LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo klacht

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rigun
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2009 14:07

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door rigun »

ZiggOH, ja met een H.
Het was goed, heb ze al een tijd, altijd prima snelheid gehad.
Totdat ze het idee kregen om op de nacht van donderdag
26 februari op vrijdag 27 februari onderhoud te gaan plegen.
Moet zeggen dat het daarvoor ook al af en toe niet meer lekker liep. verbinding die verbroken werd.
telefoon die er soms mee op hield. (Ben in iedergeval blij dat ik kpn nog niet weg heb gedaan.)

Maargoed, zins 27 Februari is het een drama.
Trage upload. Nu dat opgelost is zitten we met een
onstabiele download. Ik heb een 20/3 bundle (tv/radio/telefoon) verbinding,
maar nu is het zo erg dat er soms maar 5/3 uit komt.
Heb nu in kaart dat dit meestal rond 3-4 uur
in de middag gebeurd op woensdag en in de avond rond 21-23 uur.
Natuurlijk elke keer helpdesk bellen, bij voorbaat voordat ik,
bel al modem aangesloten op een speciale test pc,
en test uitgevoerd. Natuurlijk met zelfde drama. Trage download !

Eerst krijg je van de smoes verhalen zoals laat modem 2 uur uit.
Maarja, als je het niet doet kom je ook niet verder.
Nu sturen ze een monteur, die komt donderdag.
Had beter vandaag kunnen komen. Want natuurlijk als die monteur komt is er niks aan de hand en zijn meetingen ok.
En nu nog sterker, ik heb vrienden die ook bij ziggo zitten.
Laatste keer gebeld terwijl ik in de wacht stond bij helpdesk. en die hadden precies het zelfde problem.
En ik hoor nog steeds de zelfde klachten van ze als ik heb..

Ziggo stuur een monteur waarom ? Tientallen mensen bellen met het zelfde probleem.
Ik zie ook een patroon, dat het op bepaalde tijden meer inzakt. Dit duid gewoon op een bandbreedte probleem.
Waarom ziggo dat na 2-3 weken nog steeds niet ziet is mij en andere een raadsel.

Krijg het idee dat ze klanten allleen maar dingen laten doen/monteurs sturen om tijd te rekken. Dus tsja... Zigg-OH..

Ergste is, er is geen goed alternatief !
ADSL zit je vast aan een magere upload van 1 Mbit.
glasvezel, is hier nog even niet. :( En het moet wel betaalbara blijven.

valda
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2009 18:56

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door valda »

geachte mede ziggo-gedupeerden,

met enige verbazing heb ik de berichten van een aantal van jullie over de problemen met ziggo gelezen. Ik wist wel dat ik niet de enige was....maar dit is echt zeer slecht...wat een bedrijf.
Onderstaand mijn (wat lange...excuses daarvoor) verhaal, pure frustratie!
Als er actie ondernomen moet worden, graag. Ik doe mee!

Bij mij begon alles na mijn verhuizing (mei 2008). Via de ziggo site en TNT (verhuisservice) de adreswijziging doorgegeven. Uiteraard werkte het niet. De ene teleurstelling na de andere. TV deed het wel, omdat de vorige eigenaar alleen kabelTV via Ziggo had. Na diverse malen gebeld te hebben heeft men tijdens het telefoongesprek de gegevens aangepast. Tot mijn verbazing krijg ik een week later via mijn oude adres (TNT service wederom) een brief van Ziggo doorgestuurd. Inhoud: men had mijn adresgegevens aangepast. :roll: Toen ik Ziggo belde omdat internet het nog steeds niet deed en mijn verbazing uitsprak over de brief die naar het oude adres was gestuurd werd de medewerker boos. Het was de standaard procedure om dit zo te doen; ik heb hier hard om gelachen :lol: en gevraagd of hij een geintje maakte.

