Groeten,
Michel
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Elke keer als ik de bijdrages van Ikbenik lees heeft ie het weer over de "oplichters" van klanten en "bemoeizuchtige" overheden die regeltjes opstellen die volgens hem niet hanteerbaar zijn.Quote:
b.
Alle schade of nadelen veroorzaakt door, voorgevallen bij of op enigerlei wijze verband houdende met de uitvoering van de opdracht – door wie dan ook (inclusief het personeel van Bits&Bytes en andere hulppersonen) aan wie of wat dan ook toegebracht, komen ten laste van koper/opdrachtgever, die Bits&Bytes waar nodig volledig heeft te vrijwaren voor aanspraken – van derden.
In de praktijk:
Alle schade of nadelen veroorzaakt door, voorgevallen bij of op enigerlei wijze verband houdende met de uitvoering van de opdracht – door het personeel van Bits&Bytes en door Bits&Bytes benoemde hulppersonen) aan wie of wat dan ook toegebracht, komen ten laste van Bits&Bytes.
Oftewel:
Alle schade die door Bits&Bytes zelf wordt veroorzaakt tijdens het uitvoeren van een opdracht (behalve softwarematige gegevens of programma's) komen voor rekening voor Bits&Bytes.
Dan zou ik toch eerst zorgen dat die up-to-date zijn, in plaats van de hele dag hier op het forum te zitten!Ja hoor, de algemene voorwaarden zijn niet up-to-date en dat heb ik ook al aangegeven.
Elke keer als ik de bijdrages van Ikbenik lees heeft ie het weer over de "oplichters" van klanten en "bemoeizuchtige" overheden die regeltjes opstellen die volgens hem niet hanteerbaar zijn.
Als je zijn voorwaarden leest moet je wel concluderen dat hijzelf wel regeltjes opgesteld heeft die niet hanteerbaar zijn. Het komt erop neer dat wat hij of zijn personeel eventueel fout doet of kapot maakt het probleem van de klant is. En nu kan hij wel zeggen dat hij zich hier in de praktijk niet aanhoudt maar het staat wel in zijn voorwaarden. M.a.w. hij doet wat ie de overheden verwijt: regels opstellen die kant noch wal raken en waar ie zich ten allertijde achter kan verschuilen.
Ik zou zeggen:Nog eens een tip voor 'moppentappers': zoals 'ikbenik' voorstelt, begin iets anders als jullie gefrustreerd raken door het Aldi-sukses met hun aanbiedingen zoals Medion. Dit forum is er trouwens niet voor gefrustreerde handelaren, maar voor tevreden en mistevreden consumenten. In alle eerlijkheid, wij zijn redelijk tevreden Aldi-consument.
Hij zegt toch duidelijk dat hij deze 3,5 jaar geleden heeft overgenomen. Dus die vlieger die jij probeert hoog te houden gaat ook niet op..
Naar boven
Gemakkelijk hè, iemand onderuit halen.Dat ikbenik verouderde voorwaarden van een ander bedrijf kopieert is alleen hem aan te rekenen. Het is heel gemakkelijk om iedereen af te schilderen als slechte klanten die zich op voorwaarden beroepen die in ikbenik's visie niet deugen en zie daar.
Heb ik dan ooit iets anders beweerd dan?Dat ikbenik verouderde voorwaarden van een ander bedrijf kopieert is alleen hem aan te rekenen.
Je bedoeld zoals jij (per ongeluk???) een kanovarende grootvaderHet enige dat dan rest is op personalia e.d.. aan te vallen. Jammer.
Ken je hem nog ?
Wie zonder zonde is gooien de eerste steen
Kijk, dat de mensen mijn algemene voorwaarden doorlezen en mij wijzen op zaken die volgens de wet niet zijn toegestaan, heb ik geen moeite mee."als ik nu één foutje of onaardigheid in zijn voorwaarden vind, dan heb ik hem...". En dan maar zoeken en speuren tot je iets hebt. Het gros van de mensen hier wordt pissed op ikbenik omdat als hij gelijk heeft dat vaak nadelig is voor de kant van de consument. Het enige dat dan rest is op personalia e.d.. aan te vallen. Jammer.
Dat is op dit forum helaas vaker regel als uitzonderingNu vind ik het niet erg om op zulke zaken gewezen te worden.
Waar ik wel een bloedhekel aan heb is dat hierdoor ik weer heel hard onderuit gehaald werd
Gemakkelijk hè, iemand onderuit halen.
zij een ketel tegen de pot ?!?!?!Pot verwijt de ketel.