LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Adisa
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2007 10:47

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Adisa »

ik heb helaas ervaring met dit bedrijf.. mijn bestalling van 22 oktober was niet geleverd en na 10-tal mailtjes heb ik mijn bestelling geannuleerd. Het geldbedrag zou binnen 4 weken teruggestord worden. Vandaag kreeg ik onderstaande mail:
Kan iemand me vertellen of ik hier nog iets tegen kan beginnen?

Vanwege het faillissement van een financierder tevens leverancier van “Extremediscount.nl” kunnen wij per direct niet meer aan onze financiële- alsmede leveringsverplichtingen voldoen. Hierdoor zijn vorderingen onbetaald gebleven en is beëindiging van bedrijfsactiviteiten van “Extremediscount.nl” per 15 november 2010 ’s avonds noodzakelijk gebleken.

Onder begeleiding van een insolventiebureau worden momenteel mogelijkheden bezien teneinde uit deze ontstane impasse te geraken. Derhalve verzoeken wij u uitstel van betaling te verlenen voor een periode van zes weken. Gedurende deze periode wordt getracht externe financiering te verkrijgen waarmee een buitengerechtelijk akkoord kan worden aangeboden.

Uw vordering is in onze administratie opgenomen voor een bedrag van € 57.50. Deze vordering zal maatstafgevend zijn voor het akkoord dat zal worden getracht aan te bieden.

Uit praktisch oogpunt kan, gezien het grote aantal crediteuren, slechts éénzijdige communicatie naar alle crediteuren plaatsvinden. Eventuele reacties op dit schrijven kunnen derhalve niet worden beantwoord.


Gezien de omstandigheid dat integrale betaling van de schuldenlast niet mogelijk is, zou het wellicht voor de hand liggen het faillissement aan te vragen. Dit zal echter naar verwachting slechts schadeverhogend werken voor alle bij de onderhavige zaak betrokkenen en bij een faillissement zal naar hoogste waarschijnlijkheid externe financiering en derhalve enige vorm van financiële compensatie niet meer mogelijk zijn. Vriendelijk verzoeken wij u dan ook, in het belang van eenieder, geen rechts- en executiemaatregelen te nemen.

Vertrouwende u hiermede vooralsnog correct te informeren, tekent,

hoogachtend,
namens Extremediscount

Dhr. T. van Zundert

m_podt
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 nov 2010 15:02

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door m_podt »

Adisa schreef:ik heb helaas ervaring met dit bedrijf.. mijn bestalling van 22 oktober was niet geleverd en na 10-tal mailtjes heb ik mijn bestelling geannuleerd. Het geldbedrag zou binnen 4 weken teruggestord worden. Vandaag kreeg ik onderstaande mail:
Kan iemand me vertellen of ik hier nog iets tegen kan beginnen?
Ik heb de e-mail doorgestuurd naar thuiswinkel.org en heb hen gevraagd een reactie/advies/update te geven aan de gedupeerden. Ik heb ze vorige week ook nog gebeld. Toen konden ze me eigenlijk niet veel meer vertellen dan wat ik al wist. Maar ik neem aan dat ze op basis van de e-mail van ED de gedupeerden een update kunnen geven en ook aan kunnen geven wat nu hun vervolgstappen zullen zijn.

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

m_podt
U bent me net voor om Thuiswinkel.org. te contacteren.

Adisa
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2007 10:47

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Adisa »

Dank je wel...
Moet ik de brief ook naar ze doorsturen? Hoe meer klachten hoe beter?

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Radar »

Ondanks herhaaldelijk ingrijpen worden in dit topic de forum-gedragsregels helaas nog regelmatig met voeten getreden. Voor alle duidelijkheid: het is (onder andere) verboden om (links naar) persoonsgevens te posten.

Vanaf nu zullen wij genoodzaakt zijn om eenieder zie zich schuldig maakt aan een overtreding van een of meerdere gedragsregel(s) direct en onherroepelijk te bannen van ons forum.

