LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DEXIA en niet betalen.
Re: DEXIA en niet betalen.
Laatst gewijzigd door Albert op 06 sep 2003 19:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat is dit?
Ton
Ton
Laatst gewijzigd door Albert op 06 sep 2003 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja ik heb dus wel betaald al die brieven en dat reageren voel me wel genept door dexia maar hoe zij bezig zijn met die brieven kon ik niet anders dan betalen ben niet meer zenuwachig om de deur open te doen en om de post te pakken..... Was het niet van plan maar het is ze dus wel gelukt
Ankie, meid je hebt betaald en vond je rust terug, niks mis mee toch?
ook dat is je eigen beslissing.
Voor jou was en is deze manier beter, dus goed.
Blijf de zaak gewoon volgen, blijf kijken jij bent van de ellende af, later ga je gewoon weer aan de slag met terugvorderen.
Nu kun je rustig aan doen. Niemand die je iets kwalijk neemt, is je eigen beslissing, en dus goed.
groetjes Ton.
ook dat is je eigen beslissing.
Voor jou was en is deze manier beter, dus goed.
Blijf de zaak gewoon volgen, blijf kijken jij bent van de ellende af, later ga je gewoon weer aan de slag met terugvorderen.
Nu kun je rustig aan doen. Niemand die je iets kwalijk neemt, is je eigen beslissing, en dus goed.
groetjes Ton.
Ton,
Voel jij je wel fris je lijkt wel een maatschappelijkwerker of ben je dat ook. Eerst wil je alles weten en maar raadgeven, ben je wel fris. Er is niemand die naar jou luistert.
Mario
Voel jij je wel fris je lijkt wel een maatschappelijkwerker of ben je dat ook. Eerst wil je alles weten en maar raadgeven, ben je wel fris. Er is niemand die naar jou luistert.
Mario
Waarom zijn hele passages verdwenen hier en haalt iedereen de berichten weg ????
Alarmfase 1 of zo iets.
Mario
Alarmfase 1 of zo iets.
Mario
Bij sommigen zijn dit weekend de stoppen doorgeslagen Mario en nu heerst er rust.
Welterusten.
Welterusten.
Goed hoor, Mario schrijf jij lekker verder.
Ton
Ton
Mario, een bijzonder onbehouwen opmerking.
In feite is Ton zo'n beetje de enige hier die in rust kan reageren. Heb ik veel bewondering voor, ik kan het niet en ik ben niet de enige. Daarom vind ik zijn berichten belangrijk.
Luc
In feite is Ton zo'n beetje de enige hier die in rust kan reageren. Heb ik veel bewondering voor, ik kan het niet en ik ben niet de enige. Daarom vind ik zijn berichten belangrijk.
Luc
Dag Luc,
Nee dat is duidelijk dat het jou niet lukt en jou bedoelde ik ook. Jouw stoppen gingen doorbranden.En zo te zien van anderen waar jij contact meehebt. berichtjes weghalen etc.
Nee dat is duidelijk dat het jou niet lukt en jou bedoelde ik ook. Jouw stoppen gingen doorbranden.En zo te zien van anderen waar jij contact meehebt. berichtjes weghalen etc.
Nee knul, je had het tegen Ton. Even teruglezen.
Luc
Luc
Ja luc dat weet ik wel jochie maar met jou ging het niet goed toch.
Je weet niet half wat voor stompzinnige maar ook ronduit wrede berichten via mijn email binnenkomen. Het werd tijd om daar eens melding van te maken.
Het blijft geen feest.
Luc
Het blijft geen feest.
Luc
Speciaal voor jou Mario
Ik ben gewoon een van de gedupeerde hier, en met 150.000 euro schuld bij Dexia, nog steeds vol begrip voor andere, geen frustraties noch wraakgevoelens, noch respectloos naar andere,
die misschien wat meer moeilijkheden met de situatie hebben dan ik.
Vol intresse volg ik het forum en probeer daar waar dat mij nodig lijkt mensen een hart onder de riem te steken, een beetje begrip te geven. in deze voor heel veel mensen moeilijke situatie.
Ik doe dit vanuit mijn gevoelswereld, zoals ikdenk goed te doen, strijd eerlijk open en vol goede moed tegen dit onrecht (in mijn ogen).
Misschien is mijn wereldje anders dan de jouwe? toch probeer ik het op mijn manier, beetje kinderlijk, te optimistisch allemaal waar, maar steeds eerlijk en met respect naar andere.
groetjes fijn rustig weekend,
Ton
Ik ben gewoon een van de gedupeerde hier, en met 150.000 euro schuld bij Dexia, nog steeds vol begrip voor andere, geen frustraties noch wraakgevoelens, noch respectloos naar andere,
die misschien wat meer moeilijkheden met de situatie hebben dan ik.
Vol intresse volg ik het forum en probeer daar waar dat mij nodig lijkt mensen een hart onder de riem te steken, een beetje begrip te geven. in deze voor heel veel mensen moeilijke situatie.
Ik doe dit vanuit mijn gevoelswereld, zoals ikdenk goed te doen, strijd eerlijk open en vol goede moed tegen dit onrecht (in mijn ogen).
Misschien is mijn wereldje anders dan de jouwe? toch probeer ik het op mijn manier, beetje kinderlijk, te optimistisch allemaal waar, maar steeds eerlijk en met respect naar andere.
groetjes fijn rustig weekend,
Ton
Oh wrede e-mails vertel eens In welke zin dan.
Oh Ton, dan heb je gegokt en verloren, ligt ook een beetje aan je zelf .
Mario knul,
sterkte met jezelf en en de behandelingen.
Ton
sterkte met jezelf en en de behandelingen.
Ton
Ja Ton ik begrijp jouw gevoel proberen positief te blijven en die behandelingen die ik volg, kan ik betalen knul. Maar ja ik ben dan ook dom want ik heb geen schuld van 150.000,00 euro. Maar afgezien daarvan moet ik zeggen, dat het heel moeilijk is en dat vind ik rot voor je. Maar als het goed uitgepakt had, had je ook winst gepakt.
Sterkte hoor.
Sterkte hoor.