LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen met bethahistine!!!!

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
manondoris

Re: ervaringen met bethahistine!!!!

Ongelezen bericht door manondoris »

ja doen we zeker, ciske was het of is het bij jou ook stress? hij heeft ook niet dat gehoor verlies waar iedereen het over heeft. :?:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

manondoris schreef:ja doen we zeker, ciske was het of is het bij jou ook stress? hij heeft ook niet dat gehoor verlies waar iedereen het over heeft. :?:

yeps ook stress , je krijgt trouwens bij de KNO arts een hoortest , mijn gehoor is prima, en als je die duizeligheids testen hebt gehad weet je zeker de uitslag, ik was er ondanks dat het nog niet over is blij mee.

jouw man zal zeker nog veel last houden omdat die nu bang is en dat roept die duizeligheid weer op, helaas.

manondoris

ciske schreef:
manondoris schreef:ja doen we zeker, ciske was het of is het bij jou ook stress? hij heeft ook niet dat gehoor verlies waar iedereen het over heeft. :?:

yeps ook stress , je krijgt trouwens bij de KNO arts een hoortest , mijn gehoor is prima, en als je die duizeligheids testen hebt gehad weet je zeker de uitslag, ik was er ondanks dat het nog niet over is blij mee.
zou ik ook zijn :wink: wat een ellende allemaal ik hoop voor jou dat je er in de toekomst ook helemaal van af komt :( heb jij toevallig ook ontspannings therapie gehad! mijn man heeft nu acupunctuur en wil volgende week met deze gaan praten of dat niet beter gestopt kan worden en over te stappen naar een ontspannings therapeut ,dit zit bij ons allemaal in een gezondheids centrum.

ciske

ik heb geen ontspannings therapie, zit niet in mijn pakket ik heb het redelijk onder controle via die linken , soms komt het nog op.

acupunctuur lijkt mij niet te helpen hierbij. ken je beter de therapeut nemen.

wikky

Ongelezen bericht door wikky »

hoi manondoris,...
ik heb niet alles terug gelezen,maar ik zal hier een link neerzetten,daar kun je even op kijken of het misschien dit is wat jouw vriend heeft!!
ik heb het ook een aantal jaren geleden ook gehad,mocht toen ook 3 maanden geen auto rijden ppffff
ik zal straks alles even terug lezen want ik heb nu geen tijd..

http://www.mtchuizen.com/bppv.php

groetjes wikky

manondoris

wikky ,dank je ook erg herkenbaar op deze site,lijkt mij eerder dat hij dat heeft! die buig/kiep methode heeft hij meegekregen om thuis te doen. gisteren was hij hier al druk mee :lol: je moet toch wat :P help bethahistine wel als je deze aandoening hebt? het doet me goed dat in dit geval het wel weer over gaat.morgen worden zijn oren ook nog uitgespoten, mischien dat het helpt ,we zien wel! dank voor het meedenken en de tips.

wikky

ik weet niet of bethahistine helpt,ik ken het medicijn niet,ik kreeg iets van cinnerazine of zoiets...
het zijn eigenlijk tabletjes tegen reisziekte...
maar die draaiduizelingen kunnen je wel heel ongelukkig maken hoor,het heeft bij mij 1 jaar geduurd,het werd wel steeds minder dat wel,maar ik voelde me diep ongelukkig toen ik het had ppff
ik werd er zo bang van,ik dacht dat ik een herseninfarct kreeg toen ik het de 1e keer voelde :lol:
zielig voor hem hoor,het is zeker geen pretje,maar uiteindelijk onschuldig (daar heb je wat aan)..
zeg maar niet tegen die vriend van jou dat het zo lang geduurd heeft bij mij want anders maakt hij zich misschien daar zorgen over!!
gr willeke

ciske

:lol: die vriend is haar man wikky

het wordt inderdaad minder alleen moet je man leren er mee om te gaan.

manondoris

ciske schreef::lol: die vriend is haar man wikky

het wordt inderdaad minder alleen moet je man leren er mee om te gaan.
dat wist ze al :lol: ik had het hier al neergezet zoals het is wikky , een paar pagina,s terug :wink:

wikky

ik heb nog echt niks terug gelezen,ik heb het ook zo druk :P
doe ik vanavond even!! :mrgreen:

ciske

is er al iets bekend wat behandeling betreft manondoris?

manondoris

nee ,volgende week moet ie terug bij de huisarts en dan zal ie wel meer horen.vandaag heeft ie een kastje gekregen voor 24 uur ,om zijn hart te onderzoeken en zijn oren zijn uitgespoten vandaag.

ciske

okee , succes met dat kastje.

wikky

gelukkig krijgt hij het kastje maar voor 24 uur,ik heb het in januari 7 dagen en nachten om moeten houden,dat vind ik iets té hoor en alle uitslagen waren goed toen...
succes met jouw manneke :wink:

ciske

@manondoris, hoe is dit afgelopen? goed hoop ik voor jullie :wink:

manondoris

ja gelukkig was alles goed met zijn hart! en met de bethahistine gaat het ook beter met hem,hij is minder dol en duizelig,wel heel veel gesoes in zijn oren.hij heeft nu 2x ontspanningstherapie gehad en dat doet hem wel goed, ook word dan zijn nek masseerd,die erg vast zit. slapen gaat nog niet zo heel goed maar hopen dat alles nu in de steigende lijn blijft gaan :D

ciske

:D super fijn om te horen.

Gesloten