| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen 1 groot advocatenkantoor durft Dexia te dagvaarden!!!
-
Luc
Re: Geen 1 groot advocatenkantoor durft Dexia te dagvaarden!!!
Oei, slechte reclame voor Rompelberg...
-
Jan-Willem
Ja ik had nog wel met ze in zee willen gaan. Sara bedankt voor je hulp. Voor mij zijn ze uitgeschakeld.
J-W
J-W
-
Sara Etty
Jan Willem,
Dat lijkt me een wat voorbarige conclusie.
Dat lijkt me een wat voorbarige conclusie.
-
Jan-Willem
Sara, het kan wel een voorbarige conclusie zijn maar na jouw commentaar zwijgen ze in alle talen. Ik had trouwens een kostenplaatje gevraagd voor een vast bedrag. Ben benieuwd of ik daar antwoord op krijg.
J-W
J-W
-
info
Ik denk indien een advocatenkantoor komt met een goed verhaal ik bedoel dan prijs/prestatie dan is hier door de advocaten eer te behalen zeker in de eega situatie dusook voor de gedupeerde.
Info
Info
-
Ralph
Merkt tevens op dat het laatste antwoord van die club wel erg slecht Nederlands was...klopt allemaal niets van.
Goed dat wij iemand zoals Sara op dit forum hebben!
Goed dat wij iemand zoals Sara op dit forum hebben!
-
H.J
hello allemaal,
deze vragen en antwoorden slaan nergens op, advocaat werkt op toevoeging of niet dat is niet de vraag .
de vraag is durft iemand van advocaaten wereld tegen dexia en de gedupeerd de antwoord maar blijft de open vraag voor is advocaten zijn overtuigde genoeg om een zaak in behandeling tnemen ??? hier ik zie geen antwoord.
ik ben een individuel en ik heb actie ondernoemen tegen dexia en ik heb tot nu toe 60%bereikt en nog de rest maar jullie moeten zelf de beslissing nemen en zelf achter aan ik doe hier een voorbeeld van.
1- brief richting dexia per gewoon post vervolgens aangetekende post en per Fax en bewaar alle kopies van uw post en ook de aantwoorden afhankelijk wat is de antwoord krijgt u naar uw mening geen bevridiging antwoord maak een opmerking en stuur dreiging brief met inhoud concret antwoord blijf dit buiten dan u stuurt de allaatste brief met ingeschriven dat u heeft alles aangedaan on te verweten tijdens de proceduur en bewaar alle correspondantie blijft de antwoord uit of omheen dan kunt u naar een deurwaarder of een advocaat tegen klein betaling om sommatie te sturen met verbonden tijd van max 2 dagen blijft de antwoorden uit
dan u ken de advocaat of deurwaarder een dagvaarding opstellen met uw bewijs en u kunt uw kosten en de geding kosten en de procurer kosten te eisen en zorg dit allemaal op basis van dwang sum voor ieder dag.
succes en groeten
deze vragen en antwoorden slaan nergens op, advocaat werkt op toevoeging of niet dat is niet de vraag .
de vraag is durft iemand van advocaaten wereld tegen dexia en de gedupeerd de antwoord maar blijft de open vraag voor is advocaten zijn overtuigde genoeg om een zaak in behandeling tnemen ??? hier ik zie geen antwoord.
ik ben een individuel en ik heb actie ondernoemen tegen dexia en ik heb tot nu toe 60%bereikt en nog de rest maar jullie moeten zelf de beslissing nemen en zelf achter aan ik doe hier een voorbeeld van.
