LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VENDOPLAN keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Tommasini
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2008 19:03

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Tommasini »

Zijn er ook mensen, die geannuleerd hebben bij Bruynzeel ?. Zo ja, wat zijn jullie ervaringen ?
Bij ons bezoek, ca. 3 weken geleden, aan de plaatselijke Bruynzeel-zaak hebben we dus gezegd, dat we wilden annuleren (we hadden nog niets aanbetaald). Door de verkoper is op de Vendoplan koopovereenkomst vermeld: “Familie X wenst te annuleren”.
Is door mij en verkoper ondertekend. Hierna gevraagd aan de verkoper om een schriftelijke bevestiging, dat Bruynzeel akkoord gaat met de annulering. Dit is door de verkoper toegezegd, echter tot op heden nog niets ontvangen. Tijdens telefonisch kontakt hierover werd er verbaasd gereageerd: “Hebben jullie nog niets ontvangen ?. Brief is al lang verstuurd. Is misschien zoekgeraakt. We zullen een kopie van de brief opsturen”. Echter de kopie van de brief komt ook niet. Vandaag weer gebeld: we moesten maar wachten tot a.s. donderdag, dan was de baas terug van vakantie en konden we e.e.a. met hem bespreken. Zijn er meer mensen, die hier problemen mee hebben gehad of nog hebben ?. Kunnen we misschien beter zelf een aangetekende brief sturen naar Bruynzeel, waarin we vermelden, dat we de koopovereenkomst als geannuleerd beschouwen ?.

16again
Berichten: 16397
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door 16again »

Bij annulering zonder enige reden ben je eigenlijk gewoon annuleringskosten van 30% van de koopsom verschuldigd.

Als je een brief nastuurt, gebruik dan "ontbinden van de koop" in plaats van annuleren, en geef een goede reden op (bijvoorbeeld niet kunnen leveren van bestelde keuken, of niet tijdig).
Geef een termijn aan (bijv 2 weken) om te reageren. Geef aan dat bij uitblijven van een reactie je ervan uitgaat dat Bruynzeel stilzwijgend instemt met kosteloos ontbinden van de koop.

jgk
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2008 20:45

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door jgk »

ik heb na een gesprek bij een Bruynzeel vestiging het aanbod niet geaccepteerd. Brief gestuurd naar het hoofdkantoor van Bruynzeel om dit te bevestigen. Na ongeveer een week een reactie met daarin vermeld dat er van beide kanten geen verplichtingen meer zijn. Ik heb geen annuleringskosten betaald.

Tommasini
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2008 19:03

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Tommasini »

Ik ben afgelopen donderdag nog bij de plaatselijke Bruynzeel winkel langs geweest en e.e.a. besproken. Gisteren brief in de bus van Bruynzeel met de vermelding, dat ze de zaak als afgehandeld beschouwen en dat er wederzijds geen verplichtingen meer zijn (dus ook geen annuleringskosten hoeven te betalen).

bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door bdi »

Oh nu begrijp ik het waarom Bruijnzeel geen tijd heeft om onze keuken na driekwart jaar eindelijk eens een keer af te komen maken, ze zijn druk met Vendoplan.

Ik zeg het jullie: "NOOIT MEER EEN BRUIJNZEEL KEUKEN IN MIJN LEVEN".

Bart007
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 aug 2008 13:19

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Bart007 »

Zo ik geloof dat de rust is wedergekeerd, zijn er nog mensen die NIET tevrden zijn

ice1982
Berichten: 129
Lid geworden op: 29 nov 2007 22:33

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door ice1982 »

Ik ben niet tevreden....







































Nu is dat niet zo lastig...




















Ben namelijk nooit tevreden!

amanda2312
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 sep 2008 21:51

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door amanda2312 »

:D :D :D :lol: :lol: :lol:

mikedh
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 sep 2008 11:08

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door mikedh »

De keuken komt vrijdag...

Bart007
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 aug 2008 13:19

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Bart007 »

Onze keuken komt pas in week 6 / 7, maar er komt tenminste nog een keuken!

Bart007
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 aug 2008 13:19

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Bart007 »

mikedh


Geplaatst op 07 Dec 2008 22:59 door mikedh


--------------------------------------------------------------------------------

De keuken komt vrijdag...

En is het allemaal gelukt mikedh?

mikedh
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 sep 2008 11:08

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door mikedh »

De keuken is inderdaad netjes geleverd. Er waren, zoals bij de meeste keukenopleveringen, nog wel een paar kleine puntjes, maar hij staat! Er was een kleinere RVS-achterwand geleverd, maar die wordt vervangen en tot die tijd kan ik gewoon die oude gebruiken. Daarnaast was de veegplint niet goed(20 mm ipv 20 cm ;) ), ook die wordt nageleverd. Maar verder super geregeld!

Bart007
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 aug 2008 13:19

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Bart007 »

Prettig ik kan niet wachten tot de onze komt (pas week 7) :( mijn vrouw verdient eigenlijk een pluim al maanden zonder keuken!

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Ik ben wel benieuwd naar wat foto's van de Bryunzeel keukens.

Hanneke5
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 sep 2008 16:12

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Hanneke5 »

Nou super zeg! Dus de eerste bruynzeel keuken (van vendoplan) is een feit! Die van ons komt in week 4..! Echt heel spannend, moet er niet te veel aan denken :wink:

Spencertje
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 sep 2008 23:36

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Spencertje »

Als alles goed gaat, krijg ik in week 6 mijn Bruynzeel-keuken. Superspannend en ik laat weten hoe het is gegaan!

Rinda
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 sep 2008 09:48

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door Rinda »

Yes, yes,yes!
Onze keuken is vanmorgen geleverd, we gaan hem zelf plaatsen, maar wat ik zo kan bekijken, is alles compleet. Eindelijk, ik kan wel een gat in de lucht springen!

hdj
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 aug 2008 01:02

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door hdj »

Het lijkt er op dat dit toch nog allemaal goed gaat komen voor de betrokkenen!

wimdebie
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:55

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door wimdebie »

Het verbaasd mij dat er zo weinig (positieve) reacties volgen van mensen die alsnog goed geholpen zijn door Bruynzeel terwijl er eerst 10tallen pagina's vol ellende zijn volgeschreven over vendoplan.

shorty202
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2009 22:06

Re: VENDOPLAN keukens

Ongelezen bericht door shorty202 »

Hebben eindelijk de langverwachtte keuken geplaatst gekregen, heeft vanaf september geduurd, maar nu is het zover:
helemaal blij, is voor 100% goed opgelost door bruynzeel, zonder bijbetaling, dezelfde keuken met extra's op kosten van Bruynzeel, alles zonder problemen :D
kan helaas geen foto laten zien maar het is perfect!

Shorty

Gesloten