Weken later werkte mijn internet nog steeds niet. Dit was voor mij de druppel. Ik heb de directie (de Heer Evers :shock: de man geeft werkelijk geen fluit om zijn klanten) een aangetekende brief gestuurd (cc aan de consumentenbond)omdat ik het zat was. Hierin duidelijk aangegeven dat ik een bevestiging van opzegging wilde hebben en een overzicht wat ik ziggo verschuldigd was. Factuurbedrag minus verhuiskosten (men heeft immers niets gedaan om dit goed te laten verlopen) en minus de abonnementskosten internet; ik wenste niet te betalen voor een dienst die ik niet heb kunnen afnemen. (einde contract september)

Uiteraard geen reactie. Toch maar even gebeld, het werd oktober; ivm de lopende maand enz. Dat was de eerste keer dat ik mijn geduld ben verloren :evil: . Uiteindelijk werd het "uit coulance" toch maar september. Hoezo coulance??
Bevestiging van opzegging ontvangen. Ondertussen overgestapt op KPN, wat vanaf dag 1 super werkt, maar dat ter zijde.

De ellende begint: herinnering na herinnering van het openstaande saldo van 110 euro. Uiteraard niet gelijk betaald. Ziggo incasso op mijn nek; Zeeer onvriendelijk telefoongesprek (onbeschofte vlaming die geen verstand van zaken had!) gevoerd. Een paar dagen later een overzicht...in navolging van ons telefoongesprek blablabla....dit bedrag staat er nog open!!! Dus weer geen antwoord.
Wederom een brief aan de directie (cc CB). Geen antwoord.
Gerechtsdeurwaarder werd ingeschakeld, kosten hiervoor worden bij mij in rekening gebracht. Dit was voor mij de trigger om onder protest te betalen. Helaas heb ik niet op tijd een rechtsbijstandsverzekering afgesloten. Betaald en direct een online klacht ingediend waarin aangegeven dat er betaald is maar dat de discussie nog niet voorbij is, omdat ze me een reactie op de brieven verschuldigd zijn.
Antwoord: Uw betaling is nog niet bij ons binnen...houdt u er rekening mee dat er bij internet bankieren enkele dagen overheen gaan.
LEKKER BELANGRIJK...Onbeschoft bedrijf.
Alsof men blind is voor de rest van de tekst..
Even voor de duidelijkheid ik zal niet wakker liggen van 60 euro, maar dit is gewoon een principe kwestie. Hoe meer potentiele klanten ik bij ze weg kan houden hoe beter, bij een aantal is het me al gelukt.

Ziggo@@@
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2009 17:58

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Ziggo@@@ »

Ben vanaf januari "klant"geworden van Ziggo omdat ik graag BBC zenders wilde hebben. Gelukkig was ik zo verstandig om KPN aan te houden totdat alles werkte. Voor telefoon werkte dat echter niet.

Telefoon is pas 13 maart gemigreerd. 2 dagen daarvoor al geen signaal meer. KPN migreerde op verzoek van Ziggo eerder maar Ziggo pakte dit niet op. Gevolg 2 dagen niet bereikbaar. Helpdesk kan je in dat geval niet helpen en is ook niet bereid iets te doen

Nu heeft Ziggo afgelopen woensdagnacht een software migratie oid uitgevoerd. gevolg geen telefoon en geen internet. Direct donderdag gemeld. Geen oplossing. continue helpdesk gebeld. Niemand kan helpen. Ze sturen hun interne afdeling nogmaals mail. Monteur heeft geen zin in dit geval omdat het fout in eigen systemen is. Bovendien kan die pas op 30 maart!!!! :evil:

Multikabel was altijd perefect ZIGGO een echte afrader!!! :!:

Ga maandag migratie naar KPN maar weer in gang zetten

ziggomoe
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2009 16:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door ziggomoe »

