LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door puma73 »

Angela service schreef:onze monteurs zijn kundig opgeleid alle vormen service te kunnen bieden
dit aparte verhaal komt mij totaal niet bekend voor binnen ons vriendelijke team monteurs en zal verzonnen zijn neem ik aan.
wij krijgen veel positieve mail en post over de bezoeken en gegeven service
kunt u mij de naam van betreffende klant doormailen?
we zullen dit alsnog checken.

alle dank.
met vriendelijke groet
Angela Service
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 78&t=97650

En dit is niet de enige klachtentopic dus ga hier geen goede sier zitten maken voor een bedrijf wiens service niet veel beter is dan de gemiddelde service van een bedrijf als bijv. welzorg (die is ook slecht)

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ja en het verhaal van de ts is zeker ook verzonnen :roll:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Angela service schreef:onze monteurs zijn kundig opgeleid alle vormen service te kunnen bieden
dit aparte verhaal komt mij totaal niet bekend voor binnen ons vriendelijke team monteurs en zal verzonnen zijn neem ik aan.
wij krijgen veel positieve mail en post over de bezoeken en gegeven service
kunt u mij de naam van betreffende klant doormailen?
we zullen dit alsnog checken.

alle dank.
met vriendelijke groet
Angela Service

Nou als ik het verhaal van Akkerman lees dan zijn ze niet allemaal kundig opgeleid die bij Practicomfort werken, dan heb ik het niet alleen over monteurs.
Mensen fatsoenlijk te woord staan is schijnbaar al te veel gevraagd bij sommige medewerkers.

Akarrenman
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2011 14:11
Locatie: Berkel & Rodenrijs

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Akarrenman »

:lol: Oh nou het is in ieder geval prettig mijn vrije dag te beginnen, met een berichtje van de wel gewaardeerde Angela van de service, die denkt dat mijn topic verzonnen is?

Nou Angela, dat mag jij vinden daar lig ik totaal niet wakker van. Dat is het kopje in het zand steken. Je ( sorry heb geen behoefte je aan te spreken met U, zo'n gentleman ben ik inmiddels niet meer, naar Practicomfort-medewerkers) insinuatie dat ik de waarheid niet zou spreken, omdat ons probleem jullie niet bekend is ( Typisch!) lijkt me meer te zitten in het feit dat jullie geen service verlenen, dwars zijn van sociale vaardigheden en bovendien zijn er voldoende andere voorbeelden, dat jullie ook fouten maken, zie hier aan de reacties, en links ( dank daarvoor mensen :) ) .

Nu fouten maken, doen we allemaal maar, wie een fout maakt moet dit ook durven toegeven, en proberen een fout op te lossen. Omdat ik geen behoefte heb om te erkennen of jij diegene bent waarop ik doel ( maar dat heb je zelf al min of meer op deze manier aangegeven, aangezien je reageert :roll: ) heb ik geen namen genoemd, maar nu gooi je min of meer wel je eigen ruiten in, toch een beetje schuld gevoel?

Waar ik een beetje goed misselijk en kwaad van word, is het feit dat de opzet van jullie berichten niet zozeer is gericht om ons probleem te verhelpen, maar wel om jullie zelf schoon te praten!

Mijn advocaat heeft inmiddels ( zoals conform jullie regels) een net maar duidelijk briefje in elkaar getypt, met daarin alles wat jullie dienen te weten, en wat ik eis. Dus ik zou daar even op wachten Angela, en verder zou ik op prijs stellen, wanneer je de moeite ( even) had genomen mijn gehele topic goed door te lezen! Mijn Zus wil niets meer met jullie van doen te hebben, en dus gooi ik me als Broertje graag in de strijd, maar waarom denk je dat mijn Zus zo reageert? ga er eens aan staan? ze heeft jullie meerdere malen gebeld, en iedere keer werd ze afgescheept, met: Stuur maar een brief, conform onze regels!

Hoe kun je dan beweren, dat jullie en jullie geweldige monteurs zo'n fantastisch service verlenen? wil je dat ik even ga citeren, quoten? dan heb je huiswerk voor een redelijk lange tijd aan leesvoer hoor Angela.

