LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoge hypotheken

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
erikzijl
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 dec 2004 13:45

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door erikzijl »

Tot vandaag nog steeds geen schriftelijke of telefonische reactie van de DSB gehad, dus ook geen uitnodiging voor een gesprek n.a.v. de uitzending van Tros Radar op 13 april jl.

Ik verwacht dan ook niet dat er nog een voorstel of gesprek komt voor maandag 25 mei a.s.

Ik heb mijn zaak daarom nu maar in handen gegeven van de welbekende advocaat Mr. M. in Haarlem. Als het niet goedschiks kan, dan moet het maar kwaadschiks. :evil:

Vr.gr. Erik ([email protected])
Laatst gewijzigd door erikzijl op 21 mei 2009 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Je weet maar nooit Erik, want ze willen niet echt af gaan en morgen en zaterdag komt er ook nog post en werken ze bij DSB!!!!
Maar je heb niets te verliezen en alleen maar te winnen!

mvg

erikzijl
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 dec 2004 13:45

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door erikzijl »

Hoi,

Ik ben voor de gedupeerden van DSB gestart met de 'DSB hypotheekleed'-hyves gestart: http://hypotheekleed.hyves.nl.

De hyve bevat informatie over hulp en advies (o.a. stichting Hypotheekleed, stichting Platform Aandelen Lease) en lotgenotencontact (DSBRAMP.NL).

En video's of verwijzingen naar televisieprogramma's waarbij DSB negatief in het nieuws was.

Vr.gr. Erik ([email protected])
Laatst gewijzigd door erikzijl op 22 mei 2009 14:37, 3 keer totaal gewijzigd.

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Heel goed Erik, ik ga zo even kijken!

mvg

Nu Blij
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 apr 2009 23:08

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Nu Blij »

Goed gedaan erik,

Ik heb me al ingeschreven bedankt voor het accepteren.

Nu Blij

erikzijl
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 dec 2004 13:45

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door erikzijl »

Vandaag dan toch nog een schriftelijk voorstel ontvangen van DSB n.a.v. van mijn klacht bij TROS Radar c.q. de stichting Hypotheekleed.

Hoewel het aanbod mij nog steeds niet tot tevredenheid stemt, bedient DSB zich opnieuw van onaanvaardbare pressiemiddelen. Citaat: 'Uw akkoord houdt tevens in dat wij uw klacht als definitief opgelost mogen beschouwen. Dit houdt in dat u in de toekomst niet opnieuw over hetzelfde bij DSB (of haar groepsmaatschappijen) kunt klagen. Zoals al vermeld doen wij dit voorstel namelijk niet omdat wij daartoe verplicht zijn (dat zijn wij niet) maar wel om uw ongenoegen definitief weg te nemen.
Als wij geen ondertekend exemplaar van deze brief binnen vier weken hebben ontvangen, dan gaan wij ervan uit dat u niet met ons voorstel akkoord bent. Ons voorstel komt dan te vervallen zonder dat DSB verplicht is u een nieuw of hetzelfde voorstel te doen.
' (einde citaat)

Het is slikken of stikken..dacht het niet dus! Mijn advocaat kan aan de slag..

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Hoi Erik, dat citaat is een standaard onderdeel van hun brieven, die heb ik bij mijn kennis ook gelezen! Ze handelen nog steeds op dezelfde wijze. Er is dus niets veranderd? Maar dat zal ook niet gebeuren als daar van hogerhand geen druk op wordt gelegd. Het programma Radar heeft daarover geen bevoegdheden, maar AFM wel! Er kijken gemiddeld 2 miljoen kijkers naar Radar! Dus ze gaan af voor 2 miljoen kijkers! Ben jij er maandag ook weer bij?

mvg

erikzijl
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 dec 2004 13:45

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door erikzijl »

Hoi "gaal1944",

Nee, ik zal maandag a.s. niet in de studio aanwezig zijn. Maar mijn dossier is genoegzaam bekend bij de redactie :wink:

Vr.gr. Erik (http://hypotheekleed.hyves.nl)

Mamavan4
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 jan 2009 14:36

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Mamavan4 »

Waaat definifief opgelost ha erik wist niet dat jij een schappelijk voorstel heb gehad net als ons zeker :wink: niet!!!! i.d.d je advo. krijgt het druk maar zijn ze nou gestoort of niet om nog pissiger van te worden
sterkte en tot snel en ik wil hem wel wat voor je in zijn oor fluisteren :wink: haha

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

http://www.quotenet.nl/biz/dirk_scherin ... tel_az.php Hallo mensen ik heb op deze link even een boodschap achter gelaten! Staan alleen maar positieve berichten maar nu niet meer!

mvg

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Piet »

NA GOUDEN TIJDEN NU DONKERE WOLKEN BOVEN WEST-FRIES BANKIMPERIUM

Reputatie DSB staat op het spel

’Hij heeft minderwaardigheidscomplex en is wraakzuchtig’

SCHERINGA ONDER VUUR

Zo begin het paginagrote artikel uit de Telegraaf van afgelopen zaterdag met o.a.:
Er is nog een andere karaktertrek van Scheringa die onderbelicht blijft: hij zou niet tegen zijn verlies kunnen en zou zelfs wraaklustige gevoelens koesteren.

