Zucht, gaan we weer. Tegen beter weten in dan maar.BBCS schreef:Tegen zichzelf????Umad schreef:Misschien moet de consument beter beschermd worden?JtC schreef:Alle providers zijn de revu inmiddels gepasseerd op dit forum en raad eens wat: allemaal met dezelfde klachten hoor. Misschien toch maar back to basics: rooksignalen?
De providers zitten hier niet fout, maar de consument zelf.
En door maar iedere keer voor de consument op te nemen, verleg je wel de eigen verantwoordelijkheid van de consument naar andere partijen.
Als de mensen hun eigen verantwoordelijkheid niet nemen, moeten zij de consequenties ervan ervaren en niet die mensen in bescherming nemen.
Als ik door rood rij, moet ik ook de consequentie ervan nemen en de boete betalen.
Ja, de consument dient ook tegen zichzelf beschermd te worden.
Jij vind het niet raar dat je in NLD voor een 10tje in de maand onbeperkt (kon) internetten, maar zodra je de grens iets passeert bakken met geld meot betalen, terwijl deze absurde verhoging van kosten voor dezelfde dienst helemaal niet nodig is? Dus de overheid hoeft hier niet in te grijpen?
Of dat mensen jarenlang teveel geld hebben betaald voor bellen in het buitenland wegens een absurde verhoging in de belkosten zodra je in het buitenland vertoeft? Want, mensen hadden zich in kunnen lezen en als je je in kunt lezen over hert onderwerp is het normaal. Dat is wat ik uit je tekst haal en is zo kort door de bocht dat ik het zelfs voor jou erg kortzichtig vind.
De providers zitten wel degelijk fout. Het verhogen van het bedrag per MB zodra je de grens passeert met 1000 tot 10000% is normaal? Terwijl de kosten echt niet exponentieel groeien? Ik bedoel, de MB blijft een MB, hier in NL of in amerika is het hetzelfde. Maar dit is normaal? Omdat we het kunnen lezen op internet? Je intelligentieniveau blijft me altijd negatief verrassen.
Door rood rijden is een overtreding. Gebruik maken van internetdiensten in het buitenland naar mijn weten niet. Kromme vergelijking :S.