LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roboduster via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Onlineshopper
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 aug 2011 17:02

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Onlineshopper »

Ik heb om 2 uur met aangetekende post mijn RoboDuster naar Kromhout gestuurd. Hopelijk gaat het allemaal goed, ben wel blij dat ik alles verzekerd heb verzonden.

Balen dat ik niet nog een dag heb gewacht, maar hopelijk komt het ook met mijn centen of spullen goed.

Het TNT kantoor wijzigde de opgegeven postcode door Groupon overigens omdat deze niet zou kloppen. Kunnen jullie mij hier iets meer over vertellen?

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

En dan dit: ik stel vooralsnog geen prijs op groupon credits, ik wil gewoon die 7,50 terug

CGC
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2011 19:11

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door CGC »

Heb van Groupon de tip gekregen om ROBO DUSTER terug te sturen onder rembours naar Koestraat 35 5014EC Tilburg. Deze postcode bestaat niet en onder rembours opsturen kan ook niet, want ik moet hiervoor betalen en Kromhout kan de zending dan weigeren. Wanneer gaat Groupon ons eidelijk eens eerlijk antwoorden en gewoon geld terug geven? We hebben d deal toch ook met Groupon gesloten? Groupon verdient 85 euro per geleverde robo duster. Laten ze in elk geval dat bedrag serugstorten! Wie heeft er nog een suggestie?????

Onlineshopper
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 aug 2011 17:02

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Onlineshopper »

CGC schreef:Heb van Groupon de tip gekregen om ROBO DUSTER terug te sturen onder rembours naar Koestraat 35 5014EC Tilburg. Deze postcode bestaat niet en onder rembours opsturen kan ook niet, want ik moet hiervoor betalen en Kromhout kan de zending dan weigeren. Wanneer gaat Groupon ons eidelijk eens eerlijk antwoorden en gewoon geld terug geven? We hebben d deal toch ook met Groupon gesloten? Groupon verdient 85 euro per geleverde robo duster. Laten ze in elk geval dat bedrag serugstorten! Wie heeft er nog een suggestie?????
De postcode is 5014 EA volgens 'mijn' TNT kantoor. Ik heb hem aangetekend verstuurd met een verzekering van 500 euro.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Iemand al reactie gekregen van Groupon over retourzenden? Inmiddels 7 minuten na 16:00 en ik heb nog geen bericht gehad hoe ik mijn defecte robot mag terugsturen ... sterker nog, na mijn laatste contact van 2 dagen geleden, inclusief een extra email heb ik geen reactie gehad (of zelfs ontvangstbevestiging).. Groupon????

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

had je verwacht dan dat er om 16.00 uur iets geplaatst zou zijn?

voor alle zaken een eerste keer, maar bij groupon? #wisfulthinking

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Status update 23/8 (2): Twee punten:

1. Retournering / vervanging van de Robo-Duster geven we morgen uitsluitsel over, uiterlijk om 16.00. Daarna zal iedereen die contact met de klantenservice gehad heeft een e-mail van ons ontvangen met de retourprocedure.
Uiterlijk om 16:00 staat hier..

Maar ze hebben wel iets neergezet op de blog inmiddels...
Status update 24/8:

Zoals beloofd komen we bij jullie terug om de retourprocedure uit te leggen.

Onze distributeur BF Logistics neemt deze week per e-mail contact op met degene die contact hebben opgenomen met onze klantenservice om een afspraak te maken voor de retournering of de nalevering van een onderdeel. Hou daarom je (junk) mail goed in de gaten. De distributeur zal de Robo-Duster bij je thuis ophalen of het ontbrekende onderdeel daar afleveren.

Indien je een product hebt ontvangen dat niet naar behoren werkt en hebt aangegeven dat je een nieuwe wilt ontvangen, dan zal de Robo-Duster direct vervangen worden.

Mocht je je Robo-Duster willen retourneren, plak dan een briefje op de doos met de reden hiervan:
- Defect
- Ongewenst

Zodra wij van de distributeur de bevestiging hebben dat het product is opgehaald, zullen we het aankoopbedrag naar je terugstorten, samen met 20 Groupon Credits als compensatie voor het ongemak.

Nogmaals onze excuses voor alle overlast, we vertrouwen erop dat we je zo een passende oplossing hebben geboden.
Jammer dat ik een dag vrij zou moeten nemen, maar dat neem ik dan wel voor lief. Kan ik de dag mooi gebruiken om mijn huis te stofzuigen, want tja.. ik heb nou eenmaal geen werkende robot meer :(

Onlineshopper
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 aug 2011 17:02

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Onlineshopper »

Nou baal ik helemaal dat ik hem zelf heb teruggestuurd!!