Wij hopen dat u deze discussie on topic, op een beschaafde manier en ook in alle andere opzichten conform de genoemde gedragsregels zult voortzetten.

m_podt
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 nov 2010 15:02

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door m_podt »

TROS Radar schreef:Ondanks herhaaldelijk ingrijpen worden in dit topic de forum-gedragsregels helaas nog regelmatig met voeten getreden. Voor alle duidelijkheid: het is (onder andere) verboden om (links naar) persoonsgevens te posten.

Vanaf nu zullen wij genoodzaakt zijn om eenieder zie zich schuldig maakt aan een overtreding van een of meerdere gedragsregel(s) direct en onherroepelijk te bannen van ons forum.

Wij hopen dat u deze discussie on topic, op een beschaafde manier en ook in alle andere opzichten conform de genoemde gedragsregels zult voortzetten.
Als 'aanvulling' hierop. Ik heb dus vorige week contact gehad met een jurist van thuiswinkel.org. Informatie die hier is geplaatst en door de moderators is verwijderd is volgens deze jurist relevante informatie, zeker als het uit zou draaien op een faillissement. Als iemand denkt nieuwe en relevante informatie te hebben, zou men dat dus naar thuiswinkel.org kunnen doorsturen ipv het hier te plaatsen. Ik neem echter aan dat ze onderhand de meeste informatie al wel hebben.

En dan nog een vraag aan de moderators: is de kwestie ED voor Radar slechts een van de vele forumtopics, of is Radar hier op een of andere wijze nog mee bezig? Ik stel deze vraag bewust op het forum, omdat ik weet dat de meerdere lezers dit zich afvragen.

Sinaasappelsap
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2010 16:31

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Sinaasappelsap »

Tros Radar - De beschermers van oplichters en andere malafide personen c.q. bedrijven!

harm0404
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2010 12:59

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door harm0404 »

jialin schreef:Zojuist ontvangen:

Betreft:Betalingsonmacht “Extremediscount.nl”

Datum: 3 december 2010

Geachte ***************,

Vanwege het faillissement van een financierder tevens leverancier van “Extremediscount.nl” kunnen wij per direct niet meer aan onze financiele- alsmede leveringsverplichtingen voldoen. Hierdoor zijn vorderingen onbetaald gebleven en is beeindiging van bedrijfsactiviteiten van “Extremediscount.nl” per 15 november 2010 ’s avonds noodzakelijk gebleken.

Onder begeleiding van een insolventiebureau worden momenteel mogelijkheden bezien teneinde uit deze ontstane impasse te geraken. Derhalve verzoeken wij u uitstel van betaling te verlenen voor een periode van zes weken. Gedurende deze periode wordt getracht externe financiering te verkrijgen waarmee een buitengerechtelijk akkoord kan worden aangeboden.

Uw vordering is in onze administratie opgenomen voor een bedrag van euro 315.50. Deze vordering zal maatstafgevend zijn voor het akkoord dat zal worden getracht aan te bieden.

Uit praktisch oogpunt kan, gezien het grote aantal crediteuren, slechts eenzijdige communicatie naar alle crediteuren plaatsvinden. Eventuele reacties op dit schrijven kunnen derhalve niet worden beantwoord.

Gezien de omstandigheid dat integrale betaling van de schuldenlast niet mogelijk is, zou het wellicht voor de hand liggen het faillissement aan te vragen. Dit zal echter naar verwachting slechts schadeverhogend werken voor alle bij de onderhavige zaak betrokkenen en bij een faillissement zal naar hoogste waarschijnlijkheid externe financiering en derhalve enige vorm van financiele compensatie niet meer mogelijk zijn. Vriendelijk verzoeken wij u dan ook, in het belang van eenieder, geen rechts- en executiemaatregelen te nemen.

