LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitenne van kpn
Re: digitenne van kpn
oh , nou kpn komt zeker geld te kort, bedankt snepke
Re: digitenne van kpn
allen, zie net op deze digitenne aanbieding dat digitenne nu 9 euro kost... waarom betaal ik dan ongeveer het dubbele? moet ik nu opzeggen en opnieuw afsluiten of gewoon bellen en vragen om die aanbieding...?
en nog wat anders, de insteekkaarten van digitenne, werken die ook bij andere kaarten van andere providers? anders weet ik wel wat ik ga doen namelijk...!
en nog wat anders, de insteekkaarten van digitenne, werken die ook bij andere kaarten van andere providers? anders weet ik wel wat ik ga doen namelijk...!
Re: digitenne van kpn
Lisbecks schreef:allen, zie net op deze digitenne aanbieding dat digitenne nu 9 euro kost... waarom betaal ik dan ongeveer het dubbele? moet ik nu opzeggen en opnieuw afsluiten of gewoon bellen en vragen om die aanbieding...?
en nog wat anders, de insteekkaarten van digitenne, werken die ook bij andere kaarten van andere providers? anders weet ik wel wat ik ga doen namelijk...!
hoezo betaal je het dubbele?
nee je kan die kaart niet gebruiken bij een ander, zit een code op.
Re: digitenne van kpn
Heb jij soms 4 kaartjes,dan betaal je idd het dubbele.Lisbecks schreef:allen, zie net op deze digitenne aanbieding dat digitenne nu 9 euro kost... waarom betaal ik dan ongeveer het dubbele? moet ik nu opzeggen en opnieuw afsluiten of gewoon bellen en vragen om die aanbieding...?
en nog wat anders, de insteekkaarten van digitenne, werken die ook bij andere kaarten van andere providers? anders weet ik wel wat ik ga doen namelijk...!
3 smardcards op1 abo is 9 euro,heb je een 4e kaartje heb je er een 2e abo bij is 18 euro
Re: digitenne van kpn
neem aan dat dat niet de bedoeling is , als je 1 opzegd effe opletten bij het klantennummer.heb je een 4e kaartje heb je er een 2e abo bij is 18 euro
Re: digitenne van kpn
holy shizu, en ik heb er dus maar 3 geloof ik... meteen bellen! thnx!snepke schreef:Heb jij soms 4 kaartjes,dan betaal je idd het dubbele.Lisbecks schreef:allen, zie net op deze digitenne aanbieding dat digitenne nu 9 euro kost... waarom betaal ik dan ongeveer het dubbele? moet ik nu opzeggen en opnieuw afsluiten of gewoon bellen en vragen om die aanbieding...?
en nog wat anders, de insteekkaarten van digitenne, werken die ook bij andere kaarten van andere providers? anders weet ik wel wat ik ga doen namelijk...!
3 smardcards op1 abo is 9 euro,heb je een 4e kaartje heb je er een 2e abo bij is 18 euro
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 jul 2011 18:13
Re: digitenne van kpn
Als inwoner van Klazienaveen heb ik de onvoorstelbare pech niet serieus te worden genomen door KPN-Digitenne. De mast is kapot: overmacht. Uiteraard kan KPN daar niets aan doen. Maar de desinformatie die vervolgens via de media wordt geventileerd, is bijzonder kwalijk. Dat gaat over informatie over wanneer de noodmast in werking zal zijn en voor welke regio dat geldt. Ik heb diverse malen met KPN gebeld en pas vandaag, zondag 24 juli 2011, werd mij telefonisch medegedeeld dat ik gewoon pech heb: de noodmast geeft geen dekking in mijn regio, of er een noodmast komt die mij wél tv zal laten kunnen kijken is zeer onwaarschijnlijk omdat er hier nou eenmaal minder klanten wonen dan in bijvoorbeeld Amsterdam, en wanneer ik überhaupt weer tv kan kijken via digitenne weet niemand. Verder wenste de dame niet in te gaan op mijn grieven. Ik was immers goed geïnformeerd? En de info uit de media was niet voor mij bestemd. En die laatste bewering sloeg wat mij betreft alles.
Ik was in gesprek met een zich service desk noemende afdeling, waar ik zelf ook geen passende term voor heb, maar met service heeft het NIETS te maken. Wél heb ik enorme spijt van mijn digitenne-abonnement.
M.vr.gr., Han Middendorp
Ik was in gesprek met een zich service desk noemende afdeling, waar ik zelf ook geen passende term voor heb, maar met service heeft het NIETS te maken. Wél heb ik enorme spijt van mijn digitenne-abonnement.
M.vr.gr., Han Middendorp
Re: digitenne van kpn
@middendorp
zit je nog vast aan een contract? zoniet dan zou ik zeggen neem een ander.
zit je nog vast aan een contract? zoniet dan zou ik zeggen neem een ander.
Re: digitenne van kpn
Hoe kunnen ze je nou aan een contract houden terwijl de leverancier niet eens kan leveren? Ze moeten Middendorp gewoon netjes helpen met overstappen en schadeloos stellen voor de ontstane situatie. KPN is ook gewoon verzekerd neem ik aan.ciske schreef:@middendorp
zit je nog vast aan een contract? zoniet dan zou ik zeggen neem een ander.
Re: digitenne van kpn
dan kan je lang wachten bij kpn , trouwens bij elke provider.KPN is ook gewoon verzekerd neem ik aan.
als middendorp in zijn/haar eerste jaar contract zit doet die er niks aan.
Re: digitenne van kpn
Maar KPN heeft in dat eerste jaar ook een leverplicht. Indien zij hier niet aan kunnen voldoen kun je gewoon kosteloos het contract ontbinden. KPN moet wel ingebreke worden gesteld en een redelijke termijn krijgen om met een oplossing te komen.