Hopelijk komt het goed... :?

Tracktrace tot nu toe....


23.08.2011: Zending opgehaald en in sorteerproces
23.08.2011: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar 23.08.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum
24.08.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum
24.08.2011: Zending zit in afleverroute
24.08.2011: Chauffeur is onderweg
24.08.2011: 1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
24.08.2011: Niet aanwezig

Wat een verrassing...
Laatst gewijzigd door Onlineshopper op 24 aug 2011 16:27, 2 keer totaal gewijzigd.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

weer zon leuke... -neemt deze week contact op-

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

nou onlineshopper daar ben je weer mooi klaar mee, want nu gaat het pakketje naar het dichtsbijzijnde postagentschap om daar tenminste 3 weken stof te happen.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Nog een reden waarom ik niet wilde versturen, ik had dit ook wel een beetje verwacht ;). Wel enorm vervelend voor je Onlineshopper.

Onlineshopper
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 aug 2011 17:02

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Onlineshopper »

Daar ben ik idd ook huiverig voor... Nou ja, hopen dat TNT mij kan helpen met dit fiasco!
Gelukkig is hij verzekerd verzonden, scheelt toch weer wat grijze haren!

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

"gelukkig" is het blog van groupon nu ook stuk. Meer mensen op het idee gekomen om te gaan kijken ;)

EDIT: Daar is hij weer!

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Postnl zal het pakketje niet aan je retourneren eerder dan de wachtperiode op het agentschap. ongelooflijk zwaar ruk bah.

blog kaputt? gut ....drama is groter dan ik dacht.

Dat is het gevaar van electronica te grouponeren, zonder degelijke support gaat het in principe al mis, laat staan de logistiek om dit apparaat.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Blog doet het heeeeeel langzaam ;)

Dit is inderdaad een drama voor Groupon. Ik hoop voor ze dat die andere robotjes het wat beter gaan doen ;)

Onlineshopper
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 aug 2011 17:02

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Onlineshopper »

nononsensewim schreef:Postnl zal het pakketje niet aan je retourneren eerder dan de wachtperiode op het agentschap. ongelooflijk zwaar ruk bah.

blog kaputt? gut ....drama is groter dan ik dacht.

Dat is het gevaar van electronica te grouponeren, zonder degelijke support gaat het in principe al mis, laat staan de logistiek om dit apparaat.
Het drama valt mee! Ik krijg een formulier van TNT en als ik dat ingevuld terugstuur, krijg ik mijn pakketje weer thuis. :D
Fijn dat het allemaal niet zo omslachtig hoeft! *sarcasm*

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

das een positief puntje !

ben benieuwd naar de oplossing die groupon nu heeft. Wordt opgehaald? zonder kosten?

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Ze zeggen zonder kosten ja... (even los van een vrije dag). Daarna krijgt iedereen de 179 euro terug.. Die 7,50 krijg je door middel van een 10 credits.. tenminste, dat heb ik er nu van begrepen..

Goed.. dat neem ik dan nog wel voor lief.

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

De pakketten worden inderdaad bij je thuis, kostenloos opgehaald.

Mocht je een pakket hebben dat terugkomt doordat het niet aangekomen is / het adres niet klopte en je hiervoor kosten hebt gemaakt, stuur dan even een mail naar onze klantenservice. Wij vergoeden deze kosten voor jullie.

We hopen zo een oplossing te bieden waarbij Kromhout Trading niet meer in beeld is. Alle garantie en vragen rondom het product zullen nu via Groupon lopen.

@ Wim, ik probeerde je gister te bellen maar kreeg je helaas niet te pakken. Je hebt mijn nummer in het geval van vragen.

Mochten jullie vragen hebben dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Lilian

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

dit zijn goede geluiden!

echter klein puntje van kritiek, er was gemeld dat iedereen afzonderlijk gemaild zou worden, echter naar mijn weten is dat niet gebeurd.
en vwb telefonische bereikbaarheid van mij...ik heb een bedrijfje waarin communicatie een groot deel van de tijd opslokt. Een mail of smsje had evenwel dezelfde strekking en waardering gevonden.

Het bewijst nogmaals dat mijn aanbod nogmaals herhaald mag worden.
en dat meen ik serieus.

Gesloten