Pagina 21 van 26

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 23 aug 2011 19:08
door Onlineshopper
Ik heb om 2 uur met aangetekende post mijn RoboDuster naar Kromhout gestuurd. Hopelijk gaat het allemaal goed, ben wel blij dat ik alles verzekerd heb verzonden.

Balen dat ik niet nog een dag heb gewacht, maar hopelijk komt het ook met mijn centen of spullen goed.

Het TNT kantoor wijzigde de opgegeven postcode door Groupon overigens omdat deze niet zou kloppen. Kunnen jullie mij hier iets meer over vertellen?

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 23 aug 2011 19:14
door nononsensewim
En dan dit: ik stel vooralsnog geen prijs op groupon credits, ik wil gewoon die 7,50 terug

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 23 aug 2011 19:27
door CGC
Heb van Groupon de tip gekregen om ROBO DUSTER terug te sturen onder rembours naar Koestraat 35 5014EC Tilburg. Deze postcode bestaat niet en onder rembours opsturen kan ook niet, want ik moet hiervoor betalen en Kromhout kan de zending dan weigeren. Wanneer gaat Groupon ons eidelijk eens eerlijk antwoorden en gewoon geld terug geven? We hebben d deal toch ook met Groupon gesloten? Groupon verdient 85 euro per geleverde robo duster. Laten ze in elk geval dat bedrag serugstorten! Wie heeft er nog een suggestie?????

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 23 aug 2011 19:32
door Onlineshopper
CGC schreef:Heb van Groupon de tip gekregen om ROBO DUSTER terug te sturen onder rembours naar Koestraat 35 5014EC Tilburg. Deze postcode bestaat niet en onder rembours opsturen kan ook niet, want ik moet hiervoor betalen en Kromhout kan de zending dan weigeren. Wanneer gaat Groupon ons eidelijk eens eerlijk antwoorden en gewoon geld terug geven? We hebben d deal toch ook met Groupon gesloten? Groupon verdient 85 euro per geleverde robo duster. Laten ze in elk geval dat bedrag serugstorten! Wie heeft er nog een suggestie?????
De postcode is 5014 EA volgens 'mijn' TNT kantoor. Ik heb hem aangetekend verstuurd met een verzekering van 500 euro.

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:08
door whizzi
Iemand al reactie gekregen van Groupon over retourzenden? Inmiddels 7 minuten na 16:00 en ik heb nog geen bericht gehad hoe ik mijn defecte robot mag terugsturen ... sterker nog, na mijn laatste contact van 2 dagen geleden, inclusief een extra email heb ik geen reactie gehad (of zelfs ontvangstbevestiging).. Groupon????

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:12
door nononsensewim
had je verwacht dan dat er om 16.00 uur iets geplaatst zou zijn?

voor alle zaken een eerste keer, maar bij groupon? #wisfulthinking

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:19
door whizzi
Status update 23/8 (2): Twee punten:

1. Retournering / vervanging van de Robo-Duster geven we morgen uitsluitsel over, uiterlijk om 16.00. Daarna zal iedereen die contact met de klantenservice gehad heeft een e-mail van ons ontvangen met de retourprocedure.
Uiterlijk om 16:00 staat hier..

Maar ze hebben wel iets neergezet op de blog inmiddels...
Status update 24/8:

Zoals beloofd komen we bij jullie terug om de retourprocedure uit te leggen.

Onze distributeur BF Logistics neemt deze week per e-mail contact op met degene die contact hebben opgenomen met onze klantenservice om een afspraak te maken voor de retournering of de nalevering van een onderdeel. Hou daarom je (junk) mail goed in de gaten. De distributeur zal de Robo-Duster bij je thuis ophalen of het ontbrekende onderdeel daar afleveren.

Indien je een product hebt ontvangen dat niet naar behoren werkt en hebt aangegeven dat je een nieuwe wilt ontvangen, dan zal de Robo-Duster direct vervangen worden.

Mocht je je Robo-Duster willen retourneren, plak dan een briefje op de doos met de reden hiervan:
- Defect
- Ongewenst

Zodra wij van de distributeur de bevestiging hebben dat het product is opgehaald, zullen we het aankoopbedrag naar je terugstorten, samen met 20 Groupon Credits als compensatie voor het ongemak.

Nogmaals onze excuses voor alle overlast, we vertrouwen erop dat we je zo een passende oplossing hebben geboden.
Jammer dat ik een dag vrij zou moeten nemen, maar dat neem ik dan wel voor lief. Kan ik de dag mooi gebruiken om mijn huis te stofzuigen, want tja.. ik heb nou eenmaal geen werkende robot meer :(

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:22
door Onlineshopper
Nou baal ik helemaal dat ik hem zelf heb teruggestuurd!!

