uw mening , niet de mijne (of van henzelf trouwens..)Rare gedachten over die overleden familie en bakerpraatjes
ik kan een dieet met geen mogelijkheid van de werled vergelijken met medicatie... En zoals ik gezegd heb (ik verzoek nogmaals mijn reacties goed te lezen want het staat er echt allemaal in. of u probeert mij met opzet woorden in de mond te leggen?) een goede voeding kan nooit kwaad, maar om daar pas mee te beginnen wanneer men al ziek is? lijkt mij niet zo zinvol. En natuurlijk voelt men zich beter als de voeding goed is, en kan het lichaam meer aan, met een betere weerstand. Allemaal heel logisch. En bij een enkeling zou dat misschien nog wel eens voldoende zijn ook, samen met de juiste geestesgesteldheid..want deze methode kan geen kwaad zoals chemo
die gedachte heb ik nu nooit gehad. Ik respecteer echter wel andermans mening voor wat het is, een mening, waarop dan ook gebaseerd. Kan echter niet verboden worden te trachten op punten waar iemand die mening m.i. baseert op verkeerde of gekleurde info iemand te voorzien van extra informatie.dat we het bijna eens waren
wat is daar nu zo belangrijk aan? hier gaat het om ozon, en wat ik elders gepost heb, gaat over heel andere zaken. Komt mij een beetje voor als stemmingmakerij en op de persoon spelen. Was RonaldSneek ook erg goed (nu ja...goed...nooit succes gehad er mee, dus zo goed nu ook weer niet..) in en dat gebeurt altijd wanneer de argumenten op zijn.. Jammer, niet nodig en leidt alleen maar af van de zaken waar het echt om gaat (maar dat zal wel de bedoeling zijn...)Ben benieuwd hoeveel "goed onderbouwde, eerlijke antwoorden er tot nu toe zijn"op allerlei forums en dat s.v.p. in dit forum vermelden?
Standpunten over amalgaam: Google staat er vol mee, pubmed (echt betrouwbare onderzoeken!) ook. Ga niet alles voorkauwen en uw huiswerk doen. Maar als u zich informeert, doe het breed, en stop niet bij pagina van van hits van de zoekmachine, maar ga verder, en mbt onderzoeken: lees ze ook, mn de conclusie (is trouwens ook een welgemeend advies aan de heer Brandsma want hij vertaalt die onderzoeksresultaten toch echt verkeerd.)
enne: kiezen kunnen afbreken, ook zonder vulling helaas. Daarnaast zal ozon niet kunnen doen ter versterking van een reeds verzwakte kies...
Nee het is duidelijk dat wij het niet eens zijn, hoeft ook helemaal niet. Zou wel fijn zijn als u het respect op kunt brengen mijn woorden niet te verdraaien, mij iets in de mond proberen te leggen etc etc. doe ik ook niet bij u..Zullen wij ons gewoon beperken tot de discussie over ozon in de tandheelkunde, zonder trappen onder de gordel uit te delen of messen in de rug te steken? leidt alleen maar af, en anderen zijn u daar al zonder succes in voorgegaan .
een reactie zal wegens de vakantie wel even duren denk ik, geeft niet. lekker uitgerust weer terug straks, met frisse zin en een open geest hoop ik.