LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom stelt UWV mijn verplichte medische expetise te doe ?

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
witte angora
Berichten: 31963
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Waarom stelt UWV mijn verplichte medische expetise te doe ?

Ongelezen bericht door witte angora »

Aangezien Monliesuper verder niet gereageerd heeft, * conclusie ingetrokken, tekst aangepast*
Laatst gewijzigd door witte angora op 13 jul 2011 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Waarom stelt UWV mijn verplichte medische expetise te doe ?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

^^ 'Wie zwijgt stemt toe' gaat niet altijd op.
Je doet wel erg harde aannames zonder te weten of die kloppen.
Ik denk dat er geen reactie meer komt van Mollie.
Slotje dus!

witte angora
Berichten: 31963
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Waarom stelt UWV mijn verplichte medische expetise te doe ?

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb de vraag of ze onder curatele heeft gestaan drie keer gesteld, maar monlie ging er steeds niet op in.

@ Vogels:
Mocht ik niet meer reageren: ik heb nooit onder curatele gestaan.
Grappig dat je een vraag beantwoord die niet gesteld is. :lol:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Waarom stelt UWV mijn verplichte medische expetise te doe ?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

witte angora schreef:Ik heb de vraag of ze onder curatele heeft gestaan drie keer gesteld, maar monlie ging er steeds niet op in.
Dus als je drie keer een vraag stelt en je krijgt geen antwoord, dan is het antwoord automatisch 'ja'?
Gevaarlijke theorie.

witte angora
Berichten: 31963
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Waarom stelt UWV mijn verplichte medische expetise te doe ?

Ongelezen bericht door witte angora »

VioletPrue schreef:
witte angora schreef:Ik heb de vraag of ze onder curatele heeft gestaan drie keer gesteld, maar monlie ging er steeds niet op in.
Dus als je drie keer een vraag stelt en je krijgt geen antwoord, dan is het antwoord automatisch 'ja'?
Gevaarlijke theorie.
* Conclusie ingetrokken, er zijn dus meer mogelijkheden waar ik niet aan dacht.*

Of weet jij iets anders, waardoor het vage verhaal verklaarbaar wordt?
Laatst gewijzigd door witte angora op 13 jul 2011 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.

morundo
Berichten: 225
Lid geworden op: 12 jun 2010 21:06

Re: Waarom stelt UWV mijn verplichte medische expetise te doe ?

Ongelezen bericht door morundo »

Het is duidelijke dat ze niet onder curatele staat,anders had alles de curator moeten regelen en dan had zij hem kunnen aanspreken hiervoor.
Ze zegt duidelijke dat zij haar eigen woordvoerder is ivm haar zaken en de uvv.

witte angora
Berichten: 31963
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Waarom stelt UWV mijn verplichte medische expetise te doe ?

Ongelezen bericht door witte angora »

Het is duidelijke dat ze niet onder curatele staat,
*Tekst aangepast*

Maar ondertussen heeft niemand een andere mogelijke verklaring voor het vage verhaal. Want dat iemand zonder indicatie, zonder iets te tekenen, zonder iets te weten, direct na de scheiding over een Wajong beschikt, en nota bene in de Sociale Werkvoorziening heeft gewerkt, dat gaat er bij mij niet in.
Laatst gewijzigd door witte angora op 13 jul 2011 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Waarom stelt UWV mijn verplichte medische expetise te doe ?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

witte angora schreef:
VioletPrue schreef:
witte angora schreef:Ik heb de vraag of ze onder curatele heeft gestaan drie keer gesteld, maar monlie ging er steeds niet op in.
Dus als je drie keer een vraag stelt en je krijgt geen antwoord, dan is het antwoord automatisch 'ja'?
Gevaarlijke theorie.
Kan jij vinden. Het is niet alleen het niet beantwoorden van de vraag, maar het totale plaatje. Curatele kan namelijk een reden zijn voor het feit dat monliesuper niet weet hoe ze aan de wajong gekomen is, zonder dat er volgens haar een indicatie is. In dat geval zijn alle beslissingen buiten haar om genomen, en is haar gewoon niks verteld.

Of weet jij iets anders, waardoor het vage verhaal verklaarbaar wordt?
Ze kan psychisch enorm in de war zijn.
Ze kan het zich echt niet meer herinneren, maar ze heeft wel getekend.
Ze kan een dusdanig laag IQ hebben dat ze het niet begrepen heeft, maar wel degelijk getekend.
Er kan van alles, maar daarom hoeft het nog niet als de waarheid aangenomen te worden op internet omdat ze een vraag niet beantwoord.
Ze reageert al een tijdje niet meer.
Dit is iets, daar kom je waarschijnlijk niet achter.
Maar daarom hoef je nog geen ongefundeerde aannames te doen.
Kan voor haar, als zij wel nog eens iets komt posten, heel kwetsend en lullig over komen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Waarom stelt UWV mijn verplichte medische expetise te doe ?

Ongelezen bericht door Radar »

Dit bericht is gesloten door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels. Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

Gesloten