Re: digitenne van kpn
Luminard schreef:Maar KPN heeft in dat eerste jaar ook een leverplicht. Indien zij hier niet aan kunnen voldoen kun je gewoon kosteloos het contract ontbinden. KPN moet wel ingebreke worden gesteld en een redelijke termijn krijgen om met een oplossing te komen.
klopt maar voor dat je dat voor elkaar hebt ben je al tig maanden verder, kpn heeft namelijk moeite met fouten toegeven.
Re: digitenne van kpn
Had UPC geen service en was het een draak van een bedrijf , KPN is minimaal net zo erg. Wat een waardeloze service . Je kan schrijven tot je een ons weegt die gasten reageren nergens op. Helpdesk geeft verkeerde adviezen . En verder mag je het uitzoeken.
UPC nooit meer
KPN staat bijna in dezelfde positie
Canaal digitaal loopt steeds met de transponders te goochelen
ZIGGO hebben we hier niet
Wie breekt die TV markt nu eens open met een degelijk product en een knappe klantenservice. Of moeten we allemaal maar gaan card sharen ? Ik word werkelijk doodziek van de arrogantie die men ten toon spreid.
UPC nooit meer
KPN staat bijna in dezelfde positie
Canaal digitaal loopt steeds met de transponders te goochelen
ZIGGO hebben we hier niet
Wie breekt die TV markt nu eens open met een degelijk product en een knappe klantenservice. Of moeten we allemaal maar gaan card sharen ? Ik word werkelijk doodziek van de arrogantie die men ten toon spreid.
Re: digitenne van kpn
Als ik dan toch moet kiezen kies ik voor de goedkoopste
Re: digitenne van kpn
en dat is digitenneevdbeek99 schreef:Als ik dan toch moet kiezen kies ik voor de goedkoopste
Re: digitenne van kpn
Precies wat ik heb.
Re: digitenne van kpn
middendorp uut Klazinaveen schreef eerder hier heel boos over KPN Digitenne.
en komt er hier niet meer op terug.
De Digitenne klanten uit het gebied rond de zendmast Hoogersmilde zijn de afgelopen weken bediend zoals we KPN niet kennen.
Brieven met excuses en info over de gevolgen van de brand.
Een link met de mogelijkheid om een aantal zenders via internet te zien.
12.000 abonees kregen gratis een extra buitenantenne en uitleg om hun tuner opnieuw te installeren.
Een brief met de mededeling dat de incasso van het abonnementsgeld over juli niet meer terug te draaien was. Maar dat deze betaling wordt verrekend met de betaling over augustus.
Ik had online hier een vraag over gesteld en werd daar over gebeld.
Mijn opmerking aan de KPN medewerkster ;Jammer dat KPN op de afdeling telefonie niet dezelfde klantenservice heeft.
Maar hoe dan ook ; de Digitenne klanten in het noorden zijn optimaal behandeld door KPN.
Prima vorm van klantenbinding
en komt er hier niet meer op terug.
De Digitenne klanten uit het gebied rond de zendmast Hoogersmilde zijn de afgelopen weken bediend zoals we KPN niet kennen.
Brieven met excuses en info over de gevolgen van de brand.
Een link met de mogelijkheid om een aantal zenders via internet te zien.
12.000 abonees kregen gratis een extra buitenantenne en uitleg om hun tuner opnieuw te installeren.
Een brief met de mededeling dat de incasso van het abonnementsgeld over juli niet meer terug te draaien was. Maar dat deze betaling wordt verrekend met de betaling over augustus.
Ik had online hier een vraag over gesteld en werd daar over gebeld.
Mijn opmerking aan de KPN medewerkster ;Jammer dat KPN op de afdeling telefonie niet dezelfde klantenservice heeft.
Maar hoe dan ook ; de Digitenne klanten in het noorden zijn optimaal behandeld door KPN.
Prima vorm van klantenbinding
Re: digitenne van kpn
Dat mag ook gezegd worden,een pluim voor kpn.
Meestal wordt hier verteld wat niet goed gaat.
Meestal wordt hier verteld wat niet goed gaat.
Re: digitenne van kpn
met je eens ik heb ook digitenne en ben daar dik te vreden over.snepke schreef:Dat mag ook gezegd worden,een pluim voor kpn.
Meestal wordt hier verteld wat niet goed gaat.
Re: digitenne van kpn
ik ben het zo zo zo zat....... ik kom net bij de kpn winkel vandaan, ik ben het echt zo zat, vanaf 2010 <mrt> loop ik al te klooien... toen ik ging verhuizen is er wat fout gegaan, mijn postcode was niet goed, en nu....... nog steeds niet!!!! ik heb interactieve tv, en hoor dus digitenne te krijgen voor niets... na vele vele vele telefoontjes, kwam er iemand op het geniale idee, we sluiten de digitenne af <want je postcode verhuizen is echt niet te doen blijkbaar...> en je haalt gewoon 2 nieuwe kaarten, gratis en voor niets.. dus ik naar de kpn winkel, want online kon niet want ze mochten geen wijzigingen aanbrengen <?????> bla bla bla... 30 kilometer gereden, en wat blijkt... moet ik die kaarten kopen voor 30 euro...
ik ben echt de keurigheid zelve... maar nu heb ik voor het eerst van mijn leven gevloekt in de winkel k.t kpn.... sorry, maar dit moest er even uit... enne, ik ga maar weer bellen, zucht!!!!!!
ik ben echt de keurigheid zelve... maar nu heb ik voor het eerst van mijn leven gevloekt in de winkel k.t kpn.... sorry, maar dit moest er even uit... enne, ik ga maar weer bellen, zucht!!!!!!