslag hebt in eerste instatie probeer je de aansprakelijkheid af te dwingen via brieven gesprekken enz en dan pas naar de rechtbank ,dat heeft 3 jaar geduurt en dan gaat de tegenpartij in hoger beroep en ben je weer jaren bezig , en ondertussen ben je 9 jaar verder met procedures ,

ongelukje99

zolang de procedure niet voorbij is krijg je inderdaad geen voorschot en het letsel kan ik inderdaad niet mee werken , door revalidatie kan ik weer goed lopen fietsen praten en onder de mensen komen maar geen drukte geluiden bewegende beelden enz en een hele zwakke accu ,

ongelukje99

Rechtbank heeft werkgever aansprakelijk gesteld en nu gaat werkgever in beroep ????? klopt ! en dan getuigen en dan onderzoek en dan medisch onderzoek enzz en dat duurt jaren kan ik u vertellen

jeanne-veghel

ongelukje99 schreef:Hoi ik leef van wao helemaal afgekeurd , maar het is niet zo dat je naar de rechtbank gaat en een paar weken later uitslag hebt in eerste instatie probeer je de aansprakelijkheid af te dwingen via brieven gesprekken enz en dan pas naar de rechtbank ,dat heeft 3 jaar geduurt en dan gaat de tegenpartij in hoger beroep en ben je weer jaren bezig , en ondertussen ben je 9 jaar verder met procedures ,
Ik heb je een PB gestuurd, maar je staat gewoon best sterk met
de boete/rapport die de arbeidsinspectie aan je werkgever heeft opgelegd.
Is toch geen speld tussen te krijgen neem ik aan.

Een vriend van mij heeft daardoor nu juist zijn aansprakelijkheid rond gekregen.

Chocomelk

ongelukje99 schreef:Hoi ik leef van wao helemaal afgekeurd , maar het is niet zo dat je naar de rechtbank gaat en een paar weken later uitslag hebt in eerste instatie probeer je de aansprakelijkheid af te dwingen via brieven gesprekken enz en dan pas naar de rechtbank ,dat heeft 3 jaar geduurt en dan gaat de tegenpartij in hoger beroep en ben je weer jaren bezig , en ondertussen ben je 9 jaar verder met procedures ,
Sorry maar dit is onbegrijpelijk dat het 3 jaar heeft moeten duren voordat men naar de rechter is gestapt.

Gesloten