over lunchpauze gesproken... ik heb er ook al aardig wat ontbijt. lunch en diner pauzes ingestoken hoor!
ik reageer nu nog maar even op jouw artikel anders ga je ook nog miauwen dat er niet op jouw stukje gereageerd wordt...
natuurlijk ben ik het in grote lijnen met je eens. er wordt slecht gelezen , irritant "gejoked" en het was mij ook al opgevallen dat het inderdaad uit één en de zelfde hoek van daan komt, sanneke willeke, anneke, pulleke, ingeke en fin.. je weet wat ik bedoel ..
maar ze nemen tenminste de moeite om zich al dan niet een fictieve naam aan te meten..
want ik moet je eerlijk bekennen dat door al die "gasten" door de bomen het bos niet meer ziet!
ik heb uiteraard het ent topic ook even gelezen omdat het starten van een controversieel onderwerp klaarblijkelijk aanstekelijk werkt. helaas vind ik de ent en ontworm topic een slap vervolg vandatgene wat ignit op doggynet al jaren probeert te verkondigen, en let maar eens op zometeen vallen de kokosnoten uit de boom ( if you know what I mean

en wordt het de barfnatuurlijkyahoo of ik schietshow.
ik vind het woord barf minder lekker klinken dan zelf samenstellen, ook omdat de barfers nu ook een pispaal groep hebben opgericht. en als mensen vragen aan je , wat weet je van hondenvoeding en je zegt.. nou ik lees veel over b a r f op de p i s p a a l dan denken ze dat je niet helemaal lekker bent en van p e r v e r s e s e x houdt!
over het gooien met brokkenstront.. ik ken dat gevoel! maar ik probeer het altijd toch van de nette te houden.
over stront gesproken. Mijn honden krijgen als lekker tussendoortje af en toe een cherry tomaatje.. en raad eens wat er bij mij achter in het bos groeide op de plek waar de honden veelvuldig hun behoefte dioen..
je raadt het al .. een ware cherrytomatenplantage van ± 1.5 meter hoog!!:
Met andere woorden er komt uit vers niet alleen een gezonde hond maar af en toe ook nog eens een leuke verrassing voor je zelf. en brokkenstront.. nou ja dat is ergernis nummer 1 in de grote steden!
ze zijn trouwens heeeeerlijk die cherry tomaatjes
ik wacht ook nog steeds op goede argumentatie uit brokkenland
leuk trouwens.. nog een teckel liefhebber erbij!