Pagina 3 van 4
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 18 apr 2011 15:55
door Radar
Wij verzoeken iedereen om zich aan de gedragsregels te houden en on-topic te blijven.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 18 apr 2011 16:23
door Luminard
renegade66 schreef: kijk maar uit tiptoo zij is ineens weer een hij geworden.
nu wordt het weer boos.
hey webcare
geef eens antwoord op de vraag sinds wanneer er mediaboxen per post gestuurd worden zonder dat er bekend is wat het defect is en of dit er uberhaubt wel is.
en sinds wanneer krijgt iemand een HD box zonder een HD abbo te hebben?
Sinds de Zapper Dat is namelijk een SD/HD box
Zapper = pace DCR7111
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 19 apr 2011 11:50
door renegade66
we hebben om uitleg gevraagd aan henri42 hoe hij zo'n mediabox telefonisch om heeft laten ruilen voor een hd.
[Off-topic tekst verwijderd door de moderator]
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 19 apr 2011 15:23
door tiptoo
renegade66 schreef:
we hebben om uitleg gevraagd aan henri42 hoe hij zo'n mediabox telefonisch om heeft laten ruilen voor een hd.
.
kom op Henri geef eens antwoord , help je medemens met upc eens.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 20 apr 2011 00:04
door renegade66
ok dan weer ff on-topic,
een HD box kan nog steeds niet zonder een HD abbo.
UPC-webcare wil ook niet antwoorden op de vragen van een monteur.
ik baal daar toch wel redelijk van als monteur van UPC, want ik heb tot nu toe intern ook nog niet te horen gekregen of dit wel kan.
waarom hebben wij dan zoveel boxen bij ons als ze toch per post worden opgestuurd zonder dat er degelijk onderzoek is gedaan wat de reden is.
waarom zijn wij er als monteur dan nog?
wij hebben wel meer werk te doen, onder andere in het netwerk buiten.
kom op webcare geef eens antwoord?
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 20 apr 2011 10:33
door Radar
Off-topic berichten verwijderd door de moderator.
Graag on-topic blijven, anders zullen wij dit topic sluiten.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 20 apr 2011 13:09
door GJvdZ
ronald g schreef:Nieuwe klanten krijgen een oude mediabox, dat zijn opgeknapte boxen die wij massaal terug sturen als we HD tv kiezen.
Hoe groot is jouw duim? Ik ben sinds kort klant bij UPC, en ik kreeg gewoon een nieuwe mediabox (geen hd). Opknappen is duurder dan een nieuwe leveren.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 03 mei 2011 13:44
door wakker
een hele grote investering in tv, maar dan is 9 euro per maand om daar wat uit te halen teveel geld. is niet te begrijpen.
kijk, ik heb een beeldbuis, mijn volgende tv zal ongetwijfelt een beeldbuis zijn want kwaliteit is niet belangrijk.
volgens iemand van de klantenservice kun je altijd omhoog in je abbonement en 1 keer in de 3 maanden omlaag.
neem dan 3 maanden hd. kijk of het je bevalt en haal die extra zenders er anders vanaf.
upc bedondert vaste klanten
typisch een zin van iemand die vaak in de slachtofferrol kruipt, heel zwaar overdreven.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 03 mei 2011 16:38
door Toolboy
Wakker.
Upc kan doen wat i wil
Dit zijn monopolisten die misbruik maken van machtsmisbruik wat toegestaan wordt .
T
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 03 mei 2011 22:14
door renegade66
Upc kan doen wat i wil
Dit zijn monopolisten die misbruik maken van machtsmisbruik wat toegestaan wordt .
T
volledige onzin, er wordt echt wel op de vingers gekeken door diverse instantie's.
indien dit niet goed zou gaan worden er gigantische boete's gegeven.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 03 mei 2011 23:06
door jolanda77
dat geloof je toch zelf niet
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 03 mei 2011 23:32
door tennis
renegade66 schreef:
volledige onzin, er wordt echt wel op de vingers gekeken door diverse instantie's.
indien dit niet goed zou gaan worden er gigantische boete's gegeven.
Welke instanties zijn dit dan?
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 04 mei 2011 00:30
door renegade66
onder andere door de consumentenautoriteit, de OPTA, en zelfs de politiek.
de laatste jaren heeft PC zelfs al diverse awards gewonnen.
dus hoezo UPC bedondert klanten?
er zijn altijd mensen die voor €0,10 op de eerste rang willen zitten.
als ze dan hun zin niet krijgen gaan ze lopen piepen.
maar ondertussen als ze wel goed geholpen worden of korting krijgen hoor je ze niet.
weet je hoe ze dat noemen?
hypocriet!!!!!