De bekende advocaat mr. Pim de Vos van De Vos & Partners kan daarover meepraten. Hij was indertijd de raadsman van Oscar Moens, de talentvolle keeper van AZ die zelfs tot Oranje doordrong. Moens tekende in 1997 een miljoenencontract bij hoofdsponsor DSB die tien jaar lang de naam en de beeltenis van Moens zou exploiteren. Naar verluidt een idee van mevrouw Baukje Scheringa, die Oscartje er zo lekker uit vond zien. Twee jaar later werd het contract door Scheringa opgezegd, omdat Moens te weinig medewerking zou verlenen aan deze promotionele activiteiten. Namens Moens vocht mr. Pim de Vos de opzegging aan en won alle procedures. Hij zegt: „Dat vond Scheringa niet plezierig. Moens kon bij AZ vertrekken en raakte daarna in sportief opzicht snel aan lager wal.”
Het viel De Vos op dat Scheringa weliswaar alle procedures tegen Moens verloor, maar desondanks nog steeds en al meer dan tien jaar bezig is om via het Nederlands Arbitrage Instituut alsnog zijn gelijk te halen. „Een partner van ons bureau is nog steeds met deze zaak bezig”, vertelt De Vos.
Alles over wat er gebeurde tussen Oscar Moens (en andere voetballers) en Scheringa is te zien in de schokkende documentaire Kleine lettertjes : Het ware gezicht van Dirk Scheringa. in het programma Reporter van de KRO uit 2001.
Hier de link naar deze documentaire:
http://reporter.kro.nl/uitzendingen/200 ... intro.aspx

Het volledige artikel uit de Telegraaf is hier te lezen:
http://www.platformaandelenlease.nl/nieuws/30052009.htm


Groeten,
Piet

Nu Blij
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 apr 2009 23:08

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Nu Blij »

Nog 5 dagen dan is het zover. Van DSBramp is een bijeenkomst georganiseerd voor en door DSB gedupeerden. Op deze bijeenkomst zal NOVA aanwezig zijn en zij zouden graag wat mensen willen interviewen. Als NOVA dit doet is het de waarheid en worden wij gedupeerden niet meer als een stelletje zielige leugenaars gezien maar eindelijk voor vol aangezien.
Komt allen en meld je aan voor de bijeenkomst.
SAMEN ZIJN WE STERK EN DAT ZULLEN EN KUNNEN WE BEWIJZEN.
Meld je aan op www.dsbramp.nl

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

lieve gedupeerde Nublij heeft gelijk, als Nova de moeite neemt om bij jullie bijeenkomst te komen filmen is dit voor jullie een unieke kans!
Op dit moment is Nova actueel voor jullie want Radar is voorlopig uit de lucht. JUllie hebben de mendia mee, maak er gebruik van! en zowat dan kom je op de tv? Laat de mensen in Nederland zien wat de dsb jullie heeft aangedaan! En wat maakt het uit wat je familie, buren of collega's van je denken? Neem maar van mij aan! Jan mondaal heeft allemaal een of andere lening, is het niet voor een huis dan is het wel voor een auto of vakantie! Je maakt veel meer indruk om er voor uit te komen!
http://www.dsbramp.nl

Aanmelden hé samen staan jullie sterk en kunnen jullie deze manier van zakendoen aan banden leggen?

mvg

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Hallo Gaal1944
Ik lees net..dat waneer gedupeerden niet in beeld willen komen..om wat voor reden ook..ze zich geen zorgen hoeven te maken..hieraan is gedacht!
Ik denk dat het belangrijk is dit erbij te vermelden.
Persoonlijk zou het me niets uitmaken..Maar er kunnen natuurlijk mensen zijn die hier moeite mee hebben..het moet geen reden zijn wat mensen tegenhoud!
Groetjes Mattie

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Dat is een hele goeie Mattie, Mij zou het ook niets uit maken, want wat heb je nog te verliezen, de meeste van jullie hebben al zóveel verloren?
Nova heeft een hogere kijkdichtheid dan "Hart van Nederland" Dus pak jullie kans!

mvg

Nu Blij
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 apr 2009 23:08

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Nu Blij »

We hebben gisteren een e-mail ontvangen met daar in vermeld als we niet in beeld willen komen dat wordt dat afgeschermd zodat men zich toch goed en veilig voelt.
persoonlijk vindt ik dit een fijn gevoel.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Hallo Gaal1944
Precies..En inderdaad Nova is een fantastische manier om meer bekendheid te krijgen..beste mensen we moeten deze kans met beide handen grijpen..kijk wat we bereikt hebben tot nu toe!!
Belangrijk is nu dat we niet verslappen..en gebruik blijven maken van de media.
Dus komt u naar de meeting..waneer u niet in beeld wilt is daar aan gedacht! Belangrijk is dat u komt!
Groeten Mattie

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Goedzo mensen, door blijven gaan, mijn kennis heeft vandaag ook een telefoontje ontvangen van de Klachtencommissie van DSB. Ze gaat vandaag met mij bellen, ik hem hem op z'n hart gedrukt niet reageren en ze naar mij door te verwijzen! Gelukkig luistert hij nu naar mij!

Ik ben zeer benieuwd?

mvg

Flash100
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 apr 2009 20:59

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Flash100 »

Heb gisteren ook bezoek gehad van Jelle Hendrickx en vadaag mijn klachten aan de hoge heren van DSB gestuurd. Ben zeer benieuwd!
Schade: ruim 46.000 euro.
Ben overigens zondag ook in Almere. Tot dan.

Hans

Flash100
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 apr 2009 20:59

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Flash100 »

Woesdag 3/6 een klacht gestuurd naar DSB en vandaag(4/6) ben ik al gebeld voor een afspraak op donderdag 11/6.
Nu maar afwachten of het wat oplevert.

Gesloten