LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Beste FlyBy.

Het klopt dat het termijn van 5 jaar -met tussentijdse verhogingen- het product erg duur (boven de 4000,-euro) maakt. Ik heb zelf per aangetekende brief opgezegd. Uwhuisveilig heeft de gevraagde bevestiging nooit verzonden. Verwacht wel een "after sales" telefoontje. Alles in een vriendelijke toon hoor.

mise070
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 feb 2013 13:37

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mise070 »

We hebben inmiddels e.a. in gereedheid gebracht om serieuze stappen te ondernemen tegen UHV. Hoe dit bedrijf omgaat met haar personeel, alsmede haar klanten is niet alleen abject, maar ook infaam. Een bedrijf dat stelselmatig - niet eens, maar altijd - het eigen belang voor dat van haar klanten zet, moet eventuele geïnteresseerde serieus aan het denken zetten.

Uw Huis Veilig is in tussentijd inmiddels ook vier keer bij mij persoonlijk aan de deur gekomen om het 'gratis' alarmsysteem, wat niet gratis is te verkopen. Ik heb echter ook al inmiddels vier keer 'NEE' gezegd met een uitgebreide uitleg.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 apr 2014 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: ongepast taalgebruik verwijderd

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Geachte Mise,

Vervelend als u meerdere malen een adviseur langs heeft gehad, terwijl u geen interesse heeft. Echter de regio's die u benoemd zijn nogal omvangrijk. Het is voor ons daarom niet te bepalen waar u woont en kunnen dan ook geen gehoor geven aan uw verzoek.

Er zijn veel huidige tevreden klanten en nieuw geïnteresseerden in uw omgeving welke ons verzoeken om langs te komen. Om die reden ziet u regelmatig onze adviseurs bij u in de wijk. Wij willen immers onze huidige en toekomstige klanten goed van dienst zijn. Waar onze adviseurs in de wijk zijn, zullen we tevens inventariseren of er meer geinteresseerden zijn om de woning beter te beveiligen.

Indien u ons rechtstreeks contact met een heldere onderbouwing van uw vraag of klacht kunnen we gezamenlijk kijken naar een passende oplossing. Daarvoor is dit forum niet het juiste medium, dus aan u het verzoek om contact op te nemen met onze afdeling customer care.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Hallo mise070,

Goed initiatief. Ik ben benieuwd naar details van uw actie. Heeft u ook de mogelijkheden voor een Collectief onderzocht? Ik vermoed dat daar wel animo voor is. Misschien een idee on een website op te richten met doelstelling transparantie over de werkwijze van UHV te verschaffen en gedupeerden te helpen.

mise070
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 feb 2013 13:37

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mise070 »

Kado schreef:Hallo mise070,

Goed initiatief. Ik ben benieuwd naar details van uw actie. Heeft u ook de mogelijkheden voor een Collectief onderzocht? Ik vermoed dat daar wel animo voor is. Misschien een idee on een website op te richten met doelstelling transparantie over de werkwijze van UHV te verschaffen en gedupeerden te helpen.
Beste Kado,

Hoewel UHV sterk de indruk heeft dat ik slechts tot hen richt, vind ik dat het maar eens afgelopen moet zijn met colportage in het algemeen. Een collectieve website tegen deze verkoopmethode zal ik dan ook zeker overwegen. Ik heb namelijk niks tegen de producten van UHV, maar tegen de wijze waarop zij het verkopen. Het zegt in de eerste plaats al genoeg dat ze zonder deze omstreden verkoopmethode geen klanten aan kunnen trekken.

Laatst hadden we een soortgelijk geval met een jonge knul van Nederlandse Energie Maatschappij o.i.d. Deze kwam ook even stellig vertellen dat het bij hun stukken goedkoper was dan elders. Toen we deze confronteerde met het simpele feit dat we zelf in die maand e.a. goed hadden onderzocht en dat dit niet waar was en dit onderbouwde met gegevens van zijn klantenservice, droop die ook heel snel weer af en gaf hij zijn eigen klantenservice de schuld, welke (volgens hem) niet kon rekenen.

Het probleem bij colportage is en blijft dat die jonge lui van alles roepen om klanten binnen te halen, met tot gevolg forums die uitbarsten met klachten. Het hele verkoop systeem van UHV deugt dan ook niet, tenzij er een directeur ieder huis mee afgaat om eens even te vertellen hoe het echt zit en de boel gaat controleren. Maar in plaats daarvan verwacht UHV dat de combinatie jonge lui en geld verdienen per sale VS het eerlijke verhaal nog stand houdt aan de deuren... Dat is niet alleen naïef, maar bovenal dom voor een organisatie die logisch nadenkt.

mise070
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 feb 2013 13:37

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mise070 »

Uw Huis Veilig schreef:Geachte Mise,

Vervelend als u meerdere malen een adviseur langs heeft gehad, terwijl u geen interesse heeft. Echter de regio's die u benoemd zijn nogal omvangrijk. Het is voor ons daarom niet te bepalen waar u woont en kunnen dan ook geen gehoor geven aan uw verzoek.

Er zijn veel huidige tevreden klanten en nieuw geïnteresseerden in uw omgeving welke ons verzoeken om langs te komen. Om die reden ziet u regelmatig onze adviseurs bij u in de wijk. Wij willen immers onze huidige en toekomstige klanten goed van dienst zijn. Waar onze adviseurs in de wijk zijn, zullen we tevens inventariseren of er meer geinteresseerden zijn om de woning beter te beveiligen.

Indien u ons rechtstreeks contact met een heldere onderbouwing van uw vraag of klacht kunnen we gezamenlijk kijken naar een passende oplossing. Daarvoor is dit forum niet het juiste medium, dus aan u het verzoek om contact op te nemen met onze afdeling customer care.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig
Kort maar krachtig; U valt ons gezin vier keer lastig en ik moet vervolgens naar u bellen om mij niet meer lastig te vallen. U keert de zaken om. U kunt beter bijhouden wie 'NEE' zegt en vervolgens daar niet meer komen. Makkelijk zat...

koekjestrommel
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2014 17:10

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door koekjestrommel »

Moest t berichtje verwijderderen, kreeg een telefoontje.
Laatst gewijzigd door koekjestrommel op 01 mei 2014 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

satel
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 mei 2014 15:48

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door satel »

Ik ben al 25 jaar installateur en groothandel maar uwhuisveilig is een grote flater je kan namelijk overal een financiering nemen en tevens er is tegenwoordig ook subsidie en die troep die ze verkopen heb ik al bij verschillende mensen van de muur moeten halen omdat het heel veel vals alarm gaf en het is echt waardeloos spul geen lcd scherm je weet nooit wat er mis is en ze helpen slecht en een alarm hoeft niet duur te zijn je kan al rond de 899 euro klaar zijn en dan heb je wel een top systeem.
En tevens je kan met moderne systemen ook naar mobiel vast en tevens ook mail.
Dan hoef je geen meldkamer ik moet bijna huilen van dit alarm wat een troep.

satel
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 mei 2014 15:48

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door satel »

Volgens mij is het troep uit china ik krijg ook vaak van dit soort systemen aangeboden voor rond de 115 dollar draadloos en zelfs met gsm kiezer dat is echt niet veel en of het goed is betwijvel ik net als uwhuisveilig

mcbkjs
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mei 2014 11:02

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mcbkjs »

Hallo uwhuisveilig

Ik heb nu 2 jaar geleden een verkoper aan de deur gehad en heb het systeem ook genomen. Mijn dochter had toen net een gewapende overval meegemaakt en was erg bang ook in huis. Daarom was ik er heel tevreden mee maar had de verkoper ook duidelijk gezegt dat ik maar een kleine uitkering heb en niet weet of ik het kan blijven betalen. Hij heeft mij toen gezegt dat als ik het niet meer kan opbrengen ik hem of de zaak zelf kan bellen en dat alles weg gehaald wordt. Dit heb ik vorig jaar al gedaan maar kreeg bij hem geen gehoor ook niet op mailtjes en smsjes.
Ik heb toen een brief naar jullie kantoor gestuurd en het uitgelegd. Als antwoord kreeg ik dat ik die 5jaar kan afkopen voor ongeveer 3000 euro.

Maar als ik uitleg dat ik het niet meer kan betalen zeggen jullie gewoon dat daar niets aan te doen is.

Omdat mijn dochter nu net 18 is geworden krijg ik geen kinderbijslag en kind gebonden budget meer wat +_ 200 euro in de maand is. Zij studeert nog en heeft zelf geen inkomen en ik heb zelf een uitkering van 1076 euro per maand dus je kunt wel begrijpen dat 35 euro per maand voor de meldkamer bijna mijn wekelijkse boodschappen zijn.
Kunnen jullie alstublieft niet wat voor mij doen ik loop nu al achter met de betalingen omdat ik het echt niet meer kan betalen.

Hebben nog meer mensen soms deze problemen. Als je de maandkosten van 35 euro al niet kan betalen hoe verwachten ze dat je wel even 3000 euro kan betalen.

HELP MIJ PLEASE

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste mcbkjs,

Uiteraard zijn wij bereid om te kijken naar uw omstandigheden ten opzichte van uw abonnement op onze dienstverlening. De afkoopsom die u benoemd is vele malen hoger dan wat gebruikelijk is. De hoogte is afhankelijk van een aantal factoren, waaronder of u wel of geen gebruik meer wenst te maken van het systeem en de dienstverlening en om hoeveel aansluitingen het gaat. U omschrijft een bedrag welke hoger is dan de totale resterende maandtermijnen?

Om inhoudelijk op uw vraag in te gaan verzoek ik u telefonisch contact op te nemen met onze afdeling customer care, zodat we in gezamenlijk overleg een passende oplossing kunnen afstemmen.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

anybody
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2013 15:32

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door anybody »

Uw Huis Veilig inmiddels actief in Purmerend & Koggeland.
Onder de naam Securitas.
Trap er niet in..!!

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door thecure »

anybody schreef:Uw Huis Veilig inmiddels actief in Purmerend & Koggeland.
Onder de naam Securitas.
Trap er niet in..!!
securitas is een meldkamer

anybody
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2013 15:32

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door anybody »

.
Laatst gewijzigd door anybody op 15 mei 2014 20:35, 3 keer totaal gewijzigd.

anybody
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2013 15:32

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door anybody »

thecure schreef:
anybody schreef:Uw Huis Veilig inmiddels actief in Purmerend & Koggeland.
Onder de naam Securitas.
Trap er niet in..!!
securitas is een meldkamer


Klopt.
Maar waar de verkopers zich eerst aan de deur identificerenden met Uw Huis Veilig, doen ze dit nu met Securitas.
Er staat nog wel heel klein Uw Huis Veilig op het jack dat de verkopers dragen.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Aangezien de moderator de noodzaak heeft gezien om onze toelichting op de gestelde vragen te verwijderen, hebben we bij deze de teksten wat aangepast en wederom gepost, aangezien wij het belangrijk vinden om feiten en fabels gescheiden te houden.

Onze werkwijze is dat Uw Huis Veilig een gratis alarmsysteem op de markt brengt middels de directe benadering van particulieren. Wij stellen ons altijd voor als UwHuisVeilig in samenwerking met Securitas. U herkent onze adviseurs aan een uniforme uitstraling met een jas en een blouse met bedrijfslogo's van zowel UwHuisVeilig alsmede Securitas. Alle adviseurs kunnen zich te allen tijde legitimeren met zowel een bedrijfslegitimatie alsmede hun eigen ID.

Het concept van Uw Huis Veilig is bedoeld voor mensen die veiligheid betaalbaar willen houden en de veiligheid middels onze combinatie van NCP gecertificeerde hardware en een volwaardige dienstverlening van de grootste beveiliger ter wereld, namelijk Securitas, voor iets meer dan een euro per dag een meerwaarde vinden. Dit betreft dus geen apparatuur uit China, maar gecertificeerde Europese hardware. Securitas is buiten de grootste meldkamer van Nederland, op alle vlakken van de beveiliging actief en wereldwijd de meest bekende beveiligingsorganisatie.

Een ieder kan tevens een offerte aanvragen bij een (erkend) lokaal beveiligingsbedrijf in de regio en zal dan zien dat met name de aanschaf van een goed alarmsysteem een kostenpost is die niet veel mensen kunnen betalen. Het is dus van belang om de vergelijking zuiver te houden. Ja, ook de bouwmarkt levert over het algemeen een variant van een beveiligingssysteem, maar dit is geen vergelijking. Deze apparatuur is niet gecertificeerd en mag dus ook niet aangesloten worden op de meldkamer of zorgen voor de juiste opvolging vanuit de hulpdiensten zoals politie, ambulance of brandweer. Wij kiezen voor professioneel beveiligen met een gerenommeerd NCP erkend alarmsysteem welke wordt aangesloten door onze gediplomeerde installateurs op Nederlands grootste meldkamer.

Voor een volwaardig NCP gekeurd alarmsysteem inclusief professionele installatie door een erkende installateur, betaalt u elders al snel een bedrag dat ruim boven de duizend euro uitkomt. Dit is nog exclusief de jaarlijkse kosten van de meldkamer. Om die reden stellen wij terecht dat wij het meest volledige en voordelige aanbod te hebben in de markt.

Bij erkende beveiligingsbedrijven zijn de kosten voor een volledige aansluiting op de meldkamer ruim 300 euro per jaar, dit is nog exclusief de kosten voor de dienstverlening van de Mobiele Surveillance. De kosten voor de meldkamer zijn hierin vaak nog wel betaalbaar voor mensen, maar wie kan er tegenwoordig zoveel geld ineens missen voor de aanschaf en installatie van een alarmsysteem?

De mooiste vergelijking is het concept van de mobiele telefonie. Men ontvangt een gratis mobiele telefoon en betaalt voor het abonnement op de dienstverlening die een provider biedt (belminuten) Iedereen beseft ondertussen dat het toestel alleen “gratis” is wanneer de klant een dienstverlening afneemt. Aangezien de telefoon pas een meerwaarde heeft wanneer je ook belminuten hebt om te kunnen bellen, kiezen veel mensen voor een dergelijke promotie-actie en nemen de gratis telefoon af bij de provider.

Bij het concept Uw Huis Veilig is dit ongeveer hetzelfde.
Men kan uiteraard een alarmsysteem “ los” aanschaffen voor ruim 1000 euro en jaarlijks daarbij nog eens de kosten voor een meldkamer betalen, of men neemt een abonnement bij UwHuisVeilig en krijgt het gecertificeerde alarmsysteem gratis. Dit doen wij tegen de scherpste tarieven in Nederland, zodat u nooit teveel betaalt. Wat de mogelijkheden en voorwaarden zijn, legt een van onze adviseurs u graag uit tijdens een adviesgesprek op locatie. Dit adviesgesprek is kosteloos en vrijblijvend en hierin kunnen wij al uw wensen vertalen naar een passende oplossing voor de veiligheid van u en het gezin. Zaken zoals contractduur, aantal beveiligingscomponenten, installatie mogelijkheden en opvolging door een surveillancedienst kunnen dan op de persoonlijke situatie worden afgestemd.

Er zijn al mogelijkheden vanaf 1 jaar, met of zonder onderhoud en met of zonder surveillancedienst, dit alles afhankelijk van budget en wensen.

Aangezien we niet alleen binnen onze promotieactie(s) meerdere oplossingen en variaties aanbieden, maar ook verschillende andere beveiligingsproducten en diensten aanbieden is het wenselijk om daarvoor een afspraak te maken.

De landelijke actie die wij met ruim 180 adviseurs in de markt brengen is een doorslaand succes. Vele tienduizenden klanten hebben al een alarmsysteem in huis en ervaren reeds het veilige gevoel die door Uw Huis Veilig met Securitas mogelijk wordt gemaakt. Gelukkig kunnen wij nog steeds mensen verblijden met ons aanbod.

Wij hopen en verwachten dat we nog veel mensen gelukkig kunnen maken met de promotieactie en zo een positieve bijdrage te kunnen leveren aan een veiliger Nederland. Dit doen wij door actief in uw woonwijk te inventariseren wie er behoefte hebben aan meer veiligheid, om vervolgens op afspraak terug te komen voor een adviesgesprek.

Informatie inwinnen is belangrijk, ook de politie heeft informatieve sites om u te informeren over de inbraakcijfers in Nederland en geven tips voor het voorkomen van een inbraak bij u thuis. kijk hiervoor op: http://www.politie.nl/misdaad-in-kaart

Een ieder die na deze bijdrage twijfels of vragen heeft nodigen wij graag uit voor een kopje koffie op een van onze vestigingen of u kunt uw reactie sturen naar [email protected]

Veilige groet,

Uw Huis Veilig

mcbkjs
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mei 2014 11:02

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mcbkjs »

Leo The Emperor schreef:
mcbkjs schreef:Hallo uwhuisveilig

Ik heb nu 2 jaar geleden een verkoper aan de deur gehad en heb het systeem ook genomen. Mijn dochter had toen net een gewapende overval meegemaakt en was erg bang ook in huis. Daarom was ik er heel tevreden mee maar had de verkoper ook duidelijk gezegt dat ik maar een kleine uitkering heb en niet weet of ik het kan blijven betalen. Hij heeft mij toen gezegt dat als ik het niet meer kan opbrengen ik hem of de zaak zelf kan bellen en dat alles weg gehaald wordt. Dit heb ik vorig jaar al gedaan maar kreeg bij hem geen gehoor ook niet op mailtjes en smsjes.
Ik heb toen een brief naar jullie kantoor gestuurd en het uitgelegd. Als antwoord kreeg ik dat ik die 5jaar kan afkopen voor ongeveer 3000 euro.

Maar als ik uitleg dat ik het niet meer kan betalen zeggen jullie gewoon dat daar niets aan te doen is.

Omdat mijn dochter nu net 18 is geworden krijg ik geen kinderbijslag en kind gebonden budget meer wat +_ 200 euro in de maand is. Zij studeert nog en heeft zelf geen inkomen en ik heb zelf een uitkering van 1076 euro per maand dus je kunt wel begrijpen dat 35 euro per maand voor de meldkamer bijna mijn wekelijkse boodschappen zijn.
Kunnen jullie alstublieft niet wat voor mij doen ik loop nu al achter met de betalingen omdat ik het echt niet meer kan betalen.

Hebben nog meer mensen soms deze problemen. Als je de maandkosten van 35 euro al niet kan betalen hoe verwachten ze dat je wel even 3000 euro kan betalen.

HELP MIJ PLEASE
@mcbkjs laat hier gaarne even weten wat de uitkomst van jullie gesprek is?

Ik heb vandaag gebeld maar volgens de persoon die ik aan de lijn kreeg bestond de afdeling customer care niet, maar hij zou het de general manager voorleggen en mij terug bellen. Maar het is nu vrijdag bijna 5 uur en heb nog niets gehoord. Hoop dat ze dan in ieder geval maandag morgen reageren.
Hou jullie op de hoogte, want hoop echt dat ze mij kunnen helpen. Zit met mijn handen in het haar.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste mcbkjs,

u komt bij het bellen in ons keuzemenu, wellicht dat dit hierin verkeerd is gegaan door een keuze te maken voor een afwijkende afdeling.
Wij zullen intern nagaan (indien mogelijk) welke collega u heeft gesproken en u zo spoedig mogelijk contacten. Uiteraard nemen wij uw vraag serieus en de afdeling customer care zal dit verder met u oppakken.

U kunt eventueel ook uw mail richten aan [email protected] om zo snel in contact te kunnen treden.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Gesloten