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 04 mei 2011 12:27
door agro
de laatste jaren heeft PC zelfs al diverse awards gewonnen.
dus hoezo UPC bedondert klanten?
http://overupc.upc.nl/nieuws/persberich ... ter-award/
Met veel kabaal maakten ze vorig jaar inderdaad bekend dat ze de NCCA award hebben gewonnen (gekocht
), het is wel de vraag wat deze "award" waard is, een bedrijf kan zichzelf aanmelden (een bijdrage betalen) en een case indienen waarom ze de "award verdienen".
zie :
http://www.ncca.nl/faq/index.html
De in het bericht genoemde “HRM Award” en “Customer Experience Award” zijn van dezelfde club als de zogenaamde “NCCA Award” waar dezelfde waarde aan kan worden toegekend.
Zie:
http://www.ncca.nl/
De ook in het persbericht vermelde “Sales Award” werkt op eenzelfde soort basis, ook hier kan dezelfde waarde aan worden toegekend
Zie:
http://www.nationalsalesawards.com/ (klik in linker kolom op “how to enter”)
weet je hoe ze dat noemen?
hypocriet!!!!!
Tja.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 04 mei 2011 13:00
door Toolboy
Sorry ik zit er helemaal naast.
We moeten deze zeer betrouwbare monopolist een Koningklijke status geven.
Volgend jaar zal ik ze persoonlijk voor dragen.
Calimero van vroeger melde al het is niet eerlijk want jullie zijn groot en ikke ben klein.
Das waar ik op doel deze monopolist is te machtig,en zelfs daagt deze een klant voor het gerecht,terwijl ze weten fout te zijn.
Maar achh die 40 call center medewerkers die de klant aan de telefoon hebben gehad.Dat zijn er 40 tegen 1.
Verloren zaak dus,
Keep on dreaming u all.
Sweet dreams.
T
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 06 mei 2011 16:13
door Henri42
Toolboy schreef:Sorry ik zit er helemaal naast.We moeten deze zeer betrouwbare monopolist een Koningklijke status geven.
Volgend jaar zal ik ze persoonlijk voor dragen.
Calimero van vroeger melde al het is niet eerlijk want jullie zijn groot en ikke ben klein.
Das waar ik op doel deze monopolist is te machtig,en zelfs daagt deze een klant voor het gerecht,terwijl ze weten fout te zijn.
Maar achh die 40 call center medewerkers die de klant aan de telefoon hebben gehad.Dat zijn er 40 tegen 1.
Verloren zaak dus,
Keep on dreaming u all.
Sweet dreams.T
Prettig te vernemen dat Toolboy zijn excuses neerpent tov UPC
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 06 mei 2011 16:22
door ciske
Henri42 schreef:
Prettig te vernemen dat Toolboy zijn excuses neerpent tov UPC
Vreemd dat jij die sneer niet kan lezen , terwijl wij dat wel lezen.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 06 mei 2011 16:42
door CaptainSlow
ciske schreef:Henri42 schreef:
Prettig te vernemen dat Toolboy zijn excuses neerpent tov UPC
Vreemd dat jij die sneer niet kan lezen , terwijl wij dat wel lezen.
Dat komt door dat bord (UPC reclamebord) voor zijn kop.
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 06 mei 2011 17:29
door Henri42
ciske schreef:Henri42 schreef:
Prettig te vernemen dat Toolboy zijn excuses neerpent tov UPC
Vreemd dat jij die sneer niet kan lezen , terwijl wij dat wel lezen.
Ciske praat in meervoud, is me ontgaan dat er een fanclub is opgestaan
.
Nee Cpt Slowy ik heb nog steeds een hoofd zonder plank voor, wel graag fatsoenlijke taal gebruik svp
Re: UPC bedondert vaste Klanten
Geplaatst: 06 mei 2011 17:41
door ciske
CaptainSlow schreef:ciske schreef:Henri42 schreef:
Prettig te vernemen dat Toolboy zijn excuses neerpent tov UPC
Vreemd dat jij die sneer niet kan lezen , terwijl wij dat wel lezen.
Dat komt door dat bord (UPC reclamebord) voor zijn kop.