Vertrouwende u hiermede vooralsnog correct te informeren, tekent,

hoogachtend,
namens Extremediscount

Dhr. T. van Zundert


Note:
op 15 november jl (en wellicht later ook nog) haalde men wel de orders en gelden binnen!
HaHa ben je verbannen om deze posting?
Ben dan erg nieuwsgierig waarom. Iedereen is de dupe maar dan kenbaar maken hoe wat waar mag weer niet.
Bescherm de oplichters Radar,
Misschien kan de mod uitleg geven waarom dit gebeurd? ( off topic)
of is het gewoon teveel postings en schakel er een paar uit?

DGoudart
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2010 17:51

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door DGoudart »

Beste medegedupeerden, deze mailk kreeg ik vandaag:

Betreft:Â Â Betalingsonmacht “Extremediscount.nl”

Datum: 3 december 2010

Geachte heer Goudart,

Vanwege het faillissement van een financierder tevens leverancier van “Extremediscount.nl” kunnen wij per direct niet meer aan onze financiële- alsmede leveringsverplichtingen voldoen. Hierdoor zijn vorderingen onbetaald gebleven en is beëindiging van bedrijfsactiviteiten van “Extremediscount.nl” per 15 november 2010 ’s avonds noodzakelijk gebleken.

Onder begeleiding van een insolventiebureau worden momenteel mogelijkheden bezien teneinde uit deze ontstane impasse te geraken. Derhalve verzoeken wij u uitstel van betaling te verlenen voor een periode van zes weken. Gedurende deze periode wordt getracht externe financiering te verkrijgen waarmee een buitengerechtelijk akkoord kan worden aangeboden.

Uw vordering is in onze administratie opgenomen voor een bedrag van € 356.88. Deze vordering zal maatstafgevend zijn voor het akkoord dat zal worden getracht aan te bieden.

Uit praktisch oogpunt kan, gezien het grote aantal crediteuren, slechts éénzijdige communicatie naar alle crediteuren plaatsvinden. Eventuele reacties op dit schrijven kunnen derhalve niet worden beantwoord.

Gezien de omstandigheid dat integrale betaling van de schuldenlast niet mogelijk is, zou het wellicht voor de hand liggen het faillissement aan te vragen. Dit zal echter naar verwachting slechts schadeverhogend werken voor alle bij de onderhavige zaak betrokkenen en bij een faillissement zal naar hoogste waarschijnlijkheid externe financiering en derhalve enige vorm van financiële compensatie niet meer mogelijk zijn. Vriendelijk verzoeken wij u dan ook, in het belang van eenieder, geen rechts- en executiemaatregelen te nemen.

Vertrouwende u hiermede vooralsnog correct te informeren, tekent,

hoogachtend,
namens Extremediscount

Dhr. T. van Zundert

frost
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2010 09:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door frost »

jialin schreef:Zojuist ontvangen:

Betreft:Betalingsonmacht “Extremediscount.nl”

Datum: 3 december 2010

Geachte ***************,

Vanwege het faillissement van een financierder tevens leverancier van “Extremediscount.nl” kunnen wij per direct niet meer aan onze financiele- alsmede leveringsverplichtingen voldoen. Hierdoor zijn vorderingen onbetaald gebleven en is beeindiging van bedrijfsactiviteiten van “Extremediscount.nl” per 15 november 2010 ’s avonds noodzakelijk gebleken.

Onder begeleiding van een insolventiebureau worden momenteel mogelijkheden bezien teneinde uit deze ontstane impasse te geraken. Derhalve verzoeken wij u uitstel van betaling te verlenen voor een periode van zes weken. Gedurende deze periode wordt getracht externe financiering te verkrijgen waarmee een buitengerechtelijk akkoord kan worden aangeboden.

Uw vordering is in onze administratie opgenomen voor een bedrag van euro 315.50. Deze vordering zal maatstafgevend zijn voor het akkoord dat zal worden getracht aan te bieden.

Uit praktisch oogpunt kan, gezien het grote aantal crediteuren, slechts eenzijdige communicatie naar alle crediteuren plaatsvinden. Eventuele reacties op dit schrijven kunnen derhalve niet worden beantwoord.