1- brief richting dexia per gewoon post vervolgens aangetekende post en per Fax en bewaar alle kopies van uw post en ook de aantwoorden afhankelijk wat is de antwoord krijgt u naar uw mening geen bevridiging antwoord maak een opmerking en stuur dreiging brief met inhoud concret antwoord blijf dit buiten dan u stuurt de allaatste brief met ingeschriven dat u heeft alles aangedaan on te verweten tijdens de proceduur en bewaar alle correspondantie blijft de antwoord uit of omheen dan kunt u naar een deurwaarder of een advocaat tegen klein betaling om sommatie te sturen met verbonden tijd van max 2 dagen blijft de antwoorden uit
dan u ken de advocaat of deurwaarder een dagvaarding opstellen met uw bewijs en u kunt uw kosten en de geding kosten en de procurer kosten te eisen en zorg dit allemaal op basis van dwang sum voor ieder dag.
succes en groeten
-
H.J
sorry ik had iets vergeten,
ik wil graag zien hoe de grote advocaten van dexia en ervaring advocaten zullen reageren bij de rechter ik ben benieuwd.
ik wil graag zien hoe de grote advocaten van dexia en ervaring advocaten zullen reageren bij de rechter ik ben benieuwd.
-
schaker
Sorry H.J., je zegt dat vragen en antwoorden nergens op slaan (ik vind trouwens van wel), maar van jouw verhaal kan ik echt 'geen chocola maken ...'
-
Luc
Snap er ook geen hout van.
-
dhr.a de croos
sara,de vraag is nu of rompelberg reageerd want de vragen die jij neerlegd komt hier eigelijk op neer zoals ik het begrijp;Zullen ze echt de gedupeerde begeleide of alleen
maar voor de reclame.
Zullen ze de kosten aanpassen.
Zullen ze hun gezicht verliesen of strijden ze.
Een vraag:Waarom vereingen advocaten niet in zo proces,want uit eindelijk is de uitkomst in hun belang.Soort fonds oprichten voor een advocatenkantoor zonder vaste klanten met ondersteuning van ervaren advocaten.Eigelijk het zelfde als een nieuw bedrijf starten uiteraard met toestemming van orde van advocaten.
maar voor de reclame.
Zullen ze de kosten aanpassen.
Zullen ze hun gezicht verliesen of strijden ze.
Een vraag:Waarom vereingen advocaten niet in zo proces,want uit eindelijk is de uitkomst in hun belang.Soort fonds oprichten voor een advocatenkantoor zonder vaste klanten met ondersteuning van ervaren advocaten.Eigelijk het zelfde als een nieuw bedrijf starten uiteraard met toestemming van orde van advocaten.
-
Ted
En de bond van politiecommissarissen, dichters en de Horecava:)
Ted.
Ted.
-
Sara Etty
Beste Andre de Croos,
Ik kan uw verhaal niet helemaal volgen, maar voor zover ik er wel iets uit weet op te maken krijg ik toch de indruk dat u mijn vragen aan de heer Rompelberg in elk geval niet juist heeft geinterpreteerd.
Groet, Sara
Ik kan uw verhaal niet helemaal volgen, maar voor zover ik er wel iets uit weet op te maken krijg ik toch de indruk dat u mijn vragen aan de heer Rompelberg in elk geval niet juist heeft geinterpreteerd.
Groet, Sara
-
Pol
Wij van de Vereniging Keurslagers willen ook meedoen.
Pol
Pol
-
K Hoestra
Beste meesters in de rechten van het kantoor Rompelberg, een vraag.
Durven jullie mijn zaak prodeo te doen om verdere andere zaken betaald af te handelen, ik neem het risico dat we het verliezen, de andere lopen de kans om met kant en klare jurisprudentie een kortere rechtsgang tegemoet te zien.
Laat het me weten op dit net en ik neem kontact met u op.
U nummer is bij mij bekent.
Durven jullie mijn zaak prodeo te doen om verdere andere zaken betaald af te handelen, ik neem het risico dat we het verliezen, de andere lopen de kans om met kant en klare jurisprudentie een kortere rechtsgang tegemoet te zien.
Laat het me weten op dit net en ik neem kontact met u op.
U nummer is bij mij bekent.
-
Joost
Ik vraag me af of het verstandig en gezond is voor een advocaat om op dit forum de discussie aan te gaan Straks in een rechtzaak heb je al je kruit verschoten.Sara doet dit trouwens zeer goed doet en met veel geduld, maar vanuit een andere situatie.
joost
joost
-
dhr.a de croos
sara,geeft niet hoor
-
rob v.d.
Ik kon zo even een glimlach niet onderdrukken ...