Toch bedankt voor je reactie, gedurfd maar totaal zinloos( Conform de Jurist) .

Voor iedereen, behalve Angela: Bedankt voor jullie reacties! Mijn Zus belde gister avond dat ze over 3 weken een WMO- Adviseur aan huis krijgt, die haar komt adviseren, je hebt verschillende scootmobielen natuurlijk, en er moet bekeken worden, wat voor haar het beste zal zijn. dus met een beetje geluk kan ze op goede dagen rond tuffen nog voor de vakantie!

Mvg Anton

Angela service
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 mei 2011 12:31

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Angela service »

Geachte heer Anton Karrenman,

onze reactie over een verzonnen verhaal (aanname en verzoek om meer informatie) betrof een reactie op een andere topic van een medeforumgebruiker, niet op uw topics, voor de duidelijkheid

wij willen graag contact met u het gehele verhaal samen te bespreken
echter krijgen wij geen contact met u, wat we ook proberen.
dit betreuren wij
we zijn echter heel blij dat u goede informatie meldt ter verbetering service, maar willen het graag oplossen.

kunt u contact opnemen via mijn emailadres?
ik neem direct contact met u om de beloofde excuses persoonlijk te maken
[email protected]

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Sorry Angela maar wat heeft die mijnheer aan een exuses, hij moet gewoon zijn geld terug krijgen.

MAXIEM

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

[email protected]

Excuses hebben weinig zin. Iedereen die dit draadje leest loopt heel hard naar de concurrent. Je zou hier nog wel even kunnen melden, dat je het geld terugstort. Dit om de forse schade die er nu al is nog wat in te perken.

Maxiem.

MAXIEM

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

vogels

Prima verwijzing collega. Op die site kun je ook zien, dat dit bedrijf klachten bij voorkeur NIET oplost.

Met vriendelijke groet,

Maxiem.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Angela, is het geld ook al terug gestort aan de TS ?
Op een ande topic zit je mooi te praten alsof jij alles zo oke
oplost dus vandaar mijn vraag.

Angela service
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 mei 2011 12:31

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Angela service »

Dit willen we graag in orde maken
geheel met u eens dus
helaas moeten wij wachten op het eerder gevraagde contact met dhr Karrenman
dit ivm voor ons onbekende naam
de excuses, de oplossing en afhandeling liggen reeds klaar
nogmaals:
[email protected]
wij hopen op een reactie

met vr groet

angela service

MAXIEM

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

lieve angela

De grote onbekende heer Karrenman is een klant, die met u een betalingsregeling had afgesproken en 2000 euro had aanbetaald voor de koop van een fonkelnieuwe scootmobiel. Het is dus een fluitje van een cent om zijn echte naam op te sporen via de administratie van PractiComfort. Of is de administratie net als de service ook een puinhoop? Zo niet: bel dan "Karrenman" op en stort vanmiddag nog 2000 euro op zijn rekening.

Maxiem.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Angela service schreef:Dit willen we graag in orde maken
geheel met u eens dus
helaas moeten wij wachten op het eerder gevraagde contact met dhr Karrenman
dit ivm voor ons onbekende naam
de excuses, de oplossing en afhandeling liggen reeds klaar
nogmaals:
[email protected]
wij hopen op een reactie

met vr groet

angela service
Waarom moet u eerst contact hebben met die persoon, u weet dondersdgoed om wie het in feite gaat, de oplossing ligt klaar zegt u en wat is dat ?
Is dat het geld accuut terug gestort gaat worden, ohnee dat is natuurlijk al gebeurd toch ?

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Angela service schreef:Dit willen we graag in orde maken
Als je dan toch bezig bent, doe deze dan ook even. :mrgreen:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Toxopeus schreef:
Angela service schreef:Dit willen we graag in orde maken
Als je dan toch bezig bent, doe deze dan ook even. :mrgreen:
Ben benieuwd of Angela daar ook op reageerd.

