masterslave schreef:
Ik wek geen indruk, maar je moet mijn bijdrage lezen.
Als je onderstaande schrijft, wek je toch echt die indruk...
Ik kan niet begrijpen, waarom jullie op mijn antwoord aan TS hier een discussie voeren. Behalve Guardian72 en mijn persoon is er nog geen advies van jullie voor TS geweest. De vraagstelling van TS was/is:
Ik krijg bedelbrieven, hoe moet/ kan ik dit stoppen!
masterslave schreef:
Ik heb TS een tip gegeven, hoe hij/zij met het verhaal met de kaarten moet doen. Alleen heb ik niet specifiek vermeld, hoe hij/zij het kan stoppen.
Ok, dan laat jouw oplossing voor TS maar komen?
Dat je die tip hebt gegeven en dat het in de opening van TS staat, heb ik nooit ontkend. Dat achter alleen.. wat je achterwege hebt gelaten, was nu wel precies de vraag van TS. Verder had TS geen enkele vraag gesteld..
Ik heb ook niet DE oplossing paraat. Infofilter.nl leek me zeker geen slechte tip, maar die was niet van mij. Overigens ken ik de site wel.. Maar daar ik zoiets nooit aan de hand heb gehad, kan ik niet met 100% zekerheid zeggen of bewijzen dat het werkt..
Nog wat mogelijkheden, waarvan ik niet weet of het werkt.
Registratie bij postfilter.nl. krijgen ze nogmaals post dan klagen bij de organisatie en bij onbevredigend antwoord klagen bij Reclame Code Commissie.
Post retourneren met mededeling bewoner niet aanwezig op dit adres of vertrokken.
Beetje luguber.. Bewoner overleden en terugsturen.
Plak de envelop op een grote doos oud papier (geen adresetiket erin!!) en zet er een antwoordnummer op en bewoner vertrokken en volgende ongevraagde post wordt op dezelfde wijze geretourneerd.
Mail de organisatie met het verzoek om de gegevens uit het bestand te verwijderen.. bij herhaling van ontvangen post een klacht indienen bij OPTA ?
Beetje onpraktisch.. verhuizen.
En wat is nu volgens jou de oplossing ?