sterkte enne beterschap,Grotius, u bent een beroeps-suppolitoris
T
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
sterkte enne beterschap,Grotius, u bent een beroeps-suppolitoris
De Dexia kamer of Team Effectenlease zoals zij zichzelf noemen is druk bezig zich in te lezen in de lopende zaken.Hoe zit het eigelijk met die speciale DEXIA-kamer in Amsterdam?
Daar zit Grotius!Geplaatst op 15 Apr 2007 08:57 door *
-------------------------------------------------------------------------------
Hoe zit het eigelijk met die speciale DEXIA-kamer in Amsterdam?
Zou het kunnen zijn dat het Team een overzicht aan het maken is van de verschillen in de persoonlijke situaties?De Dexia kamer of Team Effectenlease zoals zij zichzelf noemen is druk bezig zich in te lezen in de lopende zaken.
OD,Voor het Hof zal een belangrijkste insteek bij het opstellen van de normen zijn dat zij er voor moet zorgen dat het Team niet meer rechtszaken te verwerken zal krijgen dan dat ze aankunnen.
Negatief, oneerlijk?
Wie kan er achter de schermen kijken?
Is dat in het kader van de jarenlang slepende zaken, het grote aantal mensen wat er mee gemoeid gaat, de totale som van de producten etc. niet af te dwingen bij het 'team'..?Naar mijn mening dienen de Beslismodules en de aanpassingen daarop gezien de nieuwe omstandigheden (o.a. de omstreden Duitenberg Regeling) voor dit Team Effectenlease vooraf in de openbaarheid te komen.
Peewee, een van de vele punten waarover we van te voren dus wel eens iets meer over willen weten, ook hoe ze daar achter de schermen bij justitie over denken.De belangrijkste taak die Het Dexia Team bij de Rechtbank heeft, lijkt mij om allereerst eens vast te stellen dat ook de verloren gegane ''inleg-betalingen'' bij een leasecontract onder het begrip SCHADE valt die een gedupeerde lijdt. Mocht dit team daarover nog twijfelen dan adviseer ik ze om Asser/Hartkamp deel IV (Asser Harkmap is de bijbel voor juristen/advocaten) eens goed door te lezen.