Angela service
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 mei 2011 12:31

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Angela service »

Bedankt, wij reageren direct nadat mevr zelf heeft geschreven dat haar juiste vraag netjes door ons is opgelost.
Dit heeft ze ons beloofd dus wachten we dit even af

Als wij het telnr van heer Karrenman via ons emailadres mogen ontvangen kunnen wij dit op dezelfde manier afhandelen. U zult lezen dat mevrouw ook blij is met onze oplossing en afhandeling.
Nogmaals zonder enige bereikbaarheid van de heer Karrenman blijft het lastig, wat we zeker niet willen.
De levering had sneller volgens afspraak moeten gebeuren, deze fout erkennen wij
Een juiste retour betaling had al geregeld kunnen zijn. Dat zus nu nogmaals 3 weken dient te wachten is jammer. Wij zijn bereid haar sneller te helpen, met een fikse tegemoetkoming mbt alle teleurstellingen. Dit menen wij oprecht.

Mijn emailadres staat in eerdere berichten
Met vr groet
Angela service

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Angela service schreef:Bedankt, wij reageren direct nadat mevr zelf heeft geschreven dat haar juiste vraag netjes door ons is opgelost.
Dit heeft ze ons beloofd dus wachten we dit even af

Als wij het telnr van heer Karrenman via ons emailadres mogen ontvangen kunnen wij dit op dezelfde manier afhandelen. U zult lezen dat mevrouw ook blij is met onze oplossing en afhandeling.
Nogmaals zonder enige bereikbaarheid van de heer Karrenman blijft het lastig, wat we zeker niet willen.
De levering had sneller volgens afspraak moeten gebeuren, deze fout erkennen wij
Een juiste retour betaling had al geregeld kunnen zijn. Dat zus nu nogmaals 3 weken dient te wachten is jammer. Wij zijn bereid haar sneller te helpen, met een fikse tegemoetkoming mbt alle teleurstellingen. Dit menen wij oprecht.

Mijn emailadres staat in eerdere berichten
Met vr groet
Angela service
Zegt dit je niets ?
De enige die ik even schofterig kort aan de lijn kreeg was een meneer Widr ( ofzo) die mij met alle liefde ook de koopregels van Practicomfort zou willen sturen,
Vandaag ontving ik zowaar een E-Mailtje van Practicomfort, meneer K, bemoeit zich er nu mee. En die kwam precies met hetzelfde verhaal aan: U heeft ondertekend voor de koop, en wij bieden momenteel geen betalingsregelingen meer aan, maar voor u maken we een uitzondering! Wederom heb ik dus maar aangegeven dat ik graag mijn geld terug zie.
Nou mijnheer van Kekem, ik zeg het u nog eens: Te laat! jullie maken grove fouten, en pas wanneer jullie dreigen te verzuipen, in een zee van problemen, gaan ineens de oogjes open, en heeft u de reddingsboei? en mag mijn zus alsnog een schootmobiel tegen een betalingsregeling, aanvaarden? terwijl ze eerst word afgescheept met een maandag morgen model, een oud barrel!?
Dus als je alles gelezen had Angela dan had je de juiste collega van je kunnen vragen om welke klacht dit gaat, klacht staat overigens duidelijk beschreven.

Zus hoeft helemaal niet meer te wachten !
Zus krijgt een scootmobiel via de WMO en heeft die van jullie niet meer nodig ook te lezen in dit topic.

Ben heel benieuwd waneer TS zijn geld op zijn rekening heeft staan INCL die fikse tegenmoetkoming waar u het over heeft.

spyke
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2011 22:27

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door spyke »

Meneer chocomel, ik snap niets van uw commentaar. Mijn moeder en vader en 1 zuster hebben ook een scootmobiel via Practicomfort aangeschaft. Mijn zus heeft er 1 via een betalingsregeling (rentevrij of kosten) aangeschaft. Mijn ouders en ook mijn zuster zijn uiterterst tevreden over Practicomfort. Mijn ouders zijn al 7 jaar aangesloten bij dit bedirjf en mijn zuster 2,5 jaar. Ik heb mijn familie leden nog nooit horen klagen over deze firma. Worden altijd zeer netjes geholpen door (helaas voor u) zeer nette medewerkers!! Ik kan dus niet begrijpen waarom het bij u anders zou lopen dan bij mijn familie!! Heeft u soms wat personelijks tegen dit bedrijf of heeft u niet veel te doen!! Ga eens een echte baan zoeken dan een goed bedrijf in negatief daglicht te zetten. Ik lees de laatste tijd veel van u, in verschillende stijlen aan verhalen. Ik hoop dat u uw tijd in de toekomst wat nuttiger gaat gebruiken. Ga anders kijken op een kleuterschool of zij nog wat sprookjesvertellers kunnen gebruiken. Dan heeft u gelijk een leuke job!!!!!!!!! Succes met solliciteren ...........................

