LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

SBI, is duidelijk, als je hier niets toe te voegen hebt betreffende Nikken, is je commentaar hier van geen nut.
Wat heb jij dan hier te zoeken?
Je weet ook niks van NIKKEN schijnbaar?
Wat "testimonials" alleen?

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ach sobeit het is onderhand wel duidelijk dat ik meer afweet van Nikken dan jij. Al drie jaar vraag ik hen te bewijzen dat hun producten wetenschappelijk onderbouwd zijn, en ze antwoorden niet ...


Trouwens, hoe denk je dat ik aan al die studies en informatie over magnetisme kom, deze ochtend snel opgezocht?

Is er iemand van de Nikken distributeurs die wetenschappelijk onderbouwde artikels kan aanreiken waarin zwart op wit staat dat de magneten van Nikken een positieve invloed uitoefenen op het menselijk lichaam?
Laatst gewijzigd door mlmangel op 11 nov 2006 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Uitspraak van mlmangel:
Isolated studies, such as the Baylor College of Medicine clinical trial, indicate that magnets may relieve pain
Bij deze onze dank......


SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ach jongen, wat doe je toch zielig, met knip-en plakwerk toch je gelijk willen halen ....

Je bent echt een slechte gesprekspartner, een treffend voorbeeld van hoe MLM'ers zich gedragen.

Op de koop toe heb je al eerder toegegeven dat je niets van Nikken afweet, dus begrijp ik echt niet wat je op dit Nikken forum doet.

Laat de Nikken distributeurs aan het woord, en hou op met de woorden van anderen te verdraaien.

Anyway, eender wie deze topic openslaat en de informatie leest, zal zijn eigen conclusie kunnen trekken betreffende Nikken.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Indien een Nikken distributeur mij een wetenschappelijk onderbouwd artikel kan geven dat de werking van de magneten zoals Nikken ze verkoopt bewijst, zal ik dit artikel op de website plaatsen.

Zolang ik zulke bewijzen niet ontvang, ga ik niet meer in op deze oeverloze welles nietes discussie, het heeft toch geen zin, de voorstanders van Nikken willen gewoon niet inzien dat magnetisme kwakzalverij is.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 25 sep 2006 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Indien iemand mij een wetenschappelijk onderbouwd artikel kan geven dat de werking van de magneten zoals Nikken ze verkoopt bewijst, zal ik dit artikel op de website plaatsen. Let wel, het artikel moet wetenschappelijk onderbouwd zijn, getuigenissen e.d. komen er niet op, wegens niet wetenschappelijk.
Nou? En?
Heb je zelf toch al aangedragen?

Goed zo.
Nogmaals onze dank.

Ook namens NIKKEN distributeurs!

Bye, SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Magnetic Water and Fuel Treatment: Myth, Magic, or Mainstream Science? (Mike R. Powell, chemical engineer for a research and development laboratory in Richland, Washington.)

In summary, I found no test data that support the claims for improved engine performance made by vendors of magnetic fuel treatment devices. Until such data become available, considerable skepticism is justified. At present, it seems quite unlikely that any of the claimed benefits of magnetic fuel treatment are real.

http://www.csicop.org/si/9801/powell.html

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

One small but well-publicized randomized clinical trial conducted at the Baylor College of Medicine concluded that the permanent placement of small magnets reduced pain in people who had recovered from polio.

SBI

Bron, mlmscammer.
Bij deze onze dank.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

Isolated studies, such as the Baylor College of Medicine clinical trial, indicate that magnets may relieve pain, but many others show that magnets do not reduce pain.
1 kleine studie voor, waar duidlijk vraagtekenen bij te zetten zijn of de studie wel aan de randvoorwaarden voldoet, tegen meerdere andere die het tegendeel aantonen???

En als het dan zo is, waarom wordt deze studie niet gebruikt door de diverse ""leveranciers""????

