Pagina 3 van 3

Re: Het "zwarte gat" dat TNT post heet!!

Geplaatst: 16 mei 2011 17:44
door koeloejoek
Beijing2008 schreef:Alternatief0900nummer.nl
Bedankt zeker goeie tip hoor.... :wink:

Re: Het "zwarte gat" dat TNT post heet!!

Geplaatst: 16 mei 2011 17:50
door Beijing2008
en daar kun je de meeste alternatieven voor 0900 en 0909 nummers vinden.Zo zijn er meer sites. :D

Re: Het "zwarte gat" dat TNT post heet!!

Geplaatst: 20 jun 2011 09:16
door Henry van der Burgh
Nou inderdaad ik heb helaas dezelfde vervelende ervaringen met TNT. Ik heb een pakket met verzekerde waarde naar Italië verzonden. De verzekerde waarde geeft echter geen extra zekerheid over de afhandeling van TNT. Ik heb samen met de postbeambte netjes het formulier ingevuld om het pakket op te sturen en wat blijkt....... het is niet volledig :x . Ja meneer, in Nederland is een naam van geadresseerde niet nodig, maar in het buitenland wel is dan de rectie. Dus ik als nuchtere Hollander zei "dan wil ik graag de naam bij deze even doorgeven". "Dit gaat niets uitmaken was het antwoord. Wij kunnen (of willen?) niets doorgeven. Er wordt niets gewijzigd, als het fout is gegaan komt het pakket gewoon weer bij u terug. Ja zeg, alsof ik daar op zit te wachten. Het pakket was voor de verkoop en die loop ik nu misschien mis en ik ben de kosten van het opnieuw verzenden weer kwijt, want ja dit komt voor mijn rekening. Dit mag je toch niet verwachten als je het samen met de postbeambte hebt ingevuld? Nu komt het mooie, TNT post gaat toch iets doen, zij gaan mij een formulier toezenden om de zaak uit te zoeken, gaat drie maandjes duren..... :evil: :x :!: :?: Dan mag ik toch hopen dat ik het pakket al retour heb ontvangen en het pakket inmiddels al weer 2,5 maanden terug in Italië is, of ben ik ook hierin naïef :lol:

Re: Het "zwarte gat" dat TNT post heet!!

Geplaatst: 20 jun 2011 09:33
door Henry van der Burgh
Ter aanvulling, te ongelooflijk voor woorden:

Wanneer je vandaag de TNT belde voor het probleem kreeg je te horen dat er vanwege problemen met de website een lange wachttijd is aan de telefoon, wij verwijzen u naar onze website........ (Die had toch problemen werd mij net verteld?)

Na tien minuten eindelijk iemand kunnen bereiken, maar helaas geen oplossing

Geef mij in het vervolg maar UPS, iets duurder, maar wereldwijd goed aangeschreven. Hier wordt je nog als klant behandeld en heeft men wel aandacht voor de consument. Een aantal keren paketten verzonden en laten bezorgen. Ze nemen eerst alles met jouw persoonlijk door en de chauffeur die het pakketje gewoon bij jou thuis komt ophalen checkt het nog eens op de vrachtbrief. Hier kan je niets vergeten, zoals bij de TNT wel het geval is en het wordt nog thuis opgehaald ook!!! TNT neeneenee UPS yesyesyes