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door snepke »

spyke schreef:Meneer chocomel, ik snap niets van uw commentaar. Mijn moeder en vader en 1 zuster hebben ook een scootmobiel via Practicomfort aangeschaft. Mijn zus heeft er 1 via een betalingsregeling (rentevrij of kosten) aangeschaft. Mijn ouders en ook mijn zuster zijn uiterterst tevreden over Practicomfort. Mijn ouders zijn al 7 jaar aangesloten bij dit bedirjf en mijn zuster 2,5 jaar. Ik heb mijn familie leden nog nooit horen klagen over deze firma. Worden altijd zeer netjes geholpen door (helaas voor u) zeer nette medewerkers!! Ik kan dus niet begrijpen waarom het bij u anders zou lopen dan bij mijn familie!! Heeft u soms wat personelijks tegen dit bedrijf of heeft u niet veel te doen!! Ga eens een echte baan zoeken dan een goed bedrijf in negatief daglicht te zetten. Ik lees de laatste tijd veel van u, in verschillende stijlen aan verhalen. Ik hoop dat u uw tijd in de toekomst wat nuttiger gaat gebruiken. Ga anders kijken op een kleuterschool of zij nog wat sprookjesvertellers kunnen gebruiken. Dan heeft u gelijk een leuke job!!!!!!!!! Succes met solliciteren ...........................
Tjonge ,en daar heb jij speciaal een account voor aangemaakt.
Wordt het te heet onder je voeten,te veel klachten?
medewerker van practicomfort.
Jij bent echt een sprookjesverteller.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door trebelski »

spyke schreef: Ik kan dus niet begrijpen waarom het bij u anders zou lopen dan bij mijn familie!! Heeft u soms wat personelijks tegen dit bedrijf of heeft u niet veel te doen!! Ga eens een echte baan zoeken dan een goed bedrijf in negatief daglicht te zetten. Ik lees de laatste tijd veel van u, in verschillende stijlen aan verhalen.
Zo te lezen begrijpt u wel meer niet! Veel dommer kan het namelijk niet en misschien is chocomelk wel een dame :mrgreen:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Scootmobiel via Practicomfort, wat een onbeschofte mensen!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

spyke schreef:Meneer chocomel, ik snap niets van uw commentaar. Mijn moeder en vader en 1 zuster hebben ook een scootmobiel via Practicomfort aangeschaft. Mijn zus heeft er 1 via een betalingsregeling (rentevrij of kosten) aangeschaft. Mijn ouders en ook mijn zuster zijn uiterterst tevreden over Practicomfort. Mijn ouders zijn al 7 jaar aangesloten bij dit bedirjf en mijn zuster 2,5 jaar. Ik heb mijn familie leden nog nooit horen klagen over deze firma. Worden altijd zeer netjes geholpen door (helaas voor u) zeer nette medewerkers!! Ik kan dus niet begrijpen waarom het bij u anders zou lopen dan bij mijn familie!! Heeft u soms wat personelijks tegen dit bedrijf of heeft u niet veel te doen!! Ga eens een echte baan zoeken dan een goed bedrijf in negatief daglicht te zetten. Ik lees de laatste tijd veel van u, in verschillende stijlen aan verhalen. Ik hoop dat u uw tijd in de toekomst wat nuttiger gaat gebruiken. Ga anders kijken op een kleuterschool of zij nog wat sprookjesvertellers kunnen gebruiken. Dan heeft u gelijk een leuke job!!!!!!!!! Succes met solliciteren ...........................

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Spyke ik zou zeggen lees het topic eens van voor af aan, mischien
dat u er dan anders over denkt als wat u net hier hebt getypt gericht aan mij.

Ik hoop dat u uw tijd in de toekomst wat nuttiger gaat gebruiken als hier wat
neer zetten wat nergens op slaat.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten