LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eurecxcel partners

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Info »

@ Snot:

Tnx, het is alleen echt jammer dat er nou NIEMAND van de aanwezige MLMers ook maar een KLEIN beetje inhoudelijk kan reageren, terwijl ze zich wel geroepen voelen om reclame te maken....Ik moet geloof ik echt SMEKEN om een beargumentatie....En als je dan wat krijgt is het van het niveau als dat van Advocaat........

@ Advocaat:

WHAT THE F*CK ARE YOU TALKING ABOUT ???? Hebben we het nog over hetzelfde onderwerp ??? Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen...Als er IEMAND is die mij uit kan leggen wat de redenatie is die hij volgt en wat zijn argumenten zijn zou ik u erg dankbaar zijn...

Pietje

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Pietje »

En ik wil aan info toevoegen dat die berekening nog steeds klopt als je niet alleen binnen Nederland maar binnen de hele wereld kijkt!
Met 6 miljard klanten (15 per verkoper) zijn er 400 miljoen verkopers, waarvan (5 voudige piramide) 333 miljoen op de onderste laag (7). Op laag 0 (waar je goed verdient) zitten dan maar 4267 mensen, daarboven zitten 853 mensen en op laag 1 (redelijk inkomen) zitten 21.333 mensen.
Samenvattend: 333 miljoen mensen maken verlies en krijgen te horen dat ze losers zijn terwijl maar 30duizend mensen verdienen, de kans dat je succesvol gaat zijn is dus kleiner dan 1 op 10.000 dat is 0.01%, dat is toch schandalig!
En nu wil ik niet horen dat ik een boekhouder, nerd of loser ben, wat je van me denkt mag je zelf weten!
Ik wil graag een inhoudelijke reactie op de cijfers, want dat is toch waar het uiteindelijk om draait!

zeug

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door zeug »

radar.kassa.consumentenbond niveau hier! (niet hoog.burgelijk)

binnenkort spreekt niemand op deze forum meer.

zeug

Beer

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Beer »

binnenkort spreekt niemand op deze forum meer
Als je tegen mensen zegt dat ze een laag niveau hebben, moet je geen taalfouten maken, zeug!

p.r. de vries

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door p.r. de vries »

hersenhelft impliceert hersens. je bedoelt waarschijnlijk de rechterkant van je hoofd.

Dribbel

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Dribbel »

De taal en houding van info is dermate 'agressief' dat ik niet eens (meer) op zijn 'reacties' inga.
pietje schreef:En ik wil aan info toevoegen dat die berekening nog steeds klopt als je niet alleen binnen Nederland maar binnen de hele wereld kijkt!
Met 6 miljard klanten (15 per verkoper) zijn er 400 miljoen verkopers, waarvan (5 voudige piramide) 333 miljoen op de onderste laag (7). Op laag 0 (waar je goed verdient) zitten dan maar 4267 mensen, daarboven zitten 853 mensen en op laag 1 (redelijk inkomen) zitten 21.333 mensen.
Samenvattend: 333 miljoen mensen maken verlies en krijgen te horen dat ze losers zijn terwijl maar 30duizend mensen verdienen, de kans dat je succesvol gaat zijn is dus kleiner dan 1 op 10.000 dat is 0.01%, dat is toch schandalig!
A) die 15 klanten is nergens op gebaseerd, gemiddeld heeft een excel adviseur 9,2 klanten.
B) je verdient niet alleen op laag 0 goed.
C) 333 miljoen maken verlies?? Je kent het systeem/plan duidelijk niet. Bij die 15 klanten waar je het over hebt heeft elke adviseur zijn investering al lang terug gekregen. Zoland hij die 15 klanten heeft krijgt hij van de telefoonrekening van die klanten een %. Natuurlijk verdient niet iedereen even veel als de persoon die een stuk hoger staat maar als iemand dat nou niet als doelstelling heeft? Of als iemand dat wel heeft maar het niet is gelukt en nu maar 50 euro per maand bijverdiend? Zonder daar elke maand iets voor te hoeven doen?[/quote]

Dribbel

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Dribbel »

Nog wel even een reactie op deze dan:
Ik weet nog niet of EX beter of slechter gaat worden dan KPN, lijkt me ook niet interessant, EX bevindt zich nanelijk niet eens op eenzelfde niveau als KPN maar valt meer onder de Tele2, 1602 en andere CS bedrijfjes....Je zou trouwens ook eens wat research moeten doen over de lancering van Euroexcel in Ierland....'Maar er zit helemaal geen EX in Ierland' ?...Nee, inderdaad....Niet meer, nee.
A)Ik zou Excel geen bedrijfJE noemen. Als je research had gedaan zou je weten wat de omvang/omzet is.
B)Vartec-Excel is in de VS toch echt de 3e telecomprovider die alleen AT&T en Sprint voor zich moeten laten.
C)Tele2 etc zijn resellers, Excel heeft ook hardware: pops, switches etc maar dit heb ik al eens gezegd
D) Ierland? www.eurexcel.ie

S.P.

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door S.P. »

Als jullie teveel klachten hebben met je huidige provider raad ik jullie gewoon aan om naar die provider tegaan die je wel bevalt.

Mochten jullie meer over ACN willen weten, dit is mijn emailadres [email protected]

Aangezien wij geen reclame maken mag ik niet meer vertellen.

Ik kan wel zeggen dat wij vanaf 1 november met een NIEUWE unieke actie komen waar geen concurrent (ook niet KPN of Tele2) tegen op kan.

Henky

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Henky »

[voor de tweede keer, bij de eerste keer viel de verbinding weg, dank aan Essent]

Even wat puntjes,

1) Op de Forbes500 komt helemaal GEEN , (goeie tip overigens) Vartec/Excel voor. Ook niet alleen of in welke woord/letter combinatie dan ook!! Zal wel aan mij liggen.
2) Een punt wat nog helemaal niet aan de orde is geweest, ook "uitvallers" leveren nog inkomsten op zonder dat Eurexcel hier ook maar iets voor hoeft te doen of te betalen. Ze doen dit via de administratie van de "nieuwe vertegenwoordigers". Dit is de info die aan de zgn upline verstrekt moet worden. Gewoon zakkenvullerij als je het mij vraagt.
3) Zelfs in de VS (en daar zijn ze toch niet vies van zaken doen) is MLM omstreden, zeker als het gaat om de zgn. "recruitmentfee" Waarom wordt dit door Eurerexcel -zelfs bij de Pre-launch- toegepast?
4) Als Eurexcel door Tros Opgelicht (het bekijken op internet meer dan waard), wordt bekritiseerd zwijgt het managment. Op zijn zachts gezegd verdacht.
5) En dan de verschillen tussen hier en de VS, daar kun je al voor $50 meedoen.

Mijn conclusie zal niemand verbazen, niet doen. Teveel risco, teveel onduidelijkheid, teveel blabla (van de verkooppraatjes op zo'n bijeenkomst wordt je zowieso al onpasselijk)

Henk

superboer

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door superboer »

polder henkie poldermodel. volgende. wat interesseert mij wat jouw mening is. ik weet het wel beter.. overigens moet je de goede magazines lezen want in america overigens ook europa was de media negatief het is nu aan het bij draaien naar positief. ach ja niet iedereen houdt van bigmacs maar ze worden wel verkocht.

Mwabaw

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Mwabaw »

Henky schreef: 1) Op de Forbes500 komt helemaal GEEN , (goeie tip overigens) Vartec/Excel voor. Ook niet alleen of in welke woord/letter combinatie dan ook!! Zal wel aan mij liggen.
2) Een punt wat nog helemaal niet aan de orde is geweest, ook "uitvallers" leveren nog inkomsten op zonder dat Eurexcel hier ook maar iets voor hoeft te doen of te betalen. Ze doen dit via de administratie van de "nieuwe vertegenwoordigers". Dit is de info die aan de zgn upline verstrekt moet worden. Gewoon zakkenvullerij als je het mij vraagt.
3) Zelfs in de VS (en daar zijn ze toch niet vies van zaken doen) is MLM omstreden, zeker als het gaat om de zgn. "recruitmentfee" Waarom wordt dit door Eurerexcel -zelfs bij de Pre-launch- toegepast?
4) Als Eurexcel door Tros Opgelicht (het bekijken op internet meer dan waard), wordt bekritiseerd zwijgt het managment. Op zijn zachts gezegd verdacht.
5) En dan de verschillen tussen hier en de VS, daar kun je al voor $50 meedoen.

Mijn conclusie zal niemand verbazen, niet doen. Teveel risco, teveel onduidelijkheid, teveel blabla (van de verkooppraatjes op zo'n bijeenkomst wordt je zowieso al onpasselijk)
1)geen tijd om het uit te zoeken. Ze stonden er wel op en in het augustus nummer is er ook positief over excel gesproken.
2)de uitvallers leveren excel niks meer op. De klanten van de uitvallers nog wel, dat klopt. Daar is niks raar aan vind ik,.. moet excel ze dan afsluiten of ze aan iemand geven die er zelf geen werk voor heeft verricht? En wie is hier de dupe van, niemand toch? De klant merkt er niks van. Je verdere uitleg snap ik niet. Als er een MR (adviseur) uitvalt dan schuiven de andere MR's gewoon een stukje omhoog.
3)Er is een recruitment fee omdat men mensen wil die ook klanten aanbrengen. Met slechts 5 klanten (die dus niks hoeven te investeren omdat ze klant en geen 'partner' zijn) heb je die 325 terug. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat er tijdens de pre-launch geld wordt gevraagd, je kan je immers nog niet eens officieel inschrijven.
4)Het management zweeg niet, het zei dat er geen productinfo voor NL is. Daarmee geeft men aan dat ze de tarieven niet vrij gaan geven voordat de launch is. De andere info is via het internet te vinden. Overigens zijn er genoeg grote NL bedrijven die niet meer voor de camera van dit soort programmas verschijnen omdat het toch alleen maar negatieve praat is en men niet voor rede vatbaar is.
5) ja? en? In de VS KUN je idd voor 50$ meedoen maar dan krijg je ook beduidend minder dan wanneer je in de VS 299$ betaalt. je mag dan, geloof ik, alleen klanten aanbrengen of het eens proberen.

Henk, als je het niet wilt waarom ga je dan naar zo'n meeting waar je onpasselijk van wordt? Doe er lekker niet aan mee, MLM is niet voor iedereen.[/quote]

Henky

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Henky »

Bedankt voor het commentaar,

Maar, 'k Heb d'r een hekel aan als er onzin wordt uitgekraamd.
Iedereen kan zelf[/url]http://www.forbes.com/lists kijken op de forbes500. Als ik me vergis krijg je m'n excuses maar kijk t' dan ook na, en typ niet "zomaar" iets. Mogelijk dat ze d'r in augustus wel op hebben gestaan maar NU niet (meer!

Henky

Mwabaw

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Mwabaw »

Als jij het hebt opgezocht en ze er niet bij ziet staan geloof ik dat, dat ga ik niet controleren. Ze hebben er wel in gestaan en ook in een aantal edities is er over gesproken. Ik heb wel hardcopies van die edities gezien maar vreemd genoeg kan ik die ook niet op de site vinden. Of het ligt aan het zoekprogramma of aan iets anders... Leugens moeten idd niet verteld worden maar helaas, dan doen mensen soms.

Pino

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Pino »

Leuk dat er over de inhoud wordt gepraat (meestal). Ik lees dat als je 5 klanten aanmeld (binnen 90 dagen, of heb je langer?) je je inschrijfgeld (€325) terugkrijgt. Wel wil ik naar aanleiding van Pietje even weten hoeveel partners iemand gemiddeld onder zich heeft en wat het percentage is dat je van de rekening van je klanten krijgt (en als dat variabel is, waar dat vanaf hangt). Want ik denk dat wat hij zegt ergens wel klopt.
Heeft excel ook een site voor nederland? wat is het adres

Dribbel

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Dribbel »

pino schreef:Leuk dat er over de inhoud wordt gepraat (meestal). Ik lees dat als je 5 klanten aanmeld (binnen 90 dagen, of heb je langer?) je je inschrijfgeld (€325) terugkrijgt. Wel wil ik naar aanleiding van Pietje even weten hoeveel partners iemand gemiddeld onder zich heeft en wat het percentage is dat je van de rekening van je klanten krijgt (en als dat variabel is, waar dat vanaf hangt). Want ik denk dat wat hij zegt ergens wel klopt.
Heeft excel ook een site voor nederland? wat is het adres
Binnen 90 dagen is correct. (Niet om Excel de hemel in te prijzen maar vergelijk het eens met de 30 dagen van ACN en Euphony,..best redelijk van Excel toch?)
Hoeveel partners iemand gemiddeld onder zich heeft weet ik niet en ik zou ook niet weten waar het uit te vinden. Wel heeft elke MR (partner) gemiddeld 9,2 klanten onder zich.
Van je eigen klanten krijg je 2-10% en dat is afhankelijk van de cumulatieve omzet. Is deze per maand <1500EUR dan is het 2%... 1500>=5% en loopt er een staffeltje waarbij 11.000>=10% Erg kort, hopelijk duidelijk?
De NL site van Excel gaat 26 oktober open, omdat ze dan operationeel zijn en de tarieven openbaar worden gemaakt.

Ga je me nog mailen Pino?? :) [/quote][/url]

Dribbel

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Dribbel »

Misschien ook leuk om te weten:
niveau 0, eigen klanten, 2-10%
1 0,25%
2 0,25%
3 0,25%
4 0,25%
5 0,25%
6 1%
7 5%
Totaal dus max 17,25 % maar in de meeste gevallen 9,25% van de telefoonrekening van een consument wordt aan de partner uitbetaald.

Succes met rekenen. :)

ARVD

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door ARVD »

Beste meneer Info

Wie bent u, u lijkt wel enigzins op onze goede bekende vriend Volkert van der GRAAf, je weet wel die onze man Fortuin heeft neer getriggerd.

Als de reacties u niet bevallen zit u als een Fidel Castro de berichten weg te halen van dit forum...

Schijtebroek !

Je betn vast lid van een vage politieke partij uit Wageningen..........

Ongelofelijk zeg.........

Beter

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Beter »

O dan zit je bij ACN beter !

1e niveau 0,25%
2e niveau 0,25%
3e niveau 0,25%
4e niveau 0,25%
5e niveau 0,25%
6e niveau 1%
7e niveau 6%

Groeten

Dribbel

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Dribbel »

Oh wauw..ACN heeft ook een paar weken 6% en denkt dan gelijk beter te zijn. Er zit nog meer in een compensatieplan en in de dienstverlening die bepalen waar je 'beter zit'..

Dribbel

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Dribbel »

PS: als je dan een vergelijk maakt: vergelijk dan ook de % over je eigen klanten en de daarbij behorende staffel eens..

Gesloten