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

One small but well-publicized randomized clinical trial conducted at the Baylor College of Medicine concluded that the permanent placement of small magnets reduced pain in people who had recovered from polio.
Was dat een commentaar van de aflossing van het anti-mlmteam..., wat ik "hoorde"...? :shock:

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

So Be It, wel het volledige artikel copieren...
Magnetic therapy has undergone very little scientific study.

Most of the success stories have come from a few isolated sources who have not provided proof that the treatment actually works.

One small but well-publicized randomized clinical trial conducted at the Baylor College of Medicine concluded that the permanent placement of small magnets reduced pain in people who had recovered from polio.

However, the study has been criticized because two of the main investigators had used magnets personally to relieve knee pain prior to the study, and reports of pain relief are highly subjective.

In addition, it only looked at short term results and was intended to be a pilot study.

Pilot studies are done only to decide whether it is worthwhile to do larger studies. To date, these (pilot studies) have not been done.
BRON: http://www.cancer.org/docroot/ETO/conte ... tearea=ETO
Laatst gewijzigd door mlmangel op 11 nov 2006 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

One small but well-publicized randomized clinical trial conducted at the Baylor College of Medicine concluded that the permanent placement of small magnets reduced pain in people who had recovered from polio.
SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

SBI, heb je eigenlijk wel door dat die studie waar je naar verwijst niets bewijst en slecht uitgevoerd is???

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

who had recovered from polio
en wel een heel kleine doelgroep....

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

One small but well-publicized randomized clinical trial conducted at the Baylor College of Medicine concluded that the permanent placement of small magnets reduced pain in people who had recovered from polio.
Heb me laten vertellen dat het ook helpt tegen "klein" denken....!
Wetenschappelijk rapport hierover verschijnt, dacht ik, in 2056......! :lol:

SBI

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

Heb me laten vertellen dat het ook helpt tegen "klein" denken....!
tja dat kom ik wel vaker tegen, dat mensen zich van alles laten vertellen..
erger is dat ze het dan nog geloven ook...


MLM???

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

:?:
Laatst gewijzigd door mlmangel op 11 nov 2006 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Nikken

Ongelezen bericht door joopataa »

Jammer dat nu juist jij de rust op het forum weer doorbreekt met allerlei
Niet zo heel zinvolle links.Alles is hier toch al 100keer besproken en al een hele tijd in een welles /nietes-spelletje aan de gang.Als jij zonodig daar mee wil doorgaan doe het dan op je eigen website. Je kan aan mijn reactie's zien dat ook ik Geen voorstander van mlm ben, maar op deze manier wekt het alleen maar ergernis op.Zelfs bij de moderators die al sommige topic's sluiten.

Joopataa

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: Nikken

Ongelezen bericht door gubetje »

Ja je hebt helemaal gelijk. Ik word hier flauw van.
Ik reageer daarom ook helemaal niet.
Dit is zo jammer, zo kun je niet praten,
Maar ja ok sommige mensen hebben hier nou eenmaal behoefte aan.
Groetjes

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Scientific research so far does not firmly support a conclusion that magnets of any type can relieve pain. However, some people do experience some relief. Various theories have been proposed as to why, but none has been scientifically proven.

It is important to note that while the results for some of the findings from the scientific studies have been intriguing, none of the theories or claims below has been conclusively proven.

Overall, the research findings so far do not firmly support claims that magnets are effective for treatment of pain.

The mechanism(s) by which magnets might relieve pain have not been conclusively identified or proven.

Pain relief while using a magnet may be due to reasons other than the magnet. For example, there could be a placebo effect or the relief could come from whatever holds the magnet in place, such as a warm bandage or a cushioned insole.22,24

Opinions differ among manufacturers, health care providers who use magnetic therapy, and others about which types of magnets (strength, polarity, length of use, and other factors) should be used and how they should be used in studies to give the most definitive answers.

Actual magnet strengths can vary (sometimes widely) from the strengths claimed by manufacturers. This can affect scientists' ability to reproduce the findings of other scientists and consumers' ability to know what strength magnet they are actually using

BRON: http://nccam.nih.gov/health/magnet/magnet.htm

Gesloten