Hopelijk komt het goed... :?

Tracktrace tot nu toe....


23.08.2011: Zending opgehaald en in sorteerproces
23.08.2011: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar 23.08.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum
24.08.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum
24.08.2011: Zending zit in afleverroute
24.08.2011: Chauffeur is onderweg
24.08.2011: 1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
24.08.2011: Niet aanwezig

Wat een verrassing...

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:23
door nononsensewim
weer zon leuke... -neemt deze week contact op-

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:27
door nononsensewim
nou onlineshopper daar ben je weer mooi klaar mee, want nu gaat het pakketje naar het dichtsbijzijnde postagentschap om daar tenminste 3 weken stof te happen.

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:28
door whizzi
Nog een reden waarom ik niet wilde versturen, ik had dit ook wel een beetje verwacht ;). Wel enorm vervelend voor je Onlineshopper.

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:31
door Onlineshopper
Daar ben ik idd ook huiverig voor... Nou ja, hopen dat TNT mij kan helpen met dit fiasco!
Gelukkig is hij verzekerd verzonden, scheelt toch weer wat grijze haren!

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:33
door whizzi
"gelukkig" is het blog van groupon nu ook stuk. Meer mensen op het idee gekomen om te gaan kijken ;)

EDIT: Daar is hij weer!

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:36
door nononsensewim
Postnl zal het pakketje niet aan je retourneren eerder dan de wachtperiode op het agentschap. ongelooflijk zwaar ruk bah.

blog kaputt? gut ....drama is groter dan ik dacht.

Dat is het gevaar van electronica te grouponeren, zonder degelijke support gaat het in principe al mis, laat staan de logistiek om dit apparaat.

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:39
door whizzi
Blog doet het heeeeeel langzaam ;)

Dit is inderdaad een drama voor Groupon. Ik hoop voor ze dat die andere robotjes het wat beter gaan doen ;)

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:51
door Onlineshopper
nononsensewim schreef:Postnl zal het pakketje niet aan je retourneren eerder dan de wachtperiode op het agentschap. ongelooflijk zwaar ruk bah.

blog kaputt? gut ....drama is groter dan ik dacht.

Dat is het gevaar van electronica te grouponeren, zonder degelijke support gaat het in principe al mis, laat staan de logistiek om dit apparaat.
Het drama valt mee! Ik krijg een formulier van TNT en als ik dat ingevuld terugstuur, krijg ik mijn pakketje weer thuis. :D
Fijn dat het allemaal niet zo omslachtig hoeft! *sarcasm*

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 16:58
door nononsensewim
das een positief puntje !

ben benieuwd naar de oplossing die groupon nu heeft. Wordt opgehaald? zonder kosten?

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 17:02
door whizzi
Ze zeggen zonder kosten ja... (even los van een vrije dag). Daarna krijgt iedereen de 179 euro terug.. Die 7,50 krijg je door middel van een 10 credits.. tenminste, dat heb ik er nu van begrepen..

Goed.. dat neem ik dan nog wel voor lief.

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 18:45
door Groupon.nl
De pakketten worden inderdaad bij je thuis, kostenloos opgehaald.

Mocht je een pakket hebben dat terugkomt doordat het niet aangekomen is / het adres niet klopte en je hiervoor kosten hebt gemaakt, stuur dan even een mail naar onze klantenservice. Wij vergoeden deze kosten voor jullie.

We hopen zo een oplossing te bieden waarbij Kromhout Trading niet meer in beeld is. Alle garantie en vragen rondom het product zullen nu via Groupon lopen.

@ Wim, ik probeerde je gister te bellen maar kreeg je helaas niet te pakken. Je hebt mijn nummer in het geval van vragen.

Mochten jullie vragen hebben dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Lilian

Re: Roboduster via Groupon

Geplaatst: 24 aug 2011 20:29
door nononsensewim
dit zijn goede geluiden!

echter klein puntje van kritiek, er was gemeld dat iedereen afzonderlijk gemaild zou worden, echter naar mijn weten is dat niet gebeurd.
en vwb telefonische bereikbaarheid van mij...ik heb een bedrijfje waarin communicatie een groot deel van de tijd opslokt. Een mail of smsje had evenwel dezelfde strekking en waardering gevonden.

Het bewijst nogmaals dat mijn aanbod nogmaals herhaald mag worden.
en dat meen ik serieus.