LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanadoo telefonie met livebox

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
toyota
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 apr 2005 12:37

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door toyota »

dit soort problemen heb ik ook gehad

ik heb tot 2 keer toe een nieuwe livebox gekregen
het blijkt nu aardig stabiel te zijn

toyota
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 apr 2005 12:37

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door toyota »

hallo,

ik hoor niemand meer met klachent, zijn alle klachten weg bij
wanadoo direct met telefonie ????????

bij mijn is nog steeds niet de snelheid verdubbeld
dit zouden ze voor eind augustus doen ik ben benieuwd,

Ma-An
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2005 12:30

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Ma-An »

:twisted: geen klachten meer bij wanadoo, het barst van de klachten.
zoveel zelfs dat de helpdesk regelmatig niet te bereiken is.
onze klachten zijn: niet bereikbaar telefonisch :twisted: , fax werkt niet meer (voor binnenkomende berichten), het verstrekte nummer van wanadoo werkt helemaal niet.
en het gekke is, het zijn volgens de helpdesk allemaal bekende problemen.
het oplossen van deze problemen duurt zeer lang, men doet toezeggingen maar er gebeurt niets :twisted: alleen dat je te horen krijgt in de loop van deze week krijgt u ...... :?: :?: :?: :?:
Onze problemen duren nu al 2 weken :!: :!: :!: :!:

toyota
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 apr 2005 12:37

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door toyota »

Hoi,

Als je zoveel klachten heb waarom sturen ze je dan geen nieuwe livebox

ik heb ook een nieuwe livebox
sinds die tijd dat ik die heb en nieuwe software is toegediend.
mag ik niet mopperen.

alleen het internet is niet zo heel erg snel
maar ik hoop dat dat beter gaat als de snelheid is verdubbeld
en dat zou voor eind aug rond zijn

Ma-An
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2005 12:30

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Ma-An »

Hoi,

Volgens de laatste berichten zouden de problemen op afstand opgelost gaan worden.
Eeen nieuwe livebox was niet nodig!! Bij een andere van de hel[pdesk werd een week geleden nog gezegd dat er een nieuwe livebox onderweg zou zijn.
Maar die is minstens 1 tot 1,5 week onderweg.
Of ze praten door elkaar heen, of ze kletsen een eind in de ruimte.
Maar we wachten het nog even af.
Alleen de kosten voor het bellen naar de helpdesk zal ik steeds van de factuur afhalen.

jackysouk
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2005 22:39

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door jackysouk »

Ik ben nu bezitter van de family (kom van Wanadoo Go).
Doe dit op de speed-modem en haal 3 Mbit, wat op zich best
redelijk is. Heb geen problemen met verbinding.
Krijg binnenkort LiveBox en Telefonie !
Wanneer ik al de berichten lees her en der zou ik heel hard kunnen
schrikken en ik kan de boel nog terugdraaien.....................maar ik
ben eigenwijs en doe het toch !
Ik ga die Livebox zeer dicht plaatsen bij Isra (waar de telefoon je huis binnenkomt. Vervolgens ga ik een ethernetkabel van ca 10 meter leggen naar mijn PC (ben zelf electronicus en netwerkman).
Ik reken daarbij tevens op de snelheidsverhoging naar 20Mbit, waarvan ik vooraf me bewust ben dat ik blij moet zijn met 12-15Mbit.
Ik ga dus bellen (lokaal en op vaste nummers) voor niks en verander KPN naar Budget (na 2 maanden........even zelf testen).
Dus...........ondanks alle negatieve berichten, neem ik het risico !
Maar waarom ? Ik ben een Hollander en wil voor een kwartje op de eerste rang zitten en daarnaast ben ik een domme Hollander, want het is echt niet alleen Wanadoo die de markt wil bestormen en daarbij slachtoffers kan maken !! Ik stap er bewust in, wetend dat ik een risico loop in deze "Beta"-fase aan het telefonie-front !
Maar.......ik kan het niet laten, het is ook verrekte goedkoop !
Dus wat ik een beetje mis in al dat gekwebbel over providers is ook een beetje dat oerhollandse naief gedoe.
Maar goed, hoop wel dat ik niet tegenkom wat ik allemaal lees !
Ben daarnaast gelukkig ook een consument met een opvliegend karakter, die er niet voor terugschrikt met een tweede hands bakkie en wat vrienden, een etalage kan rammen. Kom je ook nog in het nieuws.

Ps dit laatste gebeurt bij mij pas, wanneer ik het gevoel heb dat men niet naar mij luistert !

Jack

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door bjorrie »

Nou wij zijn van de week ook overgezet naar wanadoo familie met telefonie 1 keer moeten bellen omdat we geen telefoon hadden, maar opgelost en alles werkt prima iedereen aan te bevelen.

VanOosten33
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2005 21:06

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door VanOosten33 »

Sinds een paar maanden heb ik dan Wanadoo ADSL Direct.
Het komt niet vaak voor dat er storingen zijn.
Ik kan het iedereen aanbevelen. Ik snap niks van het feit dat de helpdesk zo slecht moet zijn. Die keren dat ik gebeld heb ben ik prima te woord gestaan. WANADOO ga zo door. :D :D :D

OpaDavid
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2006 09:52

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door OpaDavid »

Vanaf Oktober 2005 heb ik Wanadoo fam + telefonie, maar
Wanadoo adsl/telefonie heeft in December 2005 de algemene voorwaarden gewijzigd.
Vanaf Februarie 2006 moet voor het lokale telefoon verkeer, het starttarief een bedrag van € 0,04 verrekend worden, nu nog kosteloos.
Wat zal er in de toekomst nog meer veranderen?
Wat kan hieraan gedaan worden?

Zie ook de site.

http://www.wanadoo.nl/mijnabonnement/te ... ieven.html

meijerag
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2006 12:02

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door meijerag »

Wij hebben vanaf december dit abonnement. Als ik het goed begrijp zijn de telefonie voorwaarden veranderd. Ieder gesprek kost nu 4 ct.
Zeker eerst klanten binnen lokken en dan er geld voor vragen.
Als wanadoo de voorwaarden verandert kan je dan niet van dat abonnement af?

Runrig
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2006 16:59

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Runrig »

De consument wordt toch steets weer opgelicht
Ik heb net 2 maanden een abonnement internetten en bellen via de livebox bij wanadoo afgesloten, (lekker gratis bellen van vast naar vast binnen Nedeland) en mijn oude providers opgezegt (Quicknet en 1601). Nu zie ik op de site van wanadoo, dat van af februarie 2006 een starttarief van 4 cent per gesprek (dit zijn bijna 9 oude centen) in rekening gebracht wordt, dus niks gratis.
Wanadoo bedankt!
Gelukkig loopt het abonnement maar een jaar en de opzeg datum staat al rood aangestreept in de agenda.

Gesloten