LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] grijskenteken

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

En in laten schrijvan als
" relatie-beniddelings-bureau-voor-konijnen "

Dan heb je toch vervoer nodig voor je clienten
Kan je ook gewoon een camper nemen waarbij je maar een kwart jaar wegenbelasting betaald en daar een handeltje mee beginnen voor "konijnen" :P

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

Serieuze reacties hier zeg! Zijn vast allemaal mensen die iets te maken hebben met de TOPIC, het PARTICULIERE GRIJS KENTEKEN.

ALS JULLIE JE VERVELEN, DOE DAT DAN ALSJEBLIEFT NIET HIER..!!

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

Serieuze reacties hier zeg! Zijn vast allemaal mensen die iets te maken hebben met de TOPIC, het PARTICULIERE GRIJS KENTEKEN.

ALS JULLIE JE VERVELEN, DOE DAT DAN ALSJEBLIEFT NIET HIER..!!
Ga lekker naar die 'belangenclub' van je, hoef je hier niet te zaniken!

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

Ga lekker naar die 'belangenclub' van je, hoef je hier niet te zaniken!
Ja meneer, tot u dienst meneer. Ik heb er overigens geen enkel probleem mee als u me met U aanspreekt. Tutoyeren ben ik gewend van mensen die me vriendelijk bejegenen. Anders nog iets van u dienst meneer? :D :D

R. Dekker

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door R. Dekker »

Legale particuliere grijskenteken eigenaren wordt, zonder dat zij vooraf officieel door de overheid zijn voorgelicht, verweten dat zij het altijd hadden kunnen weten dat het grijze kenteken niet voor hen was bedoeld.

Binnen het kader van de legale wet hebben particulieren, vanwege onder andere het belastingvoordeel, een bestelauto gekocht. Zij hebben hierdoor hun mobiliteitslasten op een voor hen verantwoord niveau gebracht. Een van de belangrijkste componenten voor de berekening van de feitelijke kosten voor hun mobiliteit was de legale wettelijke mogelijkheid daartoe. Dit is in mijn ogen een verworven recht dat hen zeker niet op basis van het flut argument van 'dat ze het altijd hadden kunnen weten' kan worden ontnomen.

Door op deze wijze met de waarden en normen van de wet om te gaan introduceert de wetgever rechteloosheid voor de betrokenen. Inmiddels gaat belasting uitvinder Wijn onverdroten voort en probeert hetzelfde trucje met de legale aftrekbaarheid van onroerend goed voor ondernemers. Hij rechtvaardigt zijn absurde plan in het kader van zijn nieuwe wanbeleid voor 'werken aan winst'..... WINST VOOR WIE.....????

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

De winst heb je al jaren gehad. Meerendeel van de grijzerijders hebben volgens jullie eigen onderzoek een auto van vijf jaar of ouder. Dat is dus al vijf jaar profiteren. Wees hier blij mee en ga terug naar je eigen clubje op de SBG site.

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

Bovendien zegt 66% op hun site in een eigen poll dat ze het gewoon kunnen betalen. Dus vanaf juli gewoon je eigen hobby betalen!

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

Dat zie je verkeerd!
We gaan jullie -geel kentekenrijders - hobby delen: zoveel mogelijk belasting betalen :twisted:

R. Dekker

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door R. Dekker »

Het is inmiddels genoegzaam bekend dat er 'GASTEN' zijn die plezier beleven aan andermans financiele ellende. Gelukkig zijn deze lieden - met blijkbaar een sadistische waarden en normen moraal - in de minderheid.

Wat ik met mijn stukje heb willen aangeven is dat er door de wetgever rechteloosheid wordt geintroduceerd door legale wetten zonder overgangsregeling te laten vervallen. Deze verwerpelijke trent begint zich nu te verbreden. Eerst met het particuliere grijze kenteken, nu met de wettelijk legale afschrijving op (bedrijfs)onroerend goed en straks wellicht ook iets dat 'GASTEN' diep in hun portemonee treft.

Die 'GASTEN' moeten straks niet gaan zeuren want ze hadden het kunnen weten.

Of ik blij moet zijn en naar welk clubje ik terug ga maak ik overigens zelf wel uit..........



Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

Het zal er wel mee te maken hebben dat de SBG-site ondertussen wel heel saai wordt, los nog van het nivo.
Ben blij dat je nu ook zelf de juiste argumenten aanhaalt, ...jullie hadden het kunnen weten ...

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

Bij mij ligt-ie al een tijdje gelamineerd in m'n TOILETPOT, alleen jammer dat het zo spettert
Het niveau van heer Dekker!

R. Dekker

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door R. Dekker »

...jullie hadden het kunnen weten ...
HET NIVEAU VAN JOOP WIJN, DE HUIDIGE REGERING EN ZIJN FAN'S.......!!

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

Goed niveau dus!

R. Dekker

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door R. Dekker »

Goed niveau dus!
Oh...... juist ja! :o

Haat zaaien door het demoniseren van burgers en hen uitmaken voor oneigenlijke gebruikers en fraudeurs zonder ook maar één wettelijke onderbouwing.

Misschien krijg jij ook nog wel eens een koekje van dat goede niveau. Alvast sterkte gewenst.

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

Wat mij betreft maak ik geen gebruik van regels of wetten die niet voor mij bestemd zijn dus hoef ik me geen zorgen te maken. Zou dat wel zo zijn dan zou ik blij zijn er nu van te profiteren voor zolang als het duurt. Mij zal men dan overigens ook niet achteraf kinderachtig horen zaniken!

R. Dekker

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door R. Dekker »

Wat mij betreft maak ik geen gebruik van regels of wetten die niet voor mij bestemd zijn dus hoef ik me geen zorgen te maken.
Weet dat zeker?

Dat dachten particuliere grijskentekeneigenaren en ondernemers met de aftrekbaarheid van hun (zakelijke)onroerendgoed namelijk ook. Op respect voor je rechten krachtens de wet hoef je al niet meer te rekenen. Dat soort goede niveau dus.

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

Nogmaals: risico genomen, profijt gehad, vier feest en ga verder.
Het zou onterecht zijn als je het met terugwerkende kracht zou moeten terugbetalen. 'Blijvend grijs bestaat niet': een zinsnede van je eigen 'belangen'clubje de SBG uit 1995/96.

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

En praat niet over respect als je het verschil tussen inhoudsniveau en betrekkingsniveau niet kent!

R. Dekker

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door R. Dekker »

En praat niet over respect als je het verschil tussen inhoudsniveau en betrekkingsniveau niet kent!
Nogmaals, wat ik doe en waarover ik praat bepaal ik zelf..!

Met dat moralistische gezanik, waar jij vanuit jouw waarden en normen behoefte toe voelt, ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Gast

Re: grijskenteken

Ongelezen bericht door Gast »

Alleen medelijden is hier op z'n plaats!

Gesloten