Gezien de omstandigheid dat integrale betaling van de schuldenlast niet mogelijk is, zou het wellicht voor de hand liggen het faillissement aan te vragen. Dit zal echter naar verwachting slechts schadeverhogend werken voor alle bij de onderhavige zaak betrokkenen en bij een faillissement zal naar hoogste waarschijnlijkheid externe financiering en derhalve enige vorm van financiele compensatie niet meer mogelijk zijn. Vriendelijk verzoeken wij u dan ook, in het belang van eenieder, geen rechts- en executiemaatregelen te nemen.

Vertrouwende u hiermede vooralsnog correct te informeren, tekent,

hoogachtend,
namens Extremediscount

Dhr. T. van Zundert


Note:
op 15 november jl (en wellicht later ook nog) haalde men wel de orders en gelden binnen!

Hebben jullie deze gebruiker jialin er af gegooit??
Waarom, beschermen jullie (of deze moderator) de belangen van Extremediscount?

harm0404
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2010 12:59

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door harm0404 »

Ja jialin is verwijderd (banned) van dit forum
Lang leve Tros Radar

beter een oplichter beschermen dan 10 posters online
Laatst gewijzigd door harm0404 op 03 dec 2010 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Op mijn vraag aan Thuiswinkel org. heb ik het volgende antwoord gekregen:


Naar aanleiding van het bericht van ExtremeDiscount over hun betalingsonmacht het volgende. Zij verzoeken de consument uitstel van betaling te verlenen voor een periode van zes weken. Gedurende die periode wordt getracht externe financiering te verkrijgen waarmee een buitengerechtelijk akkoord kan worden aangeboden, zo liet ExtremeDiscount weten.



Wij adviseren u ExtremeDiscount deze mogelijkheid te bieden.



Met vriendelijke groet,

harm0404
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2010 12:59

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door harm0404 »

g.v.campenhout schreef:Op mijn vraag aan Thuiswinkel org. heb ik het volgende antwoord gekregen:


Naar aanleiding van het bericht van ExtremeDiscount over hun betalingsonmacht het volgende. Zij verzoeken de consument uitstel van betaling te verlenen voor een periode van zes weken. Gedurende die periode wordt getracht externe financiering te verkrijgen waarmee een buitengerechtelijk akkoord kan worden aangeboden, zo liet ExtremeDiscount weten.



Wij adviseren u ExtremeDiscount deze mogelijkheid te bieden.



Met vriendelijke groet,

Dit is slechts een zoethouder om juridische stappen te ontlopen. beter is het om aangifte te doen en faillissement aan te vragen en hopen dat je boven aan de lijst van uitbetalen staat.

ED heeft nog internet. Dus geld om dat te betalen en via andere sites nog shops te runnen.
Ze hebben nog steeds een 0900 nummer waar inkomsten op binnen komen waarom is deze niet afgesloten? Om gewoon mensen te laten bellen en inkomsten te krijgen?
Waarom is de site nog online??

waarom uitstel 6 weken
__________________________________________________________

Beste Lezer,

Onderstaande brief is geschreven n.a.v. het beëindigen van de bedrijfsactiviteiten van Extremediscount.nl. Diegene die deze brief niet per e-mail hebben ontvangen en menen nog een vordering te hebben op Extremediscount.nl, kunnen dit per e-mail melden op [email protected] (graag uw naam, adres & ordernummer in de e-mail vermelden).

Uit praktisch oogpunt kan, gezien het grote aantal crediteuren, slechts éénzijdige communicatie naar alle crediteuren plaatsvinden. Eventuele reacties op dit schrijven kunnen derhalve niet worden beantwoord.
____________________________________________________________

Ze nemen niet eens tijd voor je om mails te beantwoorden of wat dan ook. Nee uitstel is meewerken en nooit meer iets gedaan krijgen. NU moet je actie ondernemen en niet nog eens 6 weken wachten.

Wellicht zijn ze 6 weken op vakantie van onze centen

janmart
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2010 16:57

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door janmart »

Iedere gedupeerde opgelet: Deze Tom van Zundert probeert met een heel ingewikkelde brief iedereen zand in de ogen te strooien. Hij suggereert in de eerste alinea dat Extreme Discount failliet is, terwijl uit de laatste alinea blijkt dat hij niet failliet is. Dit laatste klopt want de rechtbank van Breda weet van niets.
Wat meneer Tom (of Thomas) probeert is gewoon nog 6 weken iedereen aan het lijntje te houden, zoals hij dit al maanden met succes doet. Inmiddels kan hij zichzelf veilig stellen.
Mensen ...blijf aangifte doen, want hoe meer aangiften er gedaan worden hoe groter de kans is dat deze oplichter in 2011 in de bak zit .
Het is te hopen dat één van de consumentenprogramma`s deze meneer aanpakt, want als je het aantal reacties op internet ziet , heeft hij al tientallen slachtoffers gemaakt. Knap werk voor een jochie van net in de twintig.
Janmart

harm0404
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2010 12:59

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door harm0404 »

he mod verwijder je deze weer of meteen banned???

Sinterklaas kwam aangelopen
nog even snel een kaddotje kopen
ED zou dat wat zijn?
De prijzen zijn wel erg fijn

Na zijn aankoop loopt hij gespannen
word ik nu ook verbannen
na mijn domme inkoop daar gedaan
met mijn postings hier ontdaan

O, het voelt zo raar
ben ook ik nu de sigaar
mod help mij aan een goede posting
en verban ED van zijn hosting

Besteed zijn geld van 0900 nummers en internet
Met advies over kadootjes pret
ED kan het betalen
ook al zal hij ervan balen

tros radar help nu eens een ieder hier
en doe je werk met plezier
uit onmacht bannen is veel zwakker
wordt nu eens wakker

berijp het onvermogen van een ieder
en bescherm niet langer het ED hier
radar is er voor de consument
en niet voor oplichters al dan niet bekend

stop met bannen en het gekrent
gedraag je als een volwaardige vent ( vrouw rijmde helaas niet)
een die zijn posters begrijpt en de problemen erkent

albertvanvelzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2010 17:43

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door albertvanvelzen »

Dit is waarom ik eigenlijk alleen maar koop als ik met Paypal of Visa kan betalen.

Heb helaas ook hier besteld, maar gelukkig met Visa betaald. Vorige week mijn geld via Visa teruggevraagd. Maar net op tijd.

Bestel alleen iets bij grote bedrijven (intertoys, bartsmit, hema, media markt e.d.) en bij de kleintjes alleen als je met paypal of visa kan betalen of ophalen en dan kan betalen.

DGoudart
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2010 17:51

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door DGoudart »

Ben zeer geneigd mee te gaan met Van Campenhout. Gelet op de goede ervaringen die ik eeder had, geef ik ExtremeDiscount graag een nieuwe kans.

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Enkele dagen eerder gelezen op dit forum, dat webshop Plopperdeshop.nl
iets te maken heeft met het manegment van ED.
Ik denk dat dit waar is. Geen enkel artikel van deze shop is nu nog te bestellen?
Vreemd zaakje!

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Nou DGoudart, Zo lief wil ik niet zijn voor ExtremeDiscount !!

Ik zou hem echt wel wat harder aan willen pakken maar ik denk dat dit een slechtere uitkomst kan geven.

wimbrocken
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:00
Locatie: Kudelstaart

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door wimbrocken »

vogels schreef:
wimbrocken schreef:Ik hoorde net dat er in het nieuws van 19.30 uur bij RTL4 een item is over een mevrouw die iets gekocht heeft via internet en toen is opgelicht.....ik weet alleen niet over welke internet verkoper dit item gaat...

P.s. kijken op internetsite RTL4 Nieuws denk ik dat het gaat over opgelicht via marktplaats !!
Nou, dat had je natuurlijk even kunnen nakijken: http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws ... plaats.xml

Mr. ?? vogels ....zeer intelligent !!?? Inderdaad heb ik dat gedaan vandaar mijn p.s. edit van het bericht in italic :roll:

Gesloten