Laatste post van mij, aangezien ik het idee heb dat je idd een nieuw pak zout heb gekocht.
Herbalife bied binnen een calorische beperking een hoeveelheid voedingsstoffen op cellulaire basis(m.a.w. geen maagvulling, bij ongeveer 2 weken nuttigen van de prod.ivm reinigen binnen een half uur vanuit de maag in het systeem), vit min en spoorelementen voor een veel hogere waarde dan de beperking groot is.
Dit in combinatie met o.a darmreinigende vezel en kruidentabletten met voldoende voedingsvezels maakt dat je lichaam toch gevoed voelt, ondanks de calorische beperking.
In combinatie met een wei/soja proteine poeder en sport(heel belangrijk) zorg je voor een betere spieropbouw waardoor de capaciteiten van de mytochondrien (verbrandingscellen in de spier) vergroot wordt. Dit zorgt ervoor dat de opgeslagen vetten beter verbrand kunnen gaan worden.
Met behulp van div. target gerichte supplementen kan je dan ook nog probleem zone's gaan aanpakken of bepaalde dipjes gaan vereenvoudigen.
Wat dat allemaal doet mag je zelf op de herbalife site zelf gaan uitzoeken.
Om dit allemaal te leren ben ik namelijk de halve wereld afgevlogen ( ja naar die peperdure trainingen waar je het over hebt) om deze soms ook met een heerlijke door herbalife aangeboden cruise af te sluiten(ja verdiend door het in de maling nemen van mijn clienten en distr) **ik hoop dat je begrijpt dat dit cynisme is?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
**Dus als je echt serieus geintereseerd ben kan ik best 2 uurtjes vrij plannen in mijn agenda, zou je een afspraak met me kunnen maken en krijg je een betaald consult(klanten krijgen dit gratis bij mij
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
)want ik moet toch op de een of andere manier mijn dure kosten voor training terug verdienen he (jeetje al weer cynisch
)
Ik wens jullie een rijk en mooi leven toe ik zal morgen nog 1 x kijken op dit forum om jullie ongetwijfeld motiverende antwoorden te gaan bekijken(het moet niet veel gekker worden met me , ik lijk wel op youp inmiddels
)
En ik hoop dat jullie allemaal toch eens gaan kijken achter het fenomeen forum, dit heeft me nu al een half uur gekost en dat is zoooo zonde van mijn tijd gebleken.
Met een gezonde groet en alle respect
Bo Singerling
ondanks de vele forumpogingen nog steeds HERBALIFE DISTRIBUTEUR
herbalife the mission is nutrition
herbalife a way of life
herbalife making the world healthier
herbalife eet het en je weet het