LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe Wet Kinderopvang per 010105

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.

De nieuwe wet Kinderopvang is bedoeld om werkende moeders weer thuis te krijgen en werklozen aan het werk!

Peiling eindigde op 29 okt 2004 11:30

Waar
2
29%
Niet waar
5
71%
 
Totaal aantal stemmen: 7

Gast

Re: Nieuwe Wet Kinderopvang per 010105

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is een discussie waar je geen gelijk in krijgt want je kunt niet in andermans portemonee kijken en 3 jaar geleden was de economie een stuk beter.
En dus zal jij geen kinderen hebben denk ik !!

Gast

Re: Nieuwe Wet Kinderopvang per 010105

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad, dat is een discussie op zich.

Ik heb al uitwonende kinderen en werk nu parttime.

Gast

Re: Nieuwe Wet Kinderopvang per 010105

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb met een zeer verassende blik zitten lezen wat een kritiek er allemaal staat op het onderwerp kinderopvang. Ik werk zelf in de kinderopvang en heb een zoontje van 2 jaar die dus ook naar het kinderdagverblijf gaat.
Enige objectiviteit hoeven we dus niet te verwachten van je omdat je anders tegen je eigen broodwinning bent. Zou toch grappig zijn als jij zou stoppen met werken omdat je kinderen hebt gekregen!

Gast

Re: Nieuwe Wet Kinderopvang per 010105

Ongelezen bericht door Gast »

Niemand is hier objectief. Iedereen kijkt hiernaar met een gekleurde bril. De een heeft zich alleen wat meer in de problematiek verdiept dan een ander die domweg ongefundeerde standpunten inneemt.

Even offtopic: Hoe houden jullie in hemelsnaam alle gasten hier uit elkaar???

Gesloten