Goedemiddag allen

ook ik ben weer slachtoffer van een technische storing van Ziggo.
Afgelopen week is in het vroegere MUltikabel gebied een software update uitgevoerd en het gevolg is dat ik nu geen internet en telefoon heb. Meerdere keren al gebeld maar nog steeds geen resultaat.
Wordt wel correct behandeld door de klantenservice en ook doorverbonden naar de technische supervisor en dan blijkt dat afgelopen week al mijn abonnementgegevens verwijderd zijn. Gevolg hiervan is dat de signalen van telefoon en internet niet meer worden doorgegeven. Volgens de techneut kan het wel een week of nog langer duren. Zou het eerste geval zijn dat men tegengekomen is. Maar ik lees net dat een medeforum lid dit ook is overkomen dus zo uniek is dit niet
moet er bij vertellen dat ik in december verhuisd ben en toen ook al tig keer moest bellen voor een aansluiting heeft uiteindelijk met onderbreking van een week dat het wel werkte bijna een maand geduurd voordat alles geregeld was. Afgelopen weekend alsnog een claim ingediend bij klantenservice over gemaakte telefoonkosten van schrik niet 65 euro alleen maar gesprekken met het callcenter van ziggo. Tevens geclaimd dat ik abonnementsgeld terug wil ontvangen. Volgende actie is de opta eens duidelijk te maken dat de maat vol is en dat de kabelaars toegang moeten verlenen voor andere aanbieders.
Hoop dat meerdere mensen dit al gedaan hebben of nog willen doen.
Men moet bij ziggo maar eens de stroom eraf halen kunnen ze zelf ook eens voelen hoe het voelt om afgesneden te zijn
alle mede sslachtoffers sterkte toegewenst, je staat als eenling toch een beetje machteloos

Zieggo
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2009 23:10

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Zieggo »

Ik heb exact hetzelfde probleem als Ziggomoe....

Wordt netjes behandeld, maar het word niet snel opgelost.
Ik ben voor mijn relatie (vrouw verblijft in een ander land) en werk sterk afhankelijk van werkend internet. Maar op hetzelfde moment als Ziggomoe zijn ook al mijn gegevens verdwenen. Opeens neem ik geen producten meer af.

Knap waardeloos.

bleeke Bet
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 jan 2009 15:27

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door bleeke Bet »

Vandaag een piepklein berichtje in de krant dat Ziggo aan de Consumentenbond beloofd heeft snel iets te doen aan de klachtenafhandeling.

Waar hebben we dat eerder gehoord?

rigun
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2009 14:07

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door rigun »

Zal wel dit bericht bedoelen, stat ook op webwereld
http://webwereld.nl/nieuws/56583/ziggo- ... pdate.html


Maar dat lost mijn probleem met trage regelmatig downloads met als resultaat slecht ladende sites,zeg maar idee van filevorming, Niet op. Ze gaan er weer mee aan de slag, word volgende week weer bellen Kan je gewoon op wachten.

de-jongh
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2009 09:02

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door de-jongh »

Vrijdag 27 maart zou ik mijn bestelde installatie pakket geïnstalleerd worden door een monteur van Ziggo. In de ontvangen brief stond aangegeven dat de monteur tussen 17:00u en 22:00u zou komen en wanneer ik niet thuis was ik 35euro voorrijkosten moet betalen. Omdat ik een andere afspraak had en niet zeker wist of ik 17:00 zou redden heb ik mijn schoonzusje van 13 jaar gevraagd om in ieder geval bij ons thuis te zijn voor het geval ik er nog niet was. Toen ik in de auto zat, onderweg naar huis ging mijn telefoon (16:45u). Het was mijn schoonzusje om te melden dat de monteur geweest was. Hij mocht haar niet helpen omdat zij nog geen 18 jaar zou zijn.

Eenmaal thuisgekomen (17:05u) heb ik Ziggo opgebeld om te vragen wat voor flauwekul dat allemaal wel niet was. De telefonist die ik aan de telefoon had vond dit ook (met zijn woorden) achterlijk. Echter kon de monteur die dag niet meer komen en moest ik een nieuwe afspraak maken. Zo gezegd zo gedaan.

Mijn vriendin (die pas later thuis kwam) was het hier niet mee eens en heeft Ziggo daarna nog gebeld. Deze telefonist gaf aan dat ze inderdaad geen mensen onder de 18 mogen helpen, maar de monteur zo die avond (tussen 18:00u - 22:00u) nog langs komen om het pakket te installeren, want hij had ons op "pauze" gezet. Na een hele avond thuis te hebben gezeten was er nog steeds geen monteur geweest.

