Gefrustreerde reacties? Geef ik die indruk?door je gefrusteerde reacties geef je die indruk, Maarschalk.
Jij leest wat je wilt lezen. In deze sluit ik me aan bij walter van v.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Gefrustreerde reacties? Geef ik die indruk?door je gefrusteerde reacties geef je die indruk, Maarschalk.
Dank je wel voor deze mooie kwalificatie dat je ons schaart onder de eerlijke, ondernemende, actieve en sociale mensen, Lucifer..... (Was toch óók een "angel"? )Juist, soort zoekt soort, en daarom zijn wij geen MLM'ers, en jij wel.
Ik pas me aan aan het nivo hier op dit moment....
@energetix, heb je er zelf ook nog een mening over of blijft jouw medische inbreng zoals gewoonlijk beperkt tot copy and paste?
Geen antwoord dus. Opnieuw doe je precies iets van mlmangel niet doet. Kwak maar weer een algemen link weer en beantwoord geen vraag.antwoord op je andere vraag: www.koagkag.nl
BRON: http://www.goedzo.com/index.php/2006/01 ... dheid_nietMagneten verbeteren gezondheid niet 08-01-06
Er is geen wetenschappelijk bewijs dat magneten gezondheidsklachten kunnen verhelpen.
Dat schrijven twee Amerikaanse onderzoekers in het tijdschrift British Medical Journal. De markt voor onder meer magnetische armbanden, hangers en lapjes is de afgelopen jaar sterk gegroeid, maar dit komt waarschijnlijk alleen de beurs van de producenten ten goede.
Toch zeggen de wetentschappers Flamm en Finegold dat veel mensen zich wellicht beter voelen als zij een magneetje dragen. Dat komt deels door inbeelding, maar ook doordat de magneten worden aangetrokken door metalen voorwerpen en de drager daarbij een lichte druk of aantrekkingskracht voelt. Dat zou het idee dat de magneet 'iets doet' versterken.
Flamm en Finegold, verbonden aan de universiteiten van Pennsylvania en Californië, adviseren patiënten om hun geld uit te geven aan medicijnen waar de werking wel van is bewezen. Als mensen toch een magneet willen dragen, zouden zij de goedkoopste moeten nemen. „Dan wordt ten minste de pijn in de portemonnee iets verlicht”.
Geweldige bron....
goed lezen, want dat staat er gewoon in..!Wie zegt dat dit verhaal klopt of niet? Waar is de bron waar deze info -van jou bron - vandaan komt?
Dat schrijven twee Amerikaanse onderzoekers in het tijdschrift British Medical Journal