| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Maffia-praktijken CanalDigitaal
Re: Maffia-praktijken CanalDigitaal
Dat is niet echt de vraag.
De vraag is of ze door het activeren van een 2e smartcard de contractduur met een heel jaar kunnen verlengen, waardoor ik nu niet terug kan naar een goedkoper pakket. Volgens hen kan dit alleen aan het einde van het contract volgend jaar april nu i.v.m. de verlenging met een jaar.
De vraag is of ze door het activeren van een 2e smartcard de contractduur met een heel jaar kunnen verlengen, waardoor ik nu niet terug kan naar een goedkoper pakket. Volgens hen kan dit alleen aan het einde van het contract volgend jaar april nu i.v.m. de verlenging met een jaar.
Heb je met de tweede smartcard ook hetzelfde pakket gekozen of een of andere keuze gedaan?thevilla schreef:Dat is niet echt de vraag.
Het zijn me een stelletje daar
Wij hebben ook grote problemen met ze
Dem29 schreef:Het zijn me een stelletje daar
Wie niet, ik kom maar niet van hun nieuwsbrief af
Gewoon afmelden, zoals bij ieder ander bedrijf.Har06 schreef:Dem29 schreef:Het zijn me een stelletje daar
Wie niet, ik kom maar niet van hun nieuwsbrief af
U ontvangt onze nieuwsbrief eens per maand. U kunt zich eenvoudig afmelden indien u er geen prijs meer op stelt.
Het afmelden doe ik inderdaad regelmatig, ik wordt niet uitgeschreveneleven schreef:Gewoon afmelden, zoals bij ieder ander bedrijf.Har06 schreef:Dem29 schreef:Het zijn me een stelletje daar
Wie niet, ik kom maar niet van hun nieuwsbrief afU ontvangt onze nieuwsbrief eens per maand. U kunt zich eenvoudig afmelden indien u er geen prijs meer op stelt.
-
F.van Holten
Afzender kan u heel simpel blokkeren in u mailbox.
F.van Holten schreef:Afzender kan u heel simpel blokkeren in u mailbox.
ha ha en m,n mailbox vol laten lopen met onzinnige berichten
-
F.van Holten
@HAR6
Ik weet het, lezen valt niet mee maar,
De afz. van de hinderlijke nieuwsbrief kan u heel simpel blokkeren in u mailbox, dus waarmee loopt deze dan vol ???
De afz. van de hinderlijke nieuwsbrief kan u heel simpel blokkeren in u mailbox, dus waarmee loopt deze dan vol ???
v H de blokkades nemen ook opslagruimte in, stop eens met met mij jouw mening in de strr te duwenF.van Holten schreef:@HAR6
-
F.van Holten
Ik douw niets ergens door,
Ik vertel heel simpel hoe u van deze hinderlijke mail af kunt komen, dit is trouwens maar één van de manieren.
Jammer dat u nu ook weer niet wilt weten hoe iets werkt, u roept maar steeds wat.
Prettige avond verder.
Ik vertel heel simpel hoe u van deze hinderlijke mail af kunt komen, dit is trouwens maar één van de manieren.
Jammer dat u nu ook weer niet wilt weten hoe iets werkt, u roept maar steeds wat.
Prettige avond verder.
Proefondervindelijk vastgesteld dat ik niet van de nieuwsbrieven van CD afkom, inmiddels Cunsuwijzer ingeschakeldF.van Holten schreef:Ik douw niets ergens door,
Prettige avond verder.
-
F.van Holten
Proefondervindelijk fout gedaan !!
De site die u blokkeerd blijft bij de provider, en ziet u nooit, en word daar verwijderd.
Ik zelf heb er tientallen zo geblokkeerd, allemaal van ING code vragen, Duitse/Poolse
Enz.
Normale gang van zaken.
De site die u blokkeerd blijft bij de provider, en ziet u nooit, en word daar verwijderd.
Ik zelf heb er tientallen zo geblokkeerd, allemaal van ING code vragen, Duitse/Poolse
Enz.
Normale gang van zaken.
En op de reactie wachten wij graag, net zoals de website, waar wij goedkoper kunnen parkeren op Schiphol.Har06 schreef:Proefondervindelijk vastgesteld dat ik niet van de nieuwsbrieven van CD afkom, inmiddels Cunsuwijzer ingeschakeldF.van Holten schreef:Ik douw niets ergens door,
Prettige avond verder.
F.van Holten schreef:Proefondervindelijk fout gedaan !!
Ik zelf heb er tientallen zo geblokkeerd, allemaal van ING code vragen, Duitse/PoolseEnz.
Normale gang van zaken.
??????????
eleven schreef:En op de reactie wachten wij graag, net zoals de website, waar wij goedkoper kunnen parkeren op Schiphol.Har06 schreef:Proefondervindelijk vastgesteld dat ik niet van de nieuwsbrieven van CD afkom, inmiddels Cunsuwijzer ingeschakeldF.van Holten schreef:Ik douw niets ergens door,
Prettige avond verder.
heel eenvoudig 11, het advies van v H opvolgen en € 96 doorspoelen
Inderdaad en begrijpend helemaal niet.Har06 schreef:F.van Holten schreef:Proefondervindelijk fout gedaan !!
Ik zelf heb er tientallen zo geblokkeerd, allemaal van ING code vragen, Duitse/PoolseEnz.
Normale gang van zaken.
??????????
@HAR6
Ik weet het, lezen valt niet mee
Ik wil geen advies van V H opvolgen, maar van jouw weten waar het goedkoper is, dan het bericht van V H.Har06 schreef:eleven schreef:En op de reactie wachten wij graag, net zoals de website, waar wij goedkoper kunnen parkeren op Schiphol.Har06 schreef:
Proefondervindelijk vastgesteld dat ik niet van de nieuwsbrieven van CD afkom, inmiddels Cunsuwijzer ingeschakeld
heel eenvoudig 11, het advies van v H opvolgen en € 96 doorspoelen
-
F.van Holten
Har06 schreef:F.van Holten schreef:Proefondervindelijk fout gedaan !!
Normale gang van zaken.
??????????
Beste HAR06
Nog even voor u, mail adressen uit Duitsland/Polen/Zweden enz, vragen in gebrekkig NL. of ik even mijn code's wil doorgeven i.v.m onderhoud. Velen onder ons krijgen deze vragen op de mail
Dit is dan weer een uitleg voor u.
Ik stop met u.
Prettige avond.
oh hoe weet V H dat er velen zijn?, laat mij en m,n sociale omgeving nu die ervaringen niet te hebben, natuurlijk kan m,n provider blokkades inrichten voor spam berichten,ikzelf kan blokkeren waarna de mailings in het postvak ongewenst terrecht komen.F.van Holten schreef:Har06 schreef:F.van Holten schreef:Proefondervindelijk fout gedaan !!
Normale gang van zaken.
??????????
Beste HAR06
Nog even voor u, mail adressen uit Duitsland/Polen/Zweden enz, vragen in gebrekkig NL. of ik even mijn code's wil doorgeven i.v.m onderhoud. Velen onder ons krijgen deze vragen op de mailDit is dan weer een uitleg voor u.
Ik stop met u.
Prettige avond.
Ik wil van C D helemaal niet krijgen