Zaterdag opnieuw gebeld (mijn vriendin kreeg dezelfde telefonist aan de lijn). Omdat wij een nieuwe afspraak hadden gemaakt is de monteur niet meer gekomen. Op de vraag of wij die 35euro moeten betalen werd volmondig JA gezegd.

Kort samengevat:

In de ontvangen bevestigingsbrief stond nergens aangegeven dat er geen mensen onder de 18 geholpen mogen worden. De monteur is TE VROEG gekomen, terwijl ik om 17:05 thuis was. Buiten onze schuld om moeten wij dus 35euro betalen, en een beste telefoonrekening erbij ("ik zet u even in de wacht meneer")

Welkom bij Ziggo

smbineska
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jul 2007 14:25

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door smbineska »

Ik sluit me bij de akties aan .

Ik heb nu sinds 5 maart geen telefoon , en tv doet ook niet .
Ik heb net als jullie veel stress en vrije tijd kwijt aan die mis/bedrijf.
Vandag ben ik zover om mijn rechtsbijstaandsverzekering in te schakelen.Omdat ik voel me gewoon machteloos ...
Heb geen geld meer om ziggo te bellen (en ook geen zin) meer.
Dus sluit me ook bij jullie aan.

Relin
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:08

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Relin »

op maandag 9 maart had ik in één keer geen internet meer. Storing dacht ik nog. Volgende dag nog niets. Ik bellen met ziggo. Ik zou spam versprijden en ben dus geblokkeer van internet. Wat nu? Computer en laptop volledig scannen op virussen e.d. en vervolgens bellen als dat gebeurt was. Half 4 gebeld. Ik zou weer aangesloten worden. Waarschijnlijk wel pas de volgende dag. Woensdag: geen internet, ik bellen. Nee, dat kon toch wel 3 dagen duren. Balen. Vrijdag: geen internet. ik weer bellen. Storing bij Ziggo, konden niets voor me doen. Zaterdag: weer gebeld. Nee, stond niets in systeem over wederaansluiting. Ze zou het opnieuw voor me indienen, gaat weer 3 dagen duren. Waarschijnlijk wel maandag weer internet zei ze. Nee hoor niets op maandag. Ik weer bellen. Nee, die afdeling werkt helemaal niet in het weekend dus die 3 dagen gingen pas maandag in. Woensdag: geen internet. Ik weer bellen. Niets te vinden in systeem. Hoe kan dat!!! Hij zou het opnieuw aanvragen. ALweer!!! UIterlijk vrijdag moest ik internet hebben! Vrijdag, niets, weer bellen. NIets te vinden in systeem over deblokkering. Hij zou het aanvragen!!!!Nu werd ik echt boos!!! Dit was de 4e keer en ondertussen was er steeds niets gebeurd. Nee hij kon er niets aan doen, sorry voor ongemak, hoop excusses. Wat koop je ervoor. Dus zei ik, duurt zeker weer 3 dagen. Ja. Ik denk het niet zei ik. Wat een service. Zet er spoed achter, ik eis internet. Ik betaal ervoor. Hij zou er spoed achter zetten. Ik ben benieuwd. Weer weekend, dus gebreurt er weer niets. Maandag avond. Hé INTERNET!!!! I kon mijn ogen niet geloven. Dat moest dan 2 weken duren, om een deblokkering door te voeren. Die eigenlijk maximaal 3 dagen hoeft te duren. Hoe kan het dat er steeds gewoon niets gebreurt. Ik baalde enorm. Maar heb toegezegd gekregen dat ik 2 weken internet vergoeding terug krijg.
Waardeloos gewoon.

jooj52
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2009 16:37

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door jooj52 »

Het opzeggen van een abonnement is absoluut onmogelijk.Telefonisch moet je met minstens 10 minuten wachttijd rekenen. Op brieven reageren ze helemaal niet. Alleen het incasso loopt verder.
Per schrijven van 29.11.08 heb ik het abonnement per 01.01.2009 opgezegd. Per 15.03.2009 nogmaals per internetformulier, maar toch wordt voor het tweede kwartaal 09 afgeboekt. :evil:

Edjeson
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2009 18:18

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Edjeson »

Ik probeer, na het overleiden van mijn vader, het extra digitale eredivisie live pakket af te zeggen.
Omdat mijn moeder van ruim 70 jaar had het al opgegeven.
Maar als je dan probeert te bellen, krijg je een bandje, met "de wachttijd duurt minder als een minuut"
en dat bandje heb ik nu al twee keer drie kwartier gehoordt.
Hoe is het toch mogelijk dat ze je totaal niet zien staan, of willen horen.
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat mijn moeder het extra pakket maar aan moet houden, omdat Ziggo niet wil opnemen (luisteren)
Wat een aanfluiting voor zo'n bedrijf, maar als je lid wil worden, dan ....... zullen ze , volgens mij wel meteen reageren.
Zou mooi zijn als we allemaal keuzes konden maken, dan zou den wij niet meer bij ziggo aangesloten zitten.[/b]

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ vogels.. die van de 15e was de 2e poging:
29.11.08 heb ik het abonnement per 01.01.2009 opgezegd. Per 15.03.2009 nogmaals per internetformulier, maar toch wordt voor het tweede kwartaal 09 afgeboekt.
Trouwens, Ziggo heeft momenteel veel problemen, omdat personeel wegloopt (ze betalen echt slecht).

En een en ander kan daarom ook best lang gaan duren.

Ik denk dat een verzoek genoeg is, en daarna de juridische termen van stal gehaald moeten worden - wees NIET lief, maar stel eisen (in het redelijke) en geef het desnoods uit handen naar rechtshulp / rechtsbijstand.

Dit soort megalomane bedrijven moet niet denken dat ZIJ bepalen.

bloemetje1977
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2009 20:46

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door bloemetje1977 »

Ik heb al sinds 5 weken geen telefoon verbinding.
Ziggo heeft onderhoudwerkzaamheden uitgevoerd in de omgeving,vanaf die dag was mijn telefoon lijn dood.
Na vele emails,telefoontjes enz komt er morgen een monteur langs.
En wat is waarschijnlijk het probleem....
De modem is verouderd en werkt niet goed meer na de werkzaamheden.
Volgens mij hadden ze met dit al met een week kunnen vertellen,had me heel wat ergenis en ellende bespaard.
Als en ik zeg als het morgen verholpen is gaan we nog maar eens babbelen met ziggo over de factuur en de gemaakte kosten via de mobiele telefoon.
Echt wat een balle bedrijf,met multikabel nog nooit problemen gehad.

Eerder had ik mijn Internetbeveiliging opgezegd,ook na diverse emails en telefoontjes heb ik het uiteindelijk voorelkaar gekregen maar wel mooi 5 mnd door gefactureerd.Ook al ging het bij mij om een paar euro.Zo te lezen doen ze het bij velen
Oplichters dat zijn ze!!

L Enfield
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2009 16:35

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door L Enfield »

het is Ziggo toch gelukt mij te laten reageren, nooit gedacht dat dat ik ooit even stoom zou moeten afblazen om een internet prutser genaamd ZIGGO. Na door een administratieve fout bij ZIGGO afgemeld te zijn ( wel afgesloten echter automatische incassering gaat gewoon door) dagen bezig geweest met bellen en vooral wachten bij de telefoon luisterend naar iritante wacht deuntjes. In deze tijd vooral van het kastje naar de muur gestuurd met de eerste dagen nog de gedachte de telefonistes vooral vriendelijk te bejegenen omdat zij er toch ook niets aan konden doen. Hierbij is het hele scala van vriendelijke dame welke echt probeert te helpen, tot duidelijk geinstrueerde jokkebrok gehad . Inmiddels ben ik het zat en ga de automatische incasso stopzetten om vervolgens een andere provider te zoeken. Walgelijk dit bedrijf

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Omdat de opzeg termijn bij Ziggo 1 kalendermaand is kunt u kiezen voor schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging opzeggen met inachtneming van opzeg termijn.
( kalendermaand loopt van 1ste tot eind v.e. maand)
Ook toestemming tot automatische incasso intrekken.
Kopie van brief + verzend- en handtekening retourkaart goed bewaren.

Vervolgens goed afschriften v.d. bank in de gaten houden, zo nodig storneren en vervolgens selectieve blokkade op Ziggo laten plaatsen door uw bank.

alfatrion
Berichten: 21965
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door alfatrion »

Met een opzegtermijn termijn van een maand moet je nog wel steeds het jaar contract uitzitten, als dat er is.

BZ'tje
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2006 18:00

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door BZ'tje »

Nou, nou, hele verhalen over Ziggo.
Ik sluit me er bij aan.
Ben al vanaf november 2008 aan het opzeggen, netjes schriftelijk, maar ze hebben uiteraard geen brief binnengekregen. Nee, natuurlijk niet...gij gelove dat...
Ik ben druk bezig geweest met een verhuizing, dus heb in de tussentijd maar eens gebeld met Ziggo. Ze hadden geen brief ontvangen, maar het abonnement zou stopgezet worden.
Tuuuuurlijk.....vandaag belden ze omdat ze mijn herhalingsbrief (tevens naar het incassobureau gestuurd) binnengekregen hadden.
Kwam dat doordat ik in de brief "deze wordt tevens naar het incassobureau gestuurd" gezet heb??? Dat ik nu inééns binnen enkele dagen gebeld wordt door Ziggo????? :?
Het abonnement zou weer gestopt worden!!! Ik heb gezegd dat ik dat in november 2008 al gedaan had en het er niet bij laat zitten.
Ik heb rechtsbijstand, maar ik weet niet of de kosten van deze zaak afdoende zijn tegenover de gemaakte kosten, omdat je een eigen risico hebt bij de rechtsbijstand...
Wat mij betreft heeft heel Ziggo het bij mij afgedaan, stelletje uitbaters zijn het die rekeningen van mensen leegtrekken, zeker ik nu al jullie verhalen gelezen heb....wat een ellende veroorzaakt dit bedrijf!!!! :evil:

Rijkaart
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 apr 2009 12:52

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Rijkaart »

Ook ik ben al maanden in de clinch met Ziggo. Kort gezegd komt het erop neer dat ik wel op internet kan maar zodar ik met behulp van een router een tweede pc aan wil sluiten lukt dat niet.

Ik heb al van alles geprobeert. Ik heb op het, zeer kundige forum, van tweakers.net naar oplossingen gevraagd maar ook daar gaf men de hoop op. En dat wil best wat zeggen zo is mijn ervaring. In de wijk hebben meer mensen dit probleem. Ik en nog twee personen zijn met 6 pc's en inmiddels 14 routers van verschillende merken en typen in de weer geweest maar zonder resultaat.

Reactie van ziggo... routertje, aan routertje uit, modempje aan modempje uit. Nee het ligt bij de routerfabrikant. Bij alle 14? Dan ligt het aan de pc. Aan alle 6?

Inmiddels ben ik bijna 200 euro aan belkosten kwijt en ik ben Ziggo wel zat. Want die 200 euro is niet goed besteed geweest. Als je immers van de helpdesk te horen krijgt dat ik als enige in NL een heel andere unieke versie heb van Windows en gevraagd wordt waarom ik niet een mail heb gestuurd toen ik geen internetverbinding had...

Ik vraag mij af wanneer een consumentenbond nu eens eindelijk de handschoen opneemt en Ziggo met boetes (af te dwingen dmv een rechtzaak) of klantenstop gaat dwingen zijn zaakjes op orde te hebben.

doubleyouk
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 sep 2005 22:15

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door doubleyouk »

klinkt niet al te best.maar volgens mij is het zekers op telossen.
geef eens een persoonlijk berichtje, welke gemeente u woont. misschien dat ik deze week even je kan helpen.

Gesloten