LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Melanie

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Melanie »

Ok, ook ik ga niet betalen...simpelweg omdat ik het niet kan opbrengen...Melanie

Rob Tensius

Ongelezen bericht door Rob Tensius »

Mijn contract is in maart beeindigd en heb op de afrekening na niks meer vernomen van Dexia.
Ik heb ze één keer een aangetekende brief geschreven met de wel bekende mededeling, dat ik ook de rechtzaak afwacht.

Jan de Bouwer

Ongelezen bericht door Jan de Bouwer »

Dacht dat we wat geld opzij (!) hadden gezet: leuk zakcentje voor later. Zo werd het ook verkocht. Ja... ze konden het leuk zeggen bij Labouchere. Ik weet niet hoever we komen, maar... ik ben niet van plan zomaar te betalen. Omdat mijn contract binnenkort afloopt, zullen we ook wel bezoek aan huis krijgen.

Hennie

Ongelezen bericht door Hennie »

Dit overleef ik niet Heb het afgsloten 3 jaar terug zonder mijn mans medeweten dus de ellende is straks niet te overzien.

Ghislaine

Ongelezen bericht door Ghislaine »

Ik ben dus een eega, en ik sommeer mijn man dus ook om de restschuld niet te betalen daar ik de contracten nietig heb verklaard.

Lee

Ongelezen bericht door Lee »

Heb sinds juni 2002 een restschuld van Euro 6.500, heb sindsdien altijd geschreven/gezegd ik betaal pas na een rechterlijke uitspraak, tot die tijd niet. Nog geen mensen a/d deur gehad, kan nog komen maar ik ben er op voorbereid. BKR-registratie stelt niks voor, bij een hypotheekaanvraag houden ze alleen rekening met het schuldbedrag, je kan wat minder lenen en een mobiele telefoon is altijd te regelen.

Kortom niet betalen, laat ze maar komen en wij komen naar Amsterdam!!

marjo

Ongelezen bericht door marjo »

Wij lijden emotioneel en financeel.
Maar nog meer bijbetalen dat nooit.
Dexia moet ons betalen.
Wij zijn misleid
Onze inleg moet terug komen.
OPLICHTERS! DEXIA DAT ZIJN JULLIE

21 MEI NAAR AMSTERDAM SAMEN STAAN WIJ STERK

VRIENDELIJKE GROET MARJO

Riena

Ongelezen bericht door Riena »

Dat het oplichters zijn, kun je zien aan het aantal gedupeerden. Witte boorden criminelen zijn het, die met misleiding onze spaarcenten inpikken. Geld waar hard voor gewerkt is. Als echtgenote heb ik nergens een handtekening onder gezet. Sinds het bekend is geworden, wordt er bij ons zéér slecht geslapen. Dit geeft veel spanningen.
Zodra er een nieuwe regering is geïnstalleerd, laat de nieuwe minister van financiën deze zaak eens grondig onderzoeken.

Danny

Ongelezen bericht door Danny »

Noway, dat ik ze ga betalen!

Hans1

Ongelezen bericht door Hans1 »

452 :-)

Op 1 juni naar De Kuip :-)

gerrit

Ongelezen bericht door gerrit »

betaal ook niet mijn restschuld.
als iedereen dit nu doet kan ik me het niet voorstellen dat ze iedereen onafhankelijk voor de rechter dagen.

Groetjes G.

riena

Ongelezen bericht door riena »

Er is met mij nooit gesproken over een lening, er is nooit gesproken over schuld opbouw.
Ik spaarde bij de bank, maar ik kon het beter bij hun doen.
Ik wist dat ik aan het eind van de drie jaar ook niets van m,n inleg terug zou kunnen krijgen dat was een risco wat ik nam (alles kwijt) maar ik heb nooit geweten dat ik nu december 11.000 euro moet betalen.
Ze mogen mij komen vertellen waarom het sparen van mij op de bank niet goed was ( stelletje oplichters) Nergens lees ik in m,n papieren over rest schuld, dan had ik het NOOIT!!!! gedaan.

Riena

Jasper

Ongelezen bericht door Jasper »

Ga voortaan sparen op een internetspaarrekening, dat lijkt mij een stuk verstandiger.

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Ik betaal ook niets meer aan die hufters

j moret

Ongelezen bericht door j moret »

ik betaal ook niks en dan te bedenken dat ze me vertelden in januari 2002 dat mijn aan delen zon 150.000 gulden waard waren o pdat moment en dan in junie €15000 schuld heb

Hans1

Ongelezen bericht door Hans1 »

Beleg helemaal niets meer, zonde van mijn geld.
Dexiaschuld zal ongeveer 7000 euro bedragen aan het eind van onze looptijd (TripleEffect met een looptijd van 3 jaar)........... december 2003.

Annet

Ongelezen bericht door Annet »

Geen haar op mijn hoofd die denkt aan betalen! Laten ze het heen en weer krijgen daar. Ik ben al ruim 50.000 gulden kwijt aan hun. Eigen geld wat ik ingelegd heb. Het laatste deel van de erfenis van mijn ouders. Zit dus ook nog een stuk emotie bij.

wiggers

Ongelezen bericht door wiggers »

zo als je ziet ben ik er ook ingeluist wat moet ik doen?
als jullie wat meer weten gaarne bericht

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Bijna 500 !! lol

Gesloten