Kom ook nog steeds niet van Durion af. Maar misschien een troost, ik heb zelfs geen post gekregen dat de naam gewijzigd is.....Ben al maanden aan het bellen en schrijven, maar de aangetekende brieven liggen volgens PTT nog steeds in de postbus in Leusden. Dat ik ook een maniet om de post niet te ontvangen...
Heb al zo vaak naar de klantenservice gebeld, dat als ik nu bel ze al beginnen met zeggen, Sorry mevrouw, wij kunnen echt niets voor u doen, uw dossier ligt op het hoofdkantoor en daar is nu het wacht op, totdat zij er een uitspraak over doen.
Ja zeg, waar heb je dan een klantenservice voor....
(ok, ik moet bekennen dat ik dan aan de telefoon vals aardig ben....
Inmiddels hoor ik al 4 maanden dat mijn dossier op het hoofdkantoor ligt, maar daar is niemand te pakken te krijgen....
Maar ik houd vol.... Heb ook bij mijn bank een definiteve blokkering laten zetten. Mijn bank had me dat zelf voorgesteld, omdat ze dit al bij meerdere klanten had gedaan.....
PS: heb al een half jaar aan aanmaningen en dreigingen van Incassobureau's liggen, maar tot op heden nog niemand gezien. Kost waarschijnlijk toch teveel geld, om bij iedereen een incassobureau